Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2009, 15:54   #121
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
1) Lees de bron zou ik zeggen.

Andere bron: http://www.bbc.co.uk/.../religions/c...hics/war.shtml

2) U bent werkelijk lachwekkend. De paus verbied Christenen een condoom te gebruiken en dus aan veilige sex te doen. Wie is er dan de schuldige? Idd, de paus en het Christendom!
De Paus vertegenwoordigt idd niet het volledige Christendom, net zoals niet elke imam de volledige moslimswereld vertegenwoordigt.

Btw: in Afrika en Latijns- en Noord-Amerika zijn nog steeds veel mensen zeer gelovig. Zij kunnen er ook niet aan doen dat het Christendom hen dingen oplegt, die zij denken te moeten volgen!

Dat mijn beste is de realiteit en u probeert deze weeral te ontkennen omdat ze niet in uw kraam past!
En hoeveel mensen zullen zich daar iets van aantrekken in onze contreien?
Ik dacht dat een bepaald land meteen een heleboel condooms naar ginder had verstuurd, dat de pauselijke nuntius op het matje werd geroepen hier enz
En je hoort of leest bijna niets anders dan negatieve responsen op wat de paus heeft gezegd!
Vergelijk dat eens met een reactie tegen de islam waarbij er duizenden klaar staan om voor moord en brand te zorgen!
En dat er in Afrika en Noord-Amerika velen zijn die nog erg godsdienstig overkomen heeft wellicht te maken met de ellende waarin ze leven, wat altijd een goede voedselbodem is voor een godsdienst die dan gemakkelijker met haar praatjes kan inspelen op de bevolking door ze oa "de hemel" te beloven als ze naar hun pijpen dansen...
Ook die tijd is in onze contreien voorbij ivm de katholieke kerk, en maar goed ook.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2009, 16:07   #122
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

De agent die het filmpje op JoeTjoep zette is in ernstige problemen geraakt.
Helaas ben ik het Frans niet machtig dus een samenvatting van iemand zou okee zijn.
http://www.lefigaro.fr/flash-actu/20...r-inquiete.php
Oud 11 april 2009, 16:11   #123
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste Andev,

Ik weet al langer dan vandaag dat u een hekel hebt aan alles wat anders is dan u. Wel, dat is u goed recht, net zoals ik het recht heb mijn mening hier te posten. Als die u niet bevalt, dan is dat uw probleem en niet het mijne.

Ja, ik ben een atheïst. En neen, ik verdedig de islam niet, noch het Christendom of enige andere religie. Ik blijk gewoon een andere (minder haatdragende) mening te hebben over de islam dan u .

En ja, godsdienstvrijheid moet blijven bestaan. Anders gaan we richting een NS-maatschappij die ook alles verbood wat anders was dan hun.
Beste WeiSe Rose,

Neen, u vergist zich: ik heb geen hekel aan "alles dat anders is dan ik"...
Waar haalt u dat?
En ja, ik heb een hekel aan een gevaarlijke godsdienst die hier langzaam als een giftige mist over onze contreien trekt, ja, ik heb een hekel aan het zich steeds maar uitbreidende profitariaat en criminaliteit onder vele vormen die de laatste jaren eveneens een plaag zijn geworden...

En met dat laatste gaat het over autochtonen en allochtonen. Nochtans, wanneer allochtonen/vreemdelingen zich hier aandienen om opgevangen en verzorgd en huisvesting en medische zorgen enz enz enz te krijgen EN dan daar bij wijze van dank in profitariaat en criminaliteit vervallen + een mentaliteit hebben waar uit blijkt dat ze het land dat hen dat bezorgt haten en misprijzen... dan voel ik dat als erger aan dan wanneer autochtonen iets verkeerd doen! En die moeten ook gestraft worden uiteraard. Als er nog plaats in de gevangenissen is, die grotendeels vol zitten met allochtonen en nep- of nieuwe Belgen!

