Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2009, 16:47   #121
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Wat een lage opmerking van jou, maar goed: Het communisme is de ideologie met de meeste doden op zijn geweten, dus jij bent een prima volgeling.
Ja? Ik dacht het christendom (inclusief alle doden in de Bijbel).
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2009, 16:57   #122
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Had dat altijd verwacht/gehoopt.
Dat weet ik nu ook niet.
Wat ik wel weet is dat zijn blad niet goed verkocht wordt binnen de Joodse gemeenschap.Een paar weken geleden organiseerde JA een avant-première in de Kinepolis.Een neef van me was daar aanwezig en vertelde dat 90% van de zaal niet-joden waren : vooral hun fanclub.
JA mag in zijn maandblad eender wat neerpennen;het is hun recht.

Maar elke week de media halen, aanwezig zijn op Phara-avondjes en debatten,persconferenties organiseren enz...om commerciële redenen,en dat op kost van de Joodse gemeenschap dat pikken we niet.

Hier een twee reacties van 2 verschillende personen :

Citaat:
In gesprekken merk ik wel dat heel veel mensen en zelfs vrienden van M.F. het totaal oneens zijn met wat hij doet, maar niemand durft blijkbaar iets tegen hem te zeggen.
Citaat:
In mijn ogen lokt hij antisemitisme.
Geen kat had geweten over de Katholieke Mis,idem met Alex Agnew in P-magazine(iemand die zo'n blad koopt is eerder om tetten te zien dan een interview te lezen),Forel van Hitler idem....wie kijkt naar zo'n oersaaiend programma enz.....

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2009, 18:30   #123
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
uit NAAM van het christendom? ik denk het niet hoor.

Niet vergeten dat er in India ook nog 80 miljoen mensen werden geofferd uit NAAM van de Grote Paradijsganger.

En de communisten? Na Stalin, Pol Pot, de Grote Roerganger, Kim Il Jung... dat gaat het toch wel maken denk ik.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2009, 20:58   #124
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Niet vergeten dat er in India ook nog 80 miljoen mensen werden geofferd uit NAAM van de Grote Paradijsganger.

En de communisten? Na Stalin, Pol Pot, de Grote Roerganger, Kim Il Jung... dat gaat het toch wel maken denk ik.
en het communisme bestaat dan nog niet zo lang ook niet !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 17:44   #125
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Het communisme is de ideologie met de meeste doden op zijn geweten, dus jij bent een prima volgeling.
Sinds wanneer is de bijbel een boek met waargebeurde verhalen? Het is een fictieve literatuur - weet je nog: evolutie, Darwin, bla bla bla? Of heb je de heilige liberale dogma tijdelijk opzijgeschoven om communisme te hulp te schieten

Tsk tsk - zo kennen we jullie: altijd maar weer liegen en bedriegen en in allerlei bochten wringen om Christendom ergens van te beschuldigen.

Om maar te zwijgen over het absurde idee dat Christendom aansprakelijk kan zijn voor de gebeurtenissen van de periode vóór Christus

Laatst gewijzigd door Bertie : 25 maart 2009 om 17:52.
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 17:58   #126
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dus het christendom is een verdraagzame vooruitstrevende vredelievende godsdienst gebaseerd op eerlijkheid, tolerantie, gelijkheid,...?
bon, volgens veel communisten was stalin geen echte communist en volgens veel moslims was atta geen moslim en uiteraard zijn de spanjaarden die antwerpen aanvielen ook geen christenen.
mja, zo hebt ge altijd gelijk natuurlijk

welke ideologie heeft de meeste doden op zijn geweten. altijd leuke wedstrijden
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 00:30   #127
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
Sinds wanneer is de bijbel een boek met waargebeurde verhalen? Het is een fictieve literatuur - weet je nog: evolutie, Darwin, bla bla bla? Of heb je de heilige liberale dogma tijdelijk opzijgeschoven om communisme te hulp te schieten

Tsk tsk - zo kennen we jullie: altijd maar weer liegen en bedriegen en in allerlei bochten wringen om Christendom ergens van te beschuldigen.

Om maar te zwijgen over het absurde idee dat Christendom aansprakelijk kan zijn voor de gebeurtenissen van de periode vóór Christus
O nee, ik beschouw de Bijbel als subjectieve geschiedschrijving. Hoe men in die tijd de gebeurtenissen beschouwde...
Oud 27 maart 2009, 18:04   #128
Bertie
Parlementslid

Standaard

Citaat:
O nee, ik beschouw de Bijbel als subjectieve geschiedschrijving...
Ah ja, selectieve interpretatie - zeg maar Bijbelexegese �* la carte: de creationistische verhalen worden arbitrair verworpen want die zijn er zogenaamd bijverzonnen maar de holocaust reportages worden toch nog gretig gerecupereerd! Jaja - voor de liberalen geldt dus: there's no business like shoa-business...
Oud 27 maart 2009, 18:13   #129
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah ja, selectieve interpretatie - zeg maar Bijbelexegese �* la carte: de creationistische verhalen worden arbitrair verworpen want die zijn er zogenaamd bijverzonnen
Niet erbij verzonnen, maar het is gewoon hoe men er toen over dacht. Toen kon men dat ook nog niet onderzoeken en ging men waarschijnlijk uit van het verst mogelijk terug dateerbare voorwerp of stuk literatuur.

Nu weten we beter. Het domste is, om tegen al het bewijs in, dogmatisch te blijven geloven in het creationisme. Iets wat getuigt van een gebrek aan spiritualiteit en een te groot aan blinde gehoorzaamheid aan de Kerk.
Citaat:
maar de holocaust reportages worden toch nog gretig gerecupereerd! Jaja - voor de liberalen geldt dus: there's no business like shoa-business...
U maakt geen onderscheid tussen geschiedenis die onderbouwd is met bewijs, en geschiedenis die zover terug gaat dat we er niets meer over kunnen zeggen. Dat onderscheid is voor een objectieve observeerder wel belangrijk. Maar u maakt tussen meer dingen wel geen onderscheid, zover heb ik gemerkt.
Oud 27 maart 2009, 19:27   #130
Bertie
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Niet erbij verzonnen, maar het is gewoon hoe men er toen over dacht. Toen kon men dat ook nog niet onderzoeken en ging men waarschijnlijk uit van het verst mogelijk terug dateerbare voorwerp of stuk literatuur.
Jaja in tegenstelling tot het moderne "zoveel mogelijk nullen erbij" methode bedoel je

Citaat:
Nu weten we beter. Het domste is, om tegen al het bewijs in...
Bewijs? Die is letterlijk zoek ("missing")
Oud 27 maart 2009, 19:33   #131
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja in tegenstelling tot het moderne "zoveel mogelijk nullen erbij" methode bedoel je
Diverse dateringsmethoden wijzen allemaal dezelfde richting uit. Het is een schatting, maar op de nullen zitten ze zeker niet fout.
Citaat:
Bewijs? Die is letterlijk zoek ("missing")
Zwak hoor, heel zwak.
Oud 27 maart 2009, 19:33   #132
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

bertje als ge uw creationistische onzin wilt tentoonspreiden, gelieve dat in de daartoe dienende topics te doen.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2009, 20:02   #133
Bertie
Parlementslid

Standaard

Offtopic mag zolang maar Darwin niet ontheiligd wordt - jaja OK meneer de evolutie-politie. Maar goed, maak je geen zorgen, ik was niet echt van plan om nog meer bewijzen voor een jonge aarde op deze draad bij te plaatsen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be