![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat een bepaald land meteen een heleboel condooms naar ginder had verstuurd, dat de pauselijke nuntius op het matje werd geroepen hier enz En je hoort of leest bijna niets anders dan negatieve responsen op wat de paus heeft gezegd! Vergelijk dat eens met een reactie tegen de islam waarbij er duizenden klaar staan om voor moord en brand te zorgen! En dat er in Afrika en Noord-Amerika velen zijn die nog erg godsdienstig overkomen heeft wellicht te maken met de ellende waarin ze leven, wat altijd een goede voedselbodem is voor een godsdienst die dan gemakkelijker met haar praatjes kan inspelen op de bevolking door ze oa "de hemel" te beloven als ze naar hun pijpen dansen... Ook die tijd is in onze contreien voorbij ivm de katholieke kerk, en maar goed ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De agent die het filmpje op JoeTjoep zette is in ernstige problemen geraakt.
Helaas ben ik het Frans niet machtig dus een samenvatting van iemand zou okee zijn. http://www.lefigaro.fr/flash-actu/20...r-inquiete.php
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, u vergist zich: ik heb geen hekel aan "alles dat anders is dan ik"... Waar haalt u dat? En ja, ik heb een hekel aan een gevaarlijke godsdienst die hier langzaam als een giftige mist over onze contreien trekt, ja, ik heb een hekel aan het zich steeds maar uitbreidende profitariaat en criminaliteit onder vele vormen die de laatste jaren eveneens een plaag zijn geworden... En met dat laatste gaat het over autochtonen en allochtonen. Nochtans, wanneer allochtonen/vreemdelingen zich hier aandienen om opgevangen en verzorgd en huisvesting en medische zorgen enz enz enz te krijgen EN dan daar bij wijze van dank in profitariaat en criminaliteit vervallen + een mentaliteit hebben waar uit blijkt dat ze het land dat hen dat bezorgt haten en misprijzen... dan voel ik dat als erger aan dan wanneer autochtonen iets verkeerd doen! En die moeten ook gestraft worden uiteraard. Als er nog plaats in de gevangenissen is, die grotendeels vol zitten met allochtonen en nep- of nieuwe Belgen! Ik weet ook al langer dan vandaag dat u als "neutrale" atheïst blijkbaar toch gefixeerd bent op het goedpraten van moslim-koran-muticul- toestanden, hoe pervers die ook mogen zijn: onbegrijpelijk. De "godsdienstvrijheid" heeft eigenlijk zijn tijd gehad en zou best vervangen worden door een godsdienstverbod! De eeuwen die voorbij zijn hebben ten overvloede bewezen dat ze voor meer ellende hebben gezorgd dan wat anders! Waarom moet dat gedoe dan nog een "vrijheid" krijgen??? Hele bevolkingsgroepen overal ter wereld zouden er enkel goed bij varen! Zeker in het geval van een oorlogs-invallers-godsdienst zoals de islam! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In sommige streken bvb niet buiten mogen komen zonder een mannelijk familielid erbij. Gestenigd worden of gegeseld of met zuur overgoten als manlief denkt dat hij zich bedrogen voelt. Voor velen een leven leiden achter gesloten deuren zoals de vroegere klooster/slotzusters hier... Indien hun Taliban hun zin zou krijgen moeten ze zich zelfs niet meer verplaatsen om naar school te gaan! Tja, nog stukken veiliger dan een condoom, als je het allemaal bij elkaar plaatst... Hoe kunnen die nog aids krijgen of verspreiden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detail dat me nu opviel in dit artikeltje is dat de agressors de slachtoffer(s) ook uitscholden voor "sale Français". Zei iemand daar "integratie?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de Christenen en Joden veroordelen prostitutie in hun religie. Toch blijft het een redelijk grote dienstenverlening in een maatschappij, monotheïstisch of niet. Maar in de islam is het redelijk simpel op te lossen, neme een slavinnetje, daar mag je als meester mee doen wat je wil, en je 4 vrouwen hebben niks te protocollen daarover. De gezondheidszorg ivm met HIV besmetten in de meeste echt islamitische landen zou wel eens kunnen bestaan uit volgende behandelingen. ![]() ![]() Want als de positieven zich aan de Koran hadden gehouden, hadden ze nooit deze goddeloze ziekte kunnen oplopen.( maar dat geld voor alle monotheïsten met een maagdenverslaving en een goddelijke anti -medische wetenschap instelling) Dus, positief getest, de straf van god voor hun onzedelijk gedrag, en daar bestaan een paar equise oplossingen voor.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer autochtone burgers of politiemannen een allochtoon, terecht of onterecht aftroeven, d�*t mag ongestoord op alle zenders ter wereld zoveel mogelijk worden uitgezonden! Stop die hypocrisie! Wie het nu nog niet door heeft is doof en blind of multiculadept! Laatst gewijzigd door andev : 12 april 2009 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al iemand aan gedacht dat die mensen anders zelf iedere ongelovige over dezelfde kam scheren? Is dat misschien ook 'typisch'?
|
![]() |
![]() |