Ik weet ook al langer dan vandaag dat u als "neutrale" atheïst blijkbaar toch gefixeerd bent op het goedpraten van moslim-koran-muticul- toestanden, hoe pervers die ook mogen zijn: onbegrijpelijk.
De "godsdienstvrijheid" heeft eigenlijk zijn tijd gehad en zou best vervangen worden door een godsdienstverbod! De eeuwen die voorbij zijn hebben ten overvloede bewezen dat ze voor meer ellende hebben gezorgd dan wat anders! Waarom moet dat gedoe dan nog een "vrijheid" krijgen??? Hele bevolkingsgroepen overal ter wereld zouden er enkel goed bij varen! Zeker in het geval van een oorlogs-invallers-godsdienst zoals de islam!
Oud 11 april 2009, 16:17   #124
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Het feit dat de islamlanden hun homo's graag in de bomen hangen zal daar wel iets mee te maken hebben.
En misschien kunnen we er de behandeling van hun vrouwen aan toevoegen!
In sommige streken bvb niet buiten mogen komen zonder een mannelijk familielid erbij. Gestenigd worden of gegeseld of met zuur overgoten als manlief denkt dat hij zich bedrogen voelt. Voor velen een leven leiden achter gesloten deuren zoals de vroegere klooster/slotzusters hier... Indien hun Taliban hun zin zou krijgen moeten ze zich zelfs niet meer verplaatsen om naar school te gaan!
Tja, nog stukken veiliger dan een condoom, als je het allemaal bij elkaar plaatst... Hoe kunnen die nog aids krijgen of verspreiden?
Oud 11 april 2009, 16:18   #125
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
De agent die het filmpje op JoeTjoep zette is in ernstige problemen geraakt.
Helaas ben ik het Frans niet machtig dus een samenvatting van iemand zou okee zijn.
http://www.lefigaro.fr/flash-actu/20...r-inquiete.php
Er staat niet heel veel. Enkel dat een agent van de politie van het openbaar vervoer in voorarrest zit. Hij wordt verdacht van het helpen publiek maken van de veiligheidsvideo van de bus. Onderzoek is dus nog gaande, maar kan zowel disciplinaire als strafrechterlijke gevolgen hebben voor de agent in kwestie.
Detail dat me nu opviel in dit artikeltje is dat de agressors de slachtoffer(s) ook uitscholden voor "sale Français". Zei iemand daar "integratie?"
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2009, 17:24   #126
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Er staat niet heel veel. Enkel dat een agent van de politie van het openbaar vervoer in voorarrest zit. Hij wordt verdacht van het helpen publiek maken van de veiligheidsvideo van de bus. Onderzoek is dus nog gaande, maar kan zowel disciplinaire als strafrechterlijke gevolgen hebben voor de agent in kwestie.
Detail dat me nu opviel in dit artikeltje is dat de agressors de slachtoffer(s) ook uitscholden voor "sale Français". Zei iemand daar "integratie?"
Zoals ik reeds riep geen zinloos geweld. De afkomst van het slachtoffer is voldoende haat.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2009, 04:55   #127
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
[i]"
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paddox
"Eneuh, "aids een minder groot probleem in de islamitische wereld". 'k weet niet. In Sovjet Rusland kwam aids al helemaal niet voor, net zoals TBC en andere besmettelijke ziektes uitgebannen waren uit de Sovjet statistieken."
En toch is het zo. De islam is daar zeer strikt in. Prostitutie is verboden in de islamwereld, waardoor aids ook minder kans heeft om zich te verspreiden.
Ah, Prostitutie=verspreiden van aids. Toffe gevolgtrekking.

Ook de Christenen en Joden veroordelen prostitutie in hun religie. Toch blijft het een redelijk grote dienstenverlening in een maatschappij, monotheïstisch of niet.

Maar in de islam is het redelijk simpel op te lossen, neme een slavinnetje, daar mag je als meester mee doen wat je wil, en je 4 vrouwen hebben niks te protocollen daarover.

De gezondheidszorg ivm met HIV besmetten in de meeste echt islamitische landen zou wel eens kunnen bestaan uit volgende behandelingen.

Want als de positieven zich aan de Koran hadden gehouden, hadden ze nooit deze goddeloze ziekte kunnen oplopen.( maar dat geld voor alle monotheïsten met een maagdenverslaving en een goddelijke anti -medische wetenschap instelling) Dus, positief getest, de straf van god voor hun onzedelijk gedrag, en daar bestaan een paar equise oplossingen voor.
Oud 12 april 2009, 09:23   #128
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Het publiek maken van video's over het crapuleuze gedrag van onze verrijkers, d�*t kan en mag niet! Hoe meer dat in de politiek-correcte doofpot kan gestoken worden, hoe beter!
Wanneer autochtone burgers of politiemannen een allochtoon, terecht of onterecht aftroeven, d�*t mag ongestoord op alle zenders ter wereld zoveel mogelijk worden uitgezonden!
Stop die hypocrisie! Wie het nu nog niet door heeft is doof en blind of multiculadept!

Laatst gewijzigd door andev : 12 april 2009 om 09:28.
Oud 12 april 2009, 10:37   #129
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
U gaat hier volledig de mist in! Het christendom was nog steeds de staatsgodsdienst in nazi-Duitsland. Die 'hardleerse' Christenen waren wrs priesters e.d. die zich (terecht) verzette tegen de de nazi-misbruiken.

Het waren trouwens niet de moslims die contact zochten met het nazi-regime, maar wel andersom. Himmler had namelijk kannonenvlees nodig.
Er werden dan ook 3 moslimdivisies opgericht, waarvan de Hanschzardividie de grootste was. In totaal waren er zo'n 70.000 moslims in SS-dienst en dan nog vooral Bosnische en Kroatische moslims.

De hele islamwereld de schuld geven is dan ook incorrect en ronduit belachelijk, aangezien er ook vele moslims aan de kant van de geallieerden vochten.

P.S: wat heeft Arafat te maken met de Groot-moefti, behalve dat het zijn nonkel was? Of wilt u zeggen dat Arafat ook stiekem een SS'er was omdat hij een eigen Palestijnse staat wilde voor zijn al jarenlange onderdrukte volk?
Leugens, laster en geschiedenisvervalsing. Ben je betaald hiervoor?
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2009, 23:27   #130
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Al iemand aan gedacht dat die mensen anders zelf iedere ongelovige over dezelfde kam scheren? Is dat misschien ook 'typisch'?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be