![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Mischien is het d�*t dat de Paus bedoelde toen hij zei dat condooms " de oplossing " niet waren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() misschien even summier kunnen we stellen dat bij dieren het eenvoudigweg een beestenboeltje is en het er allemaal niet zoveel toe doet zolang die beestjes zich maar op de één of andere manier weten te voortplanten ? maar dat we bij de mens ( ook een dier ) graag datzelfde gedoe wensen te placeren in meer diepgaand en zinvoller kader ? zover dat we zelfs extra hokjes ontwerpen gemerkt door hun respectievelijke stereotypen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De eerste historische bewijzen van homoseksuele relaties zijn minstens 3000 jaar oud. Dat zijn ruwweg 120 �* 150 generaties. Bij de 'uitfiltertheorie" zouden er elke generatie dus een pak holebi's moeten minder zijn. Als er nu al 5 �* 10 % holebi's zijn, dan zouden er 20 jaar geleden meer moeten geweest zijn, 40 jaar geleden nog meer, enz... Hoeveel zouden er dan niet 3000 jaar geleden moeten zijn? Misschien was heteroseksualiteit dan wel een "abnormaal verschijnsel" ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou de hetero's die aan SM doen, leer gebruiken, aan travestie doen, kinderen misbruiken of naar de hoeren gaan geen eten willen geven. Dat er holebi's aan die fenomenen deel nemen ga ik niet ontkennen, maar ik geloof niet dat holebi's daarin oververtegenwoordigd zijn (zo goed als alle gekende SM-, pedofilie- en prostitutiezaken die het nieuws haalden gingen over hetero's). Maar ik veronderstel dat je hier concrete cijfers over hebt, waaruit blijkt dat je bewering klopt.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die hetero-oom zich ook voort plant en dus ook eigen jongen heeft om voor te zorgen, dus heeft die minder tijd om ook nog eens voor zijn "neefjes" te zorgen. Een oom zonder eigen jongen heeft wel meer tijd om mee voor de jongen van zijn hetero-broer/zus te zorgen. Er zijn 2 manieren waarop de natuur ervoor kon zorgen dat koppels zich nietvoort planten: ofwel een deel van de populatie een "onvruchtbaarheids-gen" geven of een "homo-gen". Aangezien beide bestaan, de individuen met deze eigenschap hierdoor een meerwaarde biedt aan de soort en de genen nog steeds niet "uitgefilterd" zijn, is dit gen blijkbaar nuttig genoeg om in stand gehouden te worden.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 8 april 2009 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo zijn er ook testen geweest met rammen. In een hele populatie schapen constateerde men dat 8 % van de rammen gedurende een hele tijd enkel seks met elkaar hadden. Als men die "homo-rammen" dan alleen bij een hele groep ooien zette negeerden ze die ooien. Zodra ze weer in een gemengde populatie gebracht werden hadden ze weer enkel seks met elkaar. Er zijn tal van voorbeelden waarbij een deel van een populatie dieren enkel seks hadden met individuen van hetzelfde geslacht, ook al was er een overaanbod van aantrekkelijke dieren van het andere geslacht in die populatie. Of er zou iets moeten zijn in de mensengeur dat ervoor zorgt dat een deel van de dieren enkel homoseksueel gedrag stelt als er mensen bij zijn en als er geen mensen bij zijn ze terug heteroseksueel gedrag stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk in verhouding tot de vraag (ook veel mannen die met een vrouw getrouwd zijn en toch stiekem zich niet in kunnen houden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan prostitutie keihard de kop indrukken.
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Vergeet het. 93% van de mannelijke prostitués richt zich op mannen. Bron: Betaalseksrecht: naar regulering of legalisering van niet-problematische prostitutie? (G. Vermeulen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Dat homoseksuelen vaker een niet-traditionele seksualiteitsbeleving "genieten". Ten dele zal dat wegverklaard kunnen worden door het sterke vermoeden dat mannen sowieso vaker terug te vinden zijn in prostituanten- en pedofiliestatistieken. Begrijp me niet verkeerd: prostitutie moet er zijn, en overigens gewoon erkend worden als beroep, met alle regulering en bescherming vandien - daar gaat het mij niet om - maar het blijft een "second option" en het wijst erop dat homoseksuelen vaker genoegen moeten nemen met zulke "second options". Het blijft voor homoseksuelen lastiger om een partner te vinden: statistisch gezien is de vijver waarin ze vissen zo'n 25 keer kleiner. Het aantal potentiële partners in een bevolking van 1000 mensen (je dagelijkse omgeving) bedraagt hoop en al 20 man (4% op 500 mannen); voor een heteroseksuele man bedraagt het aantal potentiële partners 480 vrouwen (96% op 500 vrouwen). Het homomilieu, dat dat manco moet opvangen, blijft een kunstmatige omgeving, zeer gefragmenteerd, waar zowat alle gefrustreerden tegen elkaar aanlopen.
Nee, echt, geef mij morgen een heteropil en ik slik ze meteen in. Een vaarwelpilletje mag ook. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 11 april 2009 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarmee ik niet wil zeggen dat homomannen het makkelijker hebben, zeker niet. als heteroman heb je natuurlijk het voordeel dat als je een vrouw probeert te versieren maar die blijkt lesbisch te zijn er op z'n slechts wat gelachen zal worden. als een homo een man probeert te versieren en die blijkt hetero te zijn, kan ik me voorstellen dat dit meer problemen kan veroorzaken..... maar toch, ook als hetero is het niet simpel zulle.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze kan het gewoon een bevestiging zijn van je eerdere statement dat het verdomd moeilijker is voor een homo om een ( geschikte ) partner te vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al is de pool 4x kleiner ( ? maakt dat op zich uit ) dan zou dat kunnen opgevangen worden indien die pool zich in het dagelijks verkeer kenbaar zou kunnen maken Het probleem huist dus eerder in 't feit van de duidelijke profilering Verder ben ik het eens met de opmerking(en) in de volgende post van vlijmscherp Laatst gewijzigd door praha : 12 april 2009 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |