![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De rest ga ik beantwoorden als ik nuchterder ben (om terug ontopic te komen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
enfin, we zijn toch weer on schwennes... Seutonius: ik volg je in die "heksenjacht" als het over de houding van de overheden tov illegale drugs gaat (maatregelen niet in proportie tot feitelijke probleem en meer propaganda dan objectieve info) maar recente anti-rook-campagnes en alcohol-controles lijken mij perfect verdedigbaar. Ken(de) persoonlijk redelijk wat mensen die te bezopen waren om een "plotseling op de weg springende boom" te ontwijken en dat een leven lang warme giftige dampen inademen uw kans op long- tong- en keelkanker verhoogt, dat ga ik niet ontkennen. Aantal mensen met een drugprobleem dat hun verhindert ten volle deel te nemen aan het leven, staat daar imo in schril contrast toe... Dat tabak en gegiste dranken diezelfde overheid een flinke cent aan taksen opleveren, maakt het des te geloofwaardiger.
![]() |
![]() |
#123 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het effect van reclame is helemaal niet beperkt. Of behoort u tot die naïevelingen die denken dat reclame geen invloed op u heeft? En ja, louter reclame kan uw carrière redden. Als uw marketing-boys er maar genoeg kaas van hebben gegeten. (of hoe komt het dat Chiquita nog steeds het bekenste bananenmerk is, ook al hebben die boeren doodgeschoten in Brazilië omdat ze niet van hun eigen eigendommen wouden afgaan? Om maar 1 enkel voorbeeld te noemen, ik kan nog even doorgaan met Nike en kinderarbeid...) Citaat:
Citaat:
Volgens mij zit daar een grote hoeveelheid van waarheid in. Ik heb het dus niet over "liegende" reclame. Citaat:
Als Groen! de enige was, zou ik er wel kritische over staan. Maar het zou wel echt achterlijk zijn als enige partij geen reclame te maken. toch nog even zeggen dat mijn bijdragen in deze discussie (ivm reclame alleszins) totaal geen standpunt is van Groen!. ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, u droomt van grijze steden, zonder reclameborden, droge kranten zoals de Pravda, met uitsluitend door uw partij goedgekeurde teksten. U droomt van verpakkingen zonder kleur, zonder een leuk snoetje... Enfin u hoeft niet te dromen. Uw paradijs ligt in Nood Korea. Waarop wacht ge? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom reageer ik eigenlijk nog... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, als je niets meer te argumenteren hebt, kan je inderdaad beter stoppen. Voor groene lapzwansen hebben we altijd begrip. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bent zielig. Ik durf er namelijk voor te wedden als ik die campagne-affiche niet als onderschrift zou gebruiken, ik niet van die puberale reacties zou gekregen hebben van jou. Grow up. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() @Dablacky, waf waf
Wat hebt je nou écht vermeld. Vertel eens. Weet je het nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voil�*; ik neem eventjes jouw niveau over! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2de pers enk: pers vnw + ww: stam + t ww + pers vnw: stam (zonder t) voorbeeld: hebben: ik heb je/jij hebt heb je/jij hij heeft heeft hij enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Neen hoor! Bij vragende wijs is dat niet zo! Gij hebt ----hebt gij maar: jij hebt---heb jij Terug naar de lagere school! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
idem bij je: je hebt -- heb je Waarom lees ik dan 7 posts terug: Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de volgende posting is het dus een typefoutje. Nu blij. Kees kloost ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Reclame wordt altijd ingehaald door de realiteit. Nog een voorbeeldje? De verkoopscijfers van coca-cola toen bleek dat er (een paar jaar geleden) misschien gifstoffen in de blikjes zaten. Geen reclame-kruid tegen opgewassen... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Telenet is volgens u dus de beste internetprovider. Maar u vindt dan niet dat Telenet mag zeggen dat ze de beste internetprovider is. Tja, raak daar maar eens aan uit. Citaat:
Zo zijn er zelfs merkennamen vergroeid tot productnamen. Een "bic" bijvoorbeeld. Citaat:
enfin, met uw laatste regel onderschrijft u zowat alles wat ik hiervoor poneerde. Waarvoor dank ![]()
![]() |