![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn niet een hoop Vlaams Nationalisten bijgekomen. Er zijn wel meer mensen die voor die Bruine partijen stemmen. U moet de zaak dus in het juiste perspektief plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en? De intenties van die 'bruine partijen', namelijk minder België en meer Vlaanderen verkrijgen, zijn algemeen gekend, dacht ik toch? Dus wat is het probleem dat die stemmen daarvoor gebruikt worden? Ik denk anders niet dat jij er een probleem mee had dat de stemmen die de CD&V twee jaar terug kreeg van mensen die dachten daardoor meer Vlaanderen te krijgen juist voor het omgekeerde gebruikt werden, toch?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 7 mei 2009 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat ik vrees voor jou dat Belgie zeker een grotere rampstaat is dan Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaar dat in de peilingen de Vlaamsgezinden partijen op het VB na op een grote winst staan en partijen als CDNV op verlies....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De grootste politieke blunder , afgezien vh principe vd faciliteiten zelf, werd begaan in 89 toen de faciliteiten werden gebetonneerd, hetgeen betekent dat itt tot bvb de splitsing van bhv , men voor de afschaffing ervan , het fiat nodig heeft van Frankofonia. Verdedigers vh akkoord: cvp en vu.
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Ducarme was Europarlementslid (1984-85), burgemeester van Thuin (1988-2000) en werd volksvertegenwoordiger en partijvoorzitter (1999-2003) van de PRL-MR. In 2000 verhuisde hij naar Schaarbeek waar hij lid van de gemeenteraad werd. Philippe Monfils (Luik, 4 januari 1939) is een Belgisch politicus en minister voor de PRL. Francis DELPÉRÉE Né �* Liège, le 14 janvier 1942 Bovenstaande politici zijn ingeweken Walen.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Hollanders zijn vaak niet geliefd in het buitenland als toeristen. Ze zijn lawaaierig, laten hun kinderen alles toe, houden de knip op de beurs en ze beginnen meer dan eens te beknibbelen of te discussiëren over een halve eurocent.
Laatst gewijzigd door system : 11 mei 2009 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() ik denk dat u zich vergist met andere nationaliteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. Ik weet zelfs zeker van niet. Ze zouden misschien een stage moeten komen doen in het Zuiden. Misschien helpt het, maar ik durf er toch geen Euro op verwedden. Laatst gewijzigd door system : 11 mei 2009 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof dat jouw plaat weer eens blijft hangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Elke natie heeft individuen die zich onaangepast gedragen tijdens vakantie in een ander land, maar system veralgemeend enkel bij Nederlanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Neen, de Nederlanders voeden hun kindern zeer 'vrij' op. We noemen dat hier 'vrijpostig'. En daarom gedragen zich die kinderen ook 'vrijpostig'. Ook in het buitenland natuurlijk. En meestal hebben diezelfde kinderen maar weinig tafelmanieren ook nog.
Laatst gewijzigd door system : 11 mei 2009 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Het verschilt per gezin hoe kinderen worden opgevoed en jouw conclusie rammelt daardoor ook doordat jij Nederlanders als 1 groep neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, vooral in Staphorst.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat zullen zij mij dan vertellen volgens jou?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |