Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2009, 01:14   #121
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Het zijn niet de enige problemen maar ze zijn belangrijk en voor onze contreien een pak belangrijker dan de wat de islam hier aan problemen veroorzaakt.
Verstandige mensen kijken vooruit en zien en weten dat de problemen verergeren naarmate de ummah in aantal toeneemt. En de ummah neemt in aantal toe en niet omdat de iSSlam de waarheid zou zijn ook al zit men volop in samenwerking met zogenaamde 'progressieven' onder ons de leugenachtige versie van iSSlam te verspreiden (bertje anciaux heeft net nog subsidies vrijgemaakt voor een islamitisch centrum waar de autochtoon zich over iSSlam kan informeren) maar wel via gezinsherenigingen, huwelijken met partners uit het moslimland van oorsrpong, hoge geboortes enz..

Citaat:
De meeste problemen die we trouwens met migranten hebben komen niet voort uit het feit dat het moslims zijn
Oh jawel met andere migranten zijn er niet zulk een opvallende problemen, je zou je trouwens eens wat beter moeten verdiepen in iSSlam (niet de versie van linda bogaert van een iSSlam dat gewoonweg niet bestaat) dan zou je wel anders praten.

Dit jihadicrapuul dat onze straten onveilig maakt heeft alles met iSSlam te maken
http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9

Wel degelijk verband tussen islam en criminaliteit
http://forum.politics.be/showthread.php?t=121415

Citaat:
Migranten zijn uitgebuitenen en daar stampt u vrolijk op, de uitbuiters dié laat u natuurlijk buiten beschouwing.
Migranten zijn helemaal geen uitgebuitenen. Diegenen die naar hier gekomen zijn waren blij dat zij hier konden komen werken en kregen hetzelfde loon als de Vlaamse mijnwerkers en zij mochten nadien van onze sociale zekerheid genieten ook al hadden zij geen volledige loopbaan gewerkt. Niemand is trouwens op Italianen of op andere niet-moslims aan het stampen, die passen zich immers aan en veroorzaken geen problemen. Het probleem iSSlam heeft niks met arm of rijk te maken ook niks met discriminatie of racisme vanwege de autochtoon, net zomin als met xenofobie of wat de zogenaamde verdraagzamen nog allemaal uit hun duim kunnen zuigen. Als u zo om de onderdrukten geeft waarom komt u dan niet op voor de onderdrukte niet-moslims in moslimlanden ? Waarom komt u op voor iSSlam die andersdenkenden discrimineert en onderdrukt ?
Citaat:
Zij hebben de migratie nochtans georganiseerd.
De gastarbeiders die uitgenodigd waren om naar hier te komen omdat in de economische boom van de jaren 50/60 de werkloosheid in ons land op een zeer laag peil stond en men aldus arbeidskrachten elders moest gaan zoeken omdat er hier geen meer te vinden waren, dus niet omdat de Vlaming het vuil werk niet meer wilde doen zoals men vaak hoort bij allahtonen, wel het was oorspronkelijk de bedoeling dat die gastarbeiders terug zouden keren naar hun land van herkomst. De zogenaamde verdraagzamen hebben daar echter een stokje voorgestoken en lieten hun vrouwen overkomen (begin van de fameuze gezinshereniging). 90 % van de inwijkelingen hebben trouwens nooit in de mijn gewerkt maar zijn gewoon 'asiel'zoekers (economische vluchtelingen) illegalen die ook alweer dank zij de zogenaamde verdraagzamen onder ons massaal geregulariseerd werden. Ook is het dank zij diezelfde 'verdraagzamen' dat het migrantenstemrecht er gekomen is en de snel Belgwet in de hoop dat de allahtoon voor de zogenaamde 'verdraagzame' partijen zou stemmen. Het is dus niet de schuld van diegenen die destijds tijdelijke arbeidskrachten naar hier hadden gehaald maar wel de schuld van de zogenaamde 'progressief' 'verdraagzamen' onder ons die het probleem veroorzaakt hebben, een probleem dat steeds maar vergroot naarmate de ummah vergroot en die vandaag de dag voor iSSlam, voor de moslimstem, hun broek afsteken met alle gevolgen vandien voor nu en in de toekomst.

"Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor onze democratische Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert Op deze site zal je ontdekken waarom wij dit denken"
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

Citaat:
U mag zich blind staren op uiterlijke kenmerken als een hoofddoek maar het zegt niets over de persoon die het draagt.
Die hoofddoek is een drukkingsmiddel in een nog door iSSlam te verorveren gebied of dat die persoon die dat draagt zich daar nu van bewust is of niet.

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.

Koenraad Elst
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 16 april 2009 om 01:35.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2009, 08:53   #122
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U mag zich blind staren op uiterlijke kenmerken als een hoofddoek maar het zegt niets over de persoon die het draagt.
een persoon met een hoofddoek zegt me evenveel over de drager als een persoon met een nazi uniform.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2009, 09:34   #123
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Opvallend hoe mensen die nochtans terechte vragen stellen over islam als ideologie en vaak ook met gedegen argumenten komen aanzetten in discussies op dit forum steeds worden belachelijk worden gemaakt door hen irriele angsten te verwijten, gebrek aan kennis over islam, gebrek aan objectiviteit of anders persoonlijke tekorten waardoor zij spoken zien en veralgemenen of stigmatiseren. Kna eigenlijk nog wel een debat boven dit niveau?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2009, 17:52   #124
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kna eigenlijk nog wel een debat boven dit niveau?
Wat de intellectueel anders begaafden onder debat op niveau verstaan hebben ze al lang duidelijk gemaakt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
de iSSlam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend
KallikleSS
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2009, 18:22   #125
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat de intellectueel anders begaafden onder debat op niveau verstaan hebben ze al lang duidelijk gemaakt:
msschn eens een reactie on topic, mijnheer hoogbegaafd?
de bal ipv de man?
of is dat net het moeilijke met uw hoog iq?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2009, 19:17   #126
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
msschn eens een reactie on topic, mijnheer hoogbegaafd?
de bal ipv de man?
of is dat net het moeilijke met uw hoog iq?
Man, man, man... Wat een frustratie!

On-topic? Wélk topic? KallikleSS?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
de iSSlam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend
KallikleSS
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 16 april 2009, 19:20   #127
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

man man man, wat een rond de pot draaierij.
met uw intelligentie zou u toch de openingspost van de overige antwoorden moeten kunnen onderscheiden.
of doet u zich beter voor dan u bent?

dus wat zal het zijn, de man of de bal?
natuurlijk de man.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 16 april 2009 om 19:21.
Oud 16 april 2009, 20:30   #128
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
man man man, wat een rond de pot draaierij.
met uw intelligentie zou u toch de openingspost van de overige antwoorden moeten kunnen onderscheiden.
of doet u zich beter voor dan u bent?

dus wat zal het zijn, de man of de bal?
natuurlijk de man.
De openingspost heb ik al lang weerlegd. Het is een non sequitur.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 16 april 2009, 21:11   #129
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De openingspost heb ik al lang weerlegd. Het is een non sequitur.
ach, die zever van "Noorwegen behoort niet tot de 'Europese Unie'?"
Oud 16 april 2009, 21:19   #130
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ach, die zever van "Noorwegen behoort niet tot de 'Europese Unie'?"
Neen, dat ging over de titel. Bij de les blijven, hé makker...

Niet inslapen!

De non sequitur was toen je uit:

Citaat:
Noorwegen heeft beslist om vanaf nu agentes toe te staan de hoofddoek te dragen.
dacht te kunnen afleiden dat:
Citaat:
De tijd dat we een semi-religieuze politie zullen hebben is niet veraf meer.
en zelfs dat:
Citaat:
De tijd dat ze homo's zullen opknopen is volgens mij ook niet meer zò veraf...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 16 april 2009, 22:28   #131
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kallikles; ga je er dan van uit dat er helemaal geen problemen zijn met islam als ideologie?
Dus agentes met hoofddoek : geen probleem?
Draai het eens om, kunnen vrouwen in landen waar islam het leven bepaald dan ook eisen zonder hoofddoek te werken? Of is de wederkerigheid in verdraagzaamheid een Westerse instelling en moeten we die verschillen tussen open en gesloten werelden maar respecteren,
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2009, 22:37   #132
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Hoewel ik Kallikles niet ben zal ik toch antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kallikles; ga je er dan van uit dat er helemaal geen
problemen zijn met islam als ideologie?
ja wel, er valt best veel aan te merken op de Islam. Maar volgt uit het toelaten van hoofddoelen automatisch het ophangen van homo's?
Citaat:
Dus agentes met hoofddoek : geen probleem?
niet automatisch, neen.
En nogmaals, volgt uit het toestaan van hoofddoeken het ophangen van homo's?
Citaat:
Draai het eens om, kunnen vrouwen in landen waar islam het leven bepaald dan ook eisen zonder hoofddoek te werken?
jammer genoeg niet.
Citaat:
Of is de wederkerigheid in verdraagzaamheid een Westerse instelling
verdraagzaamheid? Ik zou het eerder formuleren als vrijheid.
Citaat:
en moeten we die verschillen tussen open en gesloten werelden maar respecteren,
Zullen we de vrijheid in de islamitische wereld verder helpen door hier repressiever op te treden?

