![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regering van Israël bestaat uit verschillende partijen en ze gaat niet tot het uiterste om haat doelstellingen te bereiken. In de laatste oorlog bijvoorbeeld is ze niet doorgegaan tot het bittere eind. De Hamas daarentegen strijdt tot ter dood en proclameert dat ook. Ze vinden het zelfs een eer om te sterven in de strijd tegen Israël. En dat is wel extreem. Een belangrijk verschil. http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...kwoord=extreem Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Vreemdeling
|
![]() Israël respecteert niet eens de meest essentiële mensenrechten en internationale verdragen man. Open uw ogen eens.
|
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() Dit bestand liep op 19/12 ten einde na een half jaar en werd door geen van beide partijen verlengd. Olmert heeft dit bestand reeds half november als dood beschreven nadat het Israëlische leger (IDF) op enkele dagen tijd tien verzetsstrijders van Hamas buitengerechtelijk executeerde. Het gaat dus NIET om het eenzijdig opzeggen van een wapenbestand, maar om een bestand dat zowel door Tel Aviv als het verzet in de Gazastrook niet wordt verlengd.
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dag.nl/buitenland/bestand...-wankelt-59622 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mss weet u het niet , maar het Gaza van voor '67 is het zelfde als van na '67. Waar die 'raketjes' neerkwamen is dus op Israëlisch grondgebied, van na de eerste Arabisch-Israëlische oorlog in '48.
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees het volgende linkje eens... Ook zonder woorden..... http://www.refdag.nl/artikel/1378188...sraelquot.html zoals dit hier... Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 22 januari 2009 om 23:23. |
||
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was een bestand, en dat heeft Hamas verbroken. Duidelijk aangetoond en bewezen in deze thread. http://forum.politics.be/showthread.php?t=117860 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op het tweede deel van de post antwoordt U naar goede gewoonte weer niet.... Typisch ..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan van Israël niet verwachten dat ze niet reageert als gevangenen zich aan ontsnappingspogingen wagen, uit vrees dat dit misschien zou kunnen geïnterpreteerd worden als een schending van een bestand. Ze kunnen dan net zo goed, hun gevangenen laten lopen. De waarheid is dat men dit opzettelijk zo geïnterpreteerd heeft om een verrechtvaardiging te hebben voor de bestandsschending. Maar die interpretatie rechtvaardigt dat niet. Zeker niet op een gebied dat buiten het bestand valt. Wat betreft het tweede deel van uw betoog, heeft u gewoon een stukje tekst gekopiëerd uit de link die je me gaf. Uit december, terwijl het bestand al deze zomer geschonden was. Ook weer typisch... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 januari 2009 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit linkje komt uit een onverdachte bron aangezien het een israelische organisatie is die dit aanklaagt.... |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zogezegd militaire operatie die de Hamas zouden uitgelokt hebben om het bestand te schenden, is dus een uitvlucht geweest om het besand te kunnen schenden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Burger
|
![]() Ik had volgende link reeds in een andere thread gepost, maar nu ben ik van de overtuiging dat deze hier beter past. Dus nogmaals.
De evolutie van de mens. (klik) |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer en in hoeveel draden ga je nog hetzelfde posten? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen lof stinkt, mijn beste. Ik heb blijkbaar dan jij een andere mening over 'steeds weer hetzelfde posten'. Maar als je het echt niet kan laten,... doe maar hoor.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 januari 2009 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Israel dood comandant Uit uw eigen link : JIHAD vuurt raketten af Volgens u : alle reden voor israel om HAMAS aan te vallen ? En begin niet weer te leuteren over controle door hamas, geen enkel regime is in staat om iemand te beletten flut raketjes af te vuren. Hoe ga je jezelf hier weer uitpraten. Om op uw andere vraag te antwoorden over wat Hamas al gedaan heeft voor vrede. Niets, buiten wat staakt het vuren tijdens onderhandelingen via tussenpersonen. Telkens als het op omvangrijk toegeven van israel gaat aankomen is er wel een incident. raar hé. Het zijn dan ook door israel niet erkende terroristen, bandieten,.... Israel daarentegen wil zich voordoen als een staat naar westers model, maar geraakt niet verder dan de eerste de beste schurkenstaat ùet staatsterrorisme en matoloos geweld, ja zelfs genocide. Als oorspronkelijke gronddief (met internationale toestemming) is het aan israel om de tegenstander genoegdoening te geven, en het conflict te beeindigen. Het is israel die zijn kaarten moet op tafel leggen en voldoen aan de VN resoluties, pas daarna hebben ze recht van preken over de anderen. Zoals steeds, begin bij je zelf, ga door tot je zelf conform bent en vraag dan van anderen hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
kind vastgegrepen door Israelische soldaten dat in zijn broek plast van angst. Ik heb ergens een foto in mijn bezit van datzelfde schatje vijf minuten eerder dat het toen druk had met kasseien naar diezelfde soldaten te smij- ten. O ja, voordat ik het vergeet, de Joden in Europa hebben nooit zelfmoordterroristen links en rechts uitgestuurd om schoolbussen etc op te blazen. Als de Palestijnen dat gewild hadden, dan bezaten ze nu hun staat. Naast de Joodse staat Israel. Maar nee, dat is dus niet genoeg. Ze willen hun eigen Jodenvrije staat plus Israel ook. Ik heb het al eens eerder gezegd: willen jullie die Joodse staat daar weg, dan eis ik dat alle moslims van niet Europese afkomst terug naar hun thuislanden worden gezonden. Zo maken we plaats voor een verhuis van Israel naar de Franse en de Italiaanse azurenkust. Geloof me, zowel de Fransen als de Italianen zijn daar enthousiast voor (op extreem links na natuurlijk.) |
|
![]() |