![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Welke BV's gaan doodvallen op Kerst - of Nieuw, door overmatig piekend hedonisme en extreem Bourgondisme????
Vlug vlug uw pronostieken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() 1. Jef Burm
2. Walter De Buck 3. Gaston Berghmans 4. Willy De Clercq 5. Luc Saffloer (iets met pillen) 6. Wilfried Martens (hartaanval) 7. Hans van Temse (zelfmoord) 8. Prinses Claire van België (verdachte omstandigheden) 9. Francis Verdoodt (jammer, net voor hij zijn comeback op het scherm zou maken) 10. Jean Marie DeDecker (verkeersongeval)
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. La Esterella
2. Koningin Fabiola 3. Gaston Berghmans 4. Koning Albert II 5. Leo Tindemans 6. Bobbejaan Schoepe 7. Eddy Wally 8. Godfried Danneels 9. Jo Valley 10. Koen Crucke
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Hierbij een aangepaste lijst:
-Maurice Lippens -La Esterella -Yves Leterme -Hans Van Temsche -Fabiola -Albert II -Johnny White -Jan Decleir -Will Tura -Eddy Wally |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tip 5: To die or not to die, that's the question. Deze Shakespearekenner (° 1924) was in zijn meest roemruchte jaren een notoir dwarskijker. Gelijkenissen met Marx golden zowel zijn ideeën als zijn uiterlijk. Moge hij nog lang onder ons zijn, boven of onder de grond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
|
![]() Citaat:
5. is nu "aldo vastapan" want de niet nominatie van zijn kleindochter voor miss belgian overleeft hij nooit! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
|
![]() Citaat:
edit: dat en de wegname van de dotatie van zijn zoon...nee nee ik speel op zeker dus DDD graag aanpassing van mijn lijst ik ben te lui om het zelf te doen ![]()
Laatst gewijzigd door largo_w : 24 december 2008 om 09:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() 1. Roger boer De Clerck
2. Willy Burggraaf Declerq 3. Lei Clijsters 4. Pierre Graaf Harmel 5. Mariette Roegoers, de echtgenote van Eddy Wally 6. Yvonne Verbeeck 7. J.P. Van Rossem 8. Paula D'hondt 9. Hare Majesteit Koningin Fabiola 10. Frank VDB, de wielrenner uit Ploegsteert mn lijst van vorig jaar: 1. Mariette Roegoers: schuift op naar 5. 2. Andre Moyen: is intussen overleden, bij bezorgde mij de eerste en de meeste punten. 3. Roger De Clerck: schuift op naar 1. 4. Burggraaf Declercq: schuift op naar 2. 5. Graaf Harmel: schuift op naar 4. 6. Baronesse Manteau: is intussen overleden. 7. Yvonne Verbeeck: schuift op naar 6. 8. La Esterella: ga ik niet meer nomineren aangezien haar sterftekansen sterk zijn afgenomen dankzij de pacemaker die ze in de loop vh jaar ingeplant heeft gekregen. 9. Gaston Berghmans: nomineer ik niet meer: het feit dat die nog de hoofdrol speelde in een film moet zijn dat hij er nog goed aan toe is. 10. Ridder Neels: nomineer ik niet meer.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Weduwe Sprookjesdame genomineerd ![]() Hoe durf je! ![]() ![]() ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 25 december 2008 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() chiwawa zeg
![]()
![]() |
#131 |
|
![]() Dronkoers en vuursteentje, jullie plagiatoren!!
![]() Plagiaat is erg, maar wat veel erger is is dat de plagiaat slecht gepleegd wordt. ![]() En dronkoers voor mij lev en mn genomineerden nog heel lang indien mogelijk, ik nomineerde hen enkel maar omdat ik inschat dat zij grote kans maken op overlijden. Maar ik zal de sprookjeskoningin vervangen door iemand anders. Maar aangezien ik voorlopig niet weet wie ik er zal plaatsen, is nr9, de plaats van HMKF voorlopig vacant.
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat leven anachronisme moet toch eindelijk eens rechtgetrokken worden...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 25 december 2008 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() 1) Eddy Wally
2) José Hapart 3) Koningin Fabiola 4) Sylvie Melody 5) Gaston Bergmans 6) Nand Buyl 7) Elio Di Rupo 8) Laurette Onkelinckx 9) Koning Albert 10) La Esterella |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Nand Buyl leeft nog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Eddy Wally
2) José Hapart 3) Koningin Fabiola 4) Nand Buyl 5) Gaston Bergmans 6) Raymond Bossaerts 7) Elio Di Rupo 8) Laurette Onkelinckx 9) Koning Albert 10) Jean-Pierre Van Rossem
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 27 december 2008 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() echt wel te idioot voor woorden dat deze op graven dansende onzin zowaar met het label 'belangrijk' bovenaan blijft staan in k&k.
kan dat zomaar? ik bedoel, kunt ge zomaar aanvragen om uw topicske een 'belangrijk' sticky te laten maken, gewoon omdat ge er niet tegen kunt dat het anders binnen de kortste keren weer naar de vergeetput van k&k zakt (waar dit uiteraard thuishoort)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn lijstje, in pure objectiviteit bedacht (er gaan geen "wensen" schuil):
1. Jef Burm 2. Willy de Clercq 3. Yvonne Verbeeck 4. La Esterella 5. Werner Desmedt 6. Etienne Davignon 7. Maurice Lippens 8. Loes Van den Heuvel 9. Walter Capiau 10. Mariette (vrouw van Eddy Wally)