Laatst gewijzigd door driewerf : 16 april 2009 om 22:40.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2009, 22:38   #133
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Alice,

Of ze vrouwen met hoofddoeken toelaten bij de politie in Noorwegen, dat moeten de Noren bepalen. Ik ga er mij niet mee moeien. Maar om dan te stellen dat morgen de religieuze politie voor de deur staat om alle homo's op te hangen, is gewoon belachelijk en dat weet je best!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 17 april 2009, 00:53   #134
beste vriend
Banneling

Standaard hoog niveau

Citaat:

Het kan ook anders : Kalikles

Laatst gewijzigd door beste vriend : 17 april 2009 om 00:53.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 01:00   #135
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Alice,

Of ze vrouwen met hoofddoeken toelaten bij de politie in Noorwegen, dat moeten de Noren bepalen. Ik ga er mij niet mee moeien. Maar om dan te stellen dat morgen de religieuze politie voor de deur staat om alle homo's op te hangen, is gewoon belachelijk en dat weet je best!
Kallikles : om je doel te bereiken moet je stap per stap gaan. Vandaag de politievrouwen met de fanatieke hoofddoek, wat morgen ? Elke keer dat ze iets voor elkaar gekregen hebben, volgt een nieuwe eis. En als op die manier verder gedaan word, in Noorwegen en elders in Europa, dan kunnen we het mischien nog meemaken dat er religieuze politie homo's en andere ongelovige zondaars komt arresteren om op te knopen. Niet morgen natuurlijk. Binnen een paar jaar. Zeg niet dat het onvoorstelbaar is, en niet kan gebeuren. Wat er vandaag alle vijf voet gebeurt, was 30 jaar geleden ook onvoorstelbaar...
Oud 17 april 2009, 01:46   #136
smiley

Standaard

Citaat:
Alice,

Dat dachten ze 60 jaar geleden in Maleisie ook, dat dat belachelijk was. Tot dat de ummah in dat land groot genoeg geworden was.....

Mishandeling van seksuele minderheden door de gewone politie alsmede door de religieuze politie lijkt in Maleisië toe te nemen
http://www.transman.nl/nieuws_bericht.php?p=53

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkel land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.
Koenraad Elst
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 17 april 2009 om 01:56.
Oud 17 april 2009, 02:25   #137
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Zullen we de vrijheid in de islamitische wereld verder helpen door hier repressiever op te treden?
Onze vrijheid zullen we er alvast mee veilig stellen. Indien je de iSSlam de vrijheid geeft en al de nukken en eisen ervan zit in te willigen dan zal de iSSlam vroeg of laat je van je vrijheid beroven.

Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor onze democratische Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert Op deze site zal je ontdekken waarom wij dit denken

http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

URBAIN VERMEULEN OVER DE ISLAMISERING VAN ONZE SAMENLEVING
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...&t=798&start=0

Van oudsher stond in het Rijksambtenaren Reglement (het CAO voor ambtenaren) het artikel dat men zich tijdens het uitoefenen van zijn functie dient te onthouden van religieuze en politieke uitingen. Het is dan ook merkwaardig te moeten constateren dat juist in de tijd dat religie weer een issue is, een dergelijk artikel is verwijderd.
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=4913

Laatst gewijzigd door smiley : 17 april 2009 om 02:40.
Oud 17 april 2009, 08:34   #138
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Kallikles : om je doel te bereiken moet je stap per stap gaan. Vandaag de politievrouwen met de fanatieke hoofddoek, wat morgen ? Elke keer dat ze iets voor elkaar gekregen hebben, volgt een nieuwe eis. En als op die manier verder gedaan word, in Noorwegen en elders in Europa, dan kunnen we het mischien nog meemaken dat er religieuze politie homo's en andere ongelovige zondaars komt arresteren om op te knopen. Niet morgen natuurlijk. Binnen een paar jaar. Zeg niet dat het onvoorstelbaar is, en niet kan gebeuren. Wat er vandaag alle vijf voet gebeurt, was 30 jaar geleden ook onvoorstelbaar...
straf dat je dat Kallikles zo moet spellen, iemand met zo'n hoog IQ en die dure woorden en moeilijke termen in het rondstrooit, had dat toch zelf kunnen bedenken?
Maar 't zal wel aan mij liggen.
Oud 17 april 2009, 08:42   #139
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
straf dat je dat Kallikles zo moet spellen, iemand met zo'n hoog IQ en die dure woorden en moeilijke termen in het rondstrooit, had dat toch zelf kunnen bedenken?
Maar 't zal wel aan mij liggen.
Zelfs geniale mensen met een duizelingwekkend hoog IQ, en een ongelofelijk uitgebreidde philosofische kennis hebben soms een helpend handje nodig van laag bij de grond rondkruipend , onwetend plebs.
Oud 17 april 2009, 08:57   #140
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat dachten ze 60 jaar geleden in Maleisie ook, dat dat belachelijk was. Tot dat de ummah in dat land groot genoeg geworden was.....
De Maleisiërs waren 60 jaar geleden ook al moslim, hoor. Het zijn de allochtone Chinezen die boeddhistisch zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be