![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
Bekijk resultaten enquête: Ik steun... | |||
Israël |
![]() ![]() ![]() |
34 | 39,53% |
Palestina |
![]() ![]() ![]() |
39 | 45,35% |
niemand. Dat ze elkaar maar de kop inslaan. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 15,12% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Dat is toekomstmuziek, zo lang Israel niet erkend is kan daar niet aan worden begonnen. 3) Fundamenteel mee oneens. Sinds de muur gebouwd is, is het aantal zelfmoordaanslagen aanzienlijk gedaald en de muur is gebouwd conform de uitspraak van het Israelisch hooggerechtshof. 4) Dit vergt een verdere uitleg van jouw punt, alvorens ik daar op reageren kan. 5) Dat zal nooit gebeuren om demografische redenen. Bovendien moeten volgens jou moeten ook alle Joden Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever verlaten. Daarnaast verschillen wij van mening over hoe het Palestijnse vluchtelingenprobleem is ontstaan. 6) Eens. 7) Onzin: Zo lang die idioot van Iran de president is verkeerd Israel in permanent gevaar. 8) Dat wordt allang gedaan. Hamas is echter een erkende terroristische organisatie.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 9 januari 2009 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kies voor Palestina en in het bijzonder voor Hamas. Fatah is sinds de dood van Arafat teveel de weg van het verraad opgegaan. Nu weten we waarom Arafat indertijd Abbas heeft ontslagen als eerste minister...
Arafat was iemand die de Palestijnen kon verenigen, Abbas is eerder een pion van het (zionistische) Westen. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Ik steun namelijk: het Volk. Het Israelische volk. Het Palestijnse volk. En dat die zich mogen bevrijden van de tyrannie van de islamofascistische terroristen. Beide volkeren. En van de Palestijnen: om te beginnen de onmondige, gehoofddoekte, mondgesnoerde VROUWEN. Al de rest is salongekibbel. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Kijk maar wie er voor de Pallies door het vuur gaat ![]() abou Anis, Andy, Bill Ayers, DannyS, DebianFox, Félicien Bwanatongo, Jaani_Dushman, Jarno, Jean-Pierre, Max van Dietschland, Metternich, moser, Mustius, nabat54, Praetorian, Rhiannon, RodeLantaarn, SeanMorely, Svennies, the_dude, Uh-Huh, Vlaams-nationalist, Weiße Rose ![]() Gefeliciteerd, en nog een prettig huwelijk gewenst in jullie destructie van de westerse cultuur.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 9 januari 2009 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Ik hoop hetzelfde voor de joden, maar ook voor de Vlamingen, en voor alle volkeren.
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Ik ben wel erg fier dat
Daimanta, Derk de Tweede, Duym, FDM, fernand, Fiere Jood, Infidel, kilgore, Kim, lantjes, LiberaalNL, liberalist_NL, Renesse, Rizzz, Savatage, Scarabaeida, UFSIA, Unie der Provinciën, vercetti, Weezer zich uitspreken voor Israel. Véél meer dan men had verwacht. Fantastisch. Waarschijnlijk mensen die ook beseffen dat islamofascisme NERGENS ter wereld goed kan zijn voor de vrede. En dat maakt niet uit of het Israel, Europa, de Verenigde Staten, Iran, Indonesië, Maleisië of Irak is. |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat U Killgore hier in Uw post moet meenemen is al bijzonder véélzeggend..... ![]() Voor mij op zich al véél fantastischer.... Laatst gewijzigd door Svennies : 9 januari 2009 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Want uw pleziertjes zullen over het algemeen niet veel soeps zijn als ik zo uw haatpropaganda moet doorworstelen. Weinig om lijf enzo... |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() U praat geheel uit eigen ervaring?????? ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 10 januari 2009 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bloederige beenhouwerij die de Israëlische staat momenteel aanricht in Gaza, zal dat proces nog versnellen. Binnen enkele jaren wordt pro-Israël zijn een rariteit in Europa.
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Ik heb niemand gestemd ondanks dat ik me gedwongen voelde op één van beide partijen te stemmen door dat debiele dat ze elkaar de kop maar inslaan achter niemand. Men moest daar gemengde huwelijken verplichten
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dien het eens te zijn met Ostyn in die zin dat de poll ongenuanceerd is opgesteld. Ik vind het allesbehalve eenvoudig om zonder veel boe of ba partij te kiezen voor deze of gene kant. Beiden hebben bloed aan hun handen. En véél! Onnodig te vermelden dat ik uiteraard geen greintje sympathie heb voor Hamas en consoorten. Mocht ik evenwel "verplicht" worden om te kiezen zou mijn voorkeur wel uitgaan naar Israël.
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Déze mensen steun ik in elk geval niet :
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |