![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Obama zal wel iets moeten veranderen anders is hij en zijn de VS al hun geloofwaardigheid kwijt in de wereld. Israël handelt uitsluitend voor zichzelf en onder Bush handelden de VS vooral voor hun wapenindustrie en de petroleumbelangen in het Midden-Oosten. Natuurlijk zal Obama Israël moeten blijven steunen maar hopelijk spoort hij deze staat ook aan om de mensenrechten van anderen te eerbiedigen, de sleutel naar een duurzame vrede. En vrede dat is toch wat het volk van Israël wenst, of niet ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Belgische regering niet zou ingrijpen mochten VB-militanten vreemdelingen in elkaar slaan, dan zijn ze niet in fout volgens uw redenering? Dat zouden ze wel zijn. Zeker als er een geschreven overeenkomst bestaat om dat juist geen vreemdelingen in elkaar te slaan tussen de regering en de vreemdelingen. U klinkt als mijne kleine die als wanneer hij betrapt wordt met zijn hand in de snoependoos zegt: "Het is ik niet, het is mijn hand". Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen jij hiervoor als link hebt gegeven wees nog steeds israel al eerste schender van het bestand aan gezien het vermoorden van die jihad-commandant de aanleiding was tot het afvuren van in totaal 4 raketten op sderot en omgeving.... Iets wat door Uw zionisten werd vergolden met een bloedige reactie in de gazastrook..... Blijven dromen van Uw gelijk mijn beste,ik zet U wel terug met Uw voetjes op de grond... Blijven proberen Paulus.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() nietes welles nietes (zucht)...
|
![]() |
![]() |
#125 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets wordt onder de noemer uitlokking geklasseerd.... Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer: Het bestand geldt niet voor de Westoever, maar de Islamitische Jihad beschouwde de inval waarbij zijn commandant werd gedood toch als een bestandsschending. Hamas, die het voor het zeggen heeft in de Gazastrook, zegt niet van plan te zijn op te treden tegen Palestijnse strijders die het bestand schenden. Israël sloot woensdag in reactie op de raketbeschieting van de dag daarvoor een aantal grensovergangen met de Gazastrook, die op grond van het bestand juist weer waren geopend. http://www.dag.nl/buitenland/bestand...-wankelt-59622 maw Hamas schond als eerste het bestand. Zij is verantwoordelijk voor de Gaza strook en nam haar verantwoordelijkheid niet en wil dat ook niet doen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 januari 2009 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel. De islamitische jihad laten vuren op Israël vanuit Gaza, dat is pas uitlokking. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hamas heeft het bestand niet verbroken mijn beste,de Islamitische jihad wiens commandant werd gedood door zionistische troepen hebben die raketten afgevuurd.... Dé reden voor Israel om Hamas aan te vallen wegens een zogezegde verbreking van een bestand dat zij als eerste geschonden hebben... Nogmaals dringt het niet tot U door dat indien de zionisten die jihad commandant niet hadden vermoord er géén raketten ter vergelding zouden zijn gelanceerd.... Hou Uw oogkleppen maar op in dit geval mijn beste, des te gemakkelijker kan ik Uw argumenten debunken.... Citaat:
Laat de islamitische jihad hun raketten lanceren vanuit de westoever,dan zouden Uw zionistjes helemaal niet tot de aanval op de gazastrook hebben mogen overgaan.... En denkt U echt dat ze het daarbij zouden hebben gelaten... En mijn punt staat nog steeds, uw zionisten hebben door het vermoorden van die jihad commandant wel degelijk het startsein gegeven .... En dat mag U keren en draaien zoals U wil..... |
|
![]() |
![]() |
#129 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt u, het artikel waar ik naar verwijs zegt het anders.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.dag.nl/buitenland/bestand...-wankelt-59622 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 januari 2009 om 00:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja natuurlijk.
![]() Blij te hebben kunnen aantonen dat het weldegelijk Hamas was die het bestand schond. Zoals het artikel ook aangeeft. Dat u daar niet mee akkoord zou gaan was voorspelbaar. Maar wat er staat, dat staat er. En het staat hier http://www.dag.nl/buitenland/bestand...-wankelt-59622 U komt niet verder dan: "Het is allemaal niet waar" Tot zover uw argumentatie. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 januari 2009 om 01:15. |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De feiten blijven U in het ongelijk stellen... Laten we de feiten eens extrapoleren naar ons eigen landje mijn beste... Onze regering is verantwoordelijk voor onze veiligheid,maar ze is niet verantwoordelijk voor de stommiteiten die we zelf uitsteken.... Laten wij hier eens raketjes op onze buurlanden lanceren mijn beste.... Gaat U er dan mee akkoord dat onze regering hiervoor volledig aansprakelijk gesteld dient te worden omwille de actie van enkele van hun onderdanen... En ga jij dus volledig akkoord dat onze bodem hier omgeploegd door die buitenlandse mogendheden om hun gramschap te verrechtvaardigen in een collectieve bestraffing van een hele natie omwille de daden van een paar individuelen.... U zegt het maar mij beste....en nogmaals de groeten aan uw kleine... Laatst gewijzigd door Svennies : 12 januari 2009 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
#134 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik ben er van overtuigd dat als onze regering oogluikend toestaat door niet te reageren op raketaanvallen naar pakweg Frankrijk, door een groep extremisten, we zeker en vast het Franse leger op ons dak krijgen die tenminste die extremisten zullen aanpakken. Ja. Zeker als er nog maar een week geleden een bestand werd afgesproken om dat juist niet te doen. En ja ik zou er ook mee akkoord gaan dat ze dat doen. Als ik kon gaf ik ze zelfs aan, zodat ze vlug gevonden wodren. U niet? Of dacht je misschien dat Frankrijk zou zeggen: O ja laat maar doen, we weten toch dat jullie het niet zijn? Ik vraag me af wat je met je voorbeeld nog wil aantonen, naast je ongelijk. Nogmaals: het artikel geeft duidelijk aan dat Hamas het bestand gesconden heeft. U kunt toch lezen? http://www.dag.nl/buitenland/bestand...-wankelt-59622 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 januari 2009 om 01:44. |
|||||
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Paulus:
uit het krantenartikel waar u naar linkt, leer ik dat Israëlische soldaten op de Westelijke Jordaanoever, in Nablus, een leider van de Islamitische Jihad ombrengen. Welke 'overheid' stelt daar de wet? Is het de Israëlische? Dan is de Westelijke Jordaanoever dus nog steeds ten onrechte 'bezet gebied'? Is het de Palestijnse? Hebben die Israëlische soldaten het recht op Palestijns gebied op te treden? Hadden die soldaten van de Palestijnse Autoriteit een mandaat gekregen dat hen toelaat een leider van de Islamitische Jihad om te brengen? Indien niet, zijn die Israëlische soldaten dan geen wetsovertreders (en de overtreding is 'moord met voorbedachten rade', of zou het gaan om 'slagen en verwondingen met de dood tot gevolg'?)? Als die soldaten op bevel handelden, dan ligt de verantwoordelijkheid voor die daad bij diegenen die het bevel daartoe gaven, dacht ik. Waarom klaagt u dat dan niet aan? Keur ik hiermee de reactie van de Islamitische Jihad (en die van Hamas) goed? Het zou mij verwonderen, maar ik ben niet alwetend. U mag mij altijd helpen bij elke poging die ik onderneem om mij aan mijn onwetendheid te ontworstelen, dank bij voorbaat, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even nadenken mijn beste..... |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey Svennies,
ik was op de betoging vandaag in Brussel. Mag ik ook in de club van amaretto-slurpende dandy's? Zelfs als ik amaretto eigenlijk niet te zuipen vind? Kan de club geen speciaal statuut voor mij voorzien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bijna echt zoals een gemiddelde politieke partij in dit apenland... ![]() ![]() Dus een speciaal statuut is hierbij volstrekt niet nodig... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 12 januari 2009 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
#139 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier gaat het erover wie het bestand tussen Gaza en Israël als eerste geschonden heeft. En dat is weldegelijk Gaza door oogluikend toe te staan en niet in tegrijpen tegen raketaanvallen vanop haar grondgebied tegen Israël, na dat weldegelijk te hebben afgesproken in een bestand die pas een week oud was, tenminste dat zegt het artikel. Het artikel zegt ook dat wat er op de Westoever gebeurde buiten het bestand viel en bijgevolg geen aanleiding mag zijn om het bestand te breken. Toch heeft Hamas dat wel gedaan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 januari 2009 om 01:54. |
||||
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn beste Paulus....hou alstublieft op om zulke scheve vergelijkingen uit de kast te blijven halen.... U wordt met de minuut steeds méér ongeloofwaardiger.... Ik smeek U ,ik had een bepaald beeld van U als discutiegenoot hier op het forum en gooit U momenteel Uw eigen beeld duchtig aan gruizelmenten... |
|
![]() |