Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2009, 13:54   #121
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Dus de bedoeling is om me in te burgeren, met als doel een roddelend wijf te worden (zoals jezelf), die zich bezighoudt met intolerante spraak tegenover minderheden? Nee, dank je.
tutututut, beldigingen zijn verboden ! ik zei het al, je bent een opvliegend ventje. Binnenkort krijg je weer strafpunten, dan kan je gaan bleitten dat het racisme is.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 13:56   #122
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik constateer dat jij een emotionele meid bent, die zich liever bezig houdt met het babbelen over iemand in plaats van diens posts. Een goede raad: organiseer een thee-middagje, en babbel wat bij met de andere meiden. Ben je weer gelukkig. :- )
zo laat de doorsnee moslim zich kennen : wil hij je beledigen, dan zegt hij dat je een vrouw bent. We weten al langer dat in dit religie van een ander tijdperk, vrouwen als minderwaardig beschouwd worden. Hier weer eens een bewijs daarvan.
@ anoniempje : beledigingen uit jouw mond zijn complimenten voor mij !
Oud 2 juni 2009, 14:17   #123
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus de bedoeling is om me in te burgeren, met als doel een roddelend wijf te worden (zoals jezelf), die zich bezighoudt met intolerante spraak tegenover minderheden? Nee, dank je.
Laat die kerel toch doen. Hij weet gewoon niet beter. Hij heeft er enorm veel plezier in om andere mensen op stang te jagen. Gun hem dat plezier niet. Gewoon negeren, er komt toch niets zinnigs uit die kerel .
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 14:35   #124
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Laat die kerel toch doen. Hij weet gewoon niet beter. Hij heeft er enorm veel plezier in om andere mensen op stang te jagen. Gun hem dat plezier niet. Gewoon negeren, er komt toch niets zinnigs uit die kerel .
HOOR WIE SPREEKT !
Oud 2 juni 2009, 14:39   #125
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
HOOR WIE SPREEKT !
Een kinderachtige reactie haal je er zo uit. Overdreven veel 'smileys' en de 'Cap Lock' die is blijven opstaan. Geen wonder dat u amper serieus genomen wordt.
Oud 2 juni 2009, 14:40   #126
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt een bruin kleurtje, HET bewijs dat je je niet wil aanpassen. Anders had je wel een acute aanval van vitiligo gehad.
Doe eindelijk eens iets aan dat minderwaardigheidscomplex van jou ! We hebben helemaal niets tegen een bruin kleurtje, kijk , als bewijs, de mensen ( idioten in mijn ogen terzijde ) gaan zelfs op de zonnebank liggen om meer op jou te trekken.
Het is dit ongegrond complex dat je zo woest maakt, en zo paranoïde. Op die manier ga je noot een blanke vrouw vinden hoor, je jaagt die angst aan zo. keep cool !
Oud 2 juni 2009, 14:41   #127
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah ok haha, dat had ik niet door. Bedankt alleszins!
Moeilijk, hé, humor ? Nog een jaar of 10 je best doen, en dan versta je het wel een beetje.
Oud 2 juni 2009, 14:44   #128
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik constateer dat jij een emotionele meid bent, die zich liever bezig houdt met het babbelen over iemand in plaats van diens posts. Een goede raad: organiseer een thee-middagje, en babbel wat bij met de andere meiden. Ben je weer gelukkig. :- )
Thee is eerder iets voor jullie, allochtonen, nee ? Ik zie ze in elk geval heel de dag in het theehuis zitten, thee drinken, domino spelen, en hasjisj roken.
Oud 2 juni 2009, 14:46   #129
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Een kinderachtige reactie haal je er zo uit. Overdreven veel 'smileys' en de 'Cap Lock' die is blijven opstaan. Geen wonder dat u amper serieus genomen wordt.
Van iemand die zichzelf witte roos noemt heb ik geen lesjes in kinderachtigheid te krijgen.
Oud 2 juni 2009, 14:54   #130
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Van iemand die zichzelf witte roos noemt heb ik geen lesjes in kinderachtigheid te krijgen.
Wrs weet u niet eens waar de naam 'Weiße Rose' voor staat. Laat staan dat u ook maar iets van mij afweet... .
Oud 2 juni 2009, 15:21   #131
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Is dat niet Duits voor aarstulp?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 15:32   #132
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Wrs weet u niet eens waar de naam 'Weiße Rose' voor staat. Laat staan dat u ook maar iets van mij afweet... .
Ik weet niets over jou, maar vraag me wel af wat jij te maken zou hebben met Duitse studenten die zich tegen de nazi's verzetten tijdens WO II ? Of ben jij dan zo oud ? Ben je één van hen ? Zijn het je voorbeelden ? Dan heb je pech, de oorlog tegen de Duitsers is gedaan
Oud 2 juni 2009, 15:35   #133
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Is dat niet Duits voor aarstulp?
Oud 2 juni 2009, 15:39   #134
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik weet niets over jou, maar vraag me wel af wat jij te maken zou hebben met Duitse studenten die zich tegen de nazi's verzetten tijdens WO II ? Of ben jij dan zo oud ? Ben je één van hen ? Zijn het je voorbeelden ? Dan heb je pech, de oorlog tegen de Duitsers is gedaan
Waar 'Google' allemaal niet goed voor is .

Wrm neen jij als naam 'beste vriend', terwijl je enkel maar vijanden blijkt hebben? (moslims, linksen, homo's, enz...)
Ik heb deze naam gekozen, omwille van mijn bewondering voor deze groepering en zijn leden die het opnamen tegen de nazi-tirannie. Je moet daar verder niets achter zoeken. Btw: volgens sommige 'extreem-rechtse' individuen is de oorlog nog belange na niet gedaan... . U zult ongetwijfelt wel weten over wie ik het heb.

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 2 juni 2009 om 15:40.
Oud 2 juni 2009, 15:49   #135
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb deze naam gekozen, omwille van mijn bewondering voor deze groepering en zijn leden die het opnamen tegen de nazi-tirannie. Je moet daar verder niets achter zoeken.
En omdat u zo vrijheidslievend bent, neemt u het maar op voor religieuze en politieke groepen die qua totalitarisme maar weinig tot niets onderdoen voor diezelfde nazi's. Nee hoor, daar zoek ik helemaal niets achter...

Dat is dan genoteerd.
Oud 2 juni 2009, 16:12   #136
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En omdat u zo vrijheidslievend bent, neemt u het maar op voor religieuze en politieke groepen die qua totalitarisme maar weinig tot niets onderdoen voor diezelfde nazi's. Nee hoor, daar zoek ik helemaal niets achter...

Dat is dan genoteerd.
Tussen uw gedacht en mijn bedoeling zit een serieus verschil. U mag denken wat u wilt, maar doe a.u.b. niet alsof u mij kent.
Oud 2 juni 2009, 16:34   #137
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Tussen uw gedacht en mijn bedoeling zit een serieus verschil. U mag denken wat u wilt, maar doe a.u.b. niet alsof u mij kent.
Afgaand op uw schrijfsels hier op het forum (ik heb immers geen enkele andere referentie) kan ik niet anders dan concluderen wat ik in mijn vorige post reeds schreef.
Oud 2 juni 2009, 16:38   #138
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Afgaand op uw schrijfsels hier op het forum (ik heb immers geen enkele andere referentie) kan ik niet anders dan concluderen wat ik in mijn vorige post reeds schreef.
Wel dan hebt u de verkeerde conclusie getrokken.

Dat is dan genoteerd.
Oud 2 juni 2009, 19:48   #139
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar 'Google' allemaal niet goed voor is .

Wrm neen jij als naam 'beste vriend', terwijl je enkel maar vijanden blijkt hebben? (moslims, linksen, homo's, enz...)
Ik heb deze naam gekozen, omwille van mijn bewondering voor deze groepering en zijn leden die het opnamen tegen de nazi-tirannie. Je moet daar verder niets achter zoeken. Btw: volgens sommige 'extreem-rechtse' individuen is de oorlog nog belange na niet gedaan... . U zult ongetwijfelt wel weten over wie ik het heb.
Als je tegen totalitaire regime's bent, moet je niet zo in de bres springen voor de islam : die waren bondgenoot van de nazi's. Tijdens de oorlog, én erna . Veel nazi's hebben zich gaan verstoppen in islamietische landen na de oorlog. Wat nu, wijsneus ? En ik heb heus wel vrienden hoor, zélfs tussen de moslims. En ik ben waarschijnlijk " linkser " als jij , toch daar waar het economie betreft.

Laatst gewijzigd door beste vriend : 2 juni 2009 om 19:50.
Oud 2 juni 2009, 19:53   #140
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel dan hebt u de verkeerde conclusie getrokken.

Dat is dan genoteerd.
Of u heeft u anders voorgedaan dan u feitelijk bent. Dat is dan natuurlijk ook een mogelijkheid, hoewel ik die toch uiterst gering acht.

Hoe dan ook, iemand die keer op keer de zogenaamde 'zegeningen' en 'verrijkingen' van de islam komt propageren, en dat doet onder de naam "Weiße Rose", omdat u de gelijknamige studentenverzetsgroep tegen het nazisme zo bewondert, heeft het niet helemaal begrepen. Of beter gezegd: heeft het helemaal niet begrepen. Als er één politiek-religieuze stroming is die heel erg dicht bij het gedachtegoed van het nazisme komt, dan is het wel de islam.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be