![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Deadlock:
Wat mij betreft mag een moslim gerust kritiek leveren op het liberalisme. Wat een moslim maar beter achterwege laat, is simplisme. Maar dat geldt omgekeerd ook voor diegenen die kritiek leveren op de islam. De muziek van Nass El Ghiwane is helaas nog veel te onbekend alhier. "Ouach Jralek" duurt erg lang, maar is niettemin fantastisch. Ook Lemchaheb mag wel wat vaker op de radio komen, vind ik.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op mijn kalender is het 11 mei en hierboven staat: "Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei)"
Ik hoop dat Saïd het niet nalaat om op dit onderwerp te reageren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Wilders vergelijken met Abu Hamza is echt ziek. Abu Hamza riep weldegelijk op tot geweld. Citaat:
Kritiek op liberalisme lijkt mij moeilijk aangezien liberalisme gewoon het ontbreken is van artificiële kettingen. ![]() Maar dit gaat over religie, niet etnie. Wij kennen hier een scheiding tussen Kerk en staat. De Islam is niet heel ontoevallig de religie die - van alle hier aanwezig - daar het meeste moeite mee heeft. Maar, en dit wil ik heel erg benadrukken, dit heeft helemaal niets te maken met mijn vraag aan mr. Khadraoui. Dat u dit er allemaal bij moet sleuren leidt af van mijn vraag, en dat is irritant. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 11 mei 2009 om 15:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als niemand kritiek op liberalisme kan leveren, waarom zijn jullie, de extremisten, zo bang van de islam en zogenaamde islamisering? als liberalisme zo tof is, waarom pissen jullie in jullie broeken wanneer een moslim een muur in een zwembad eist? Ja ja een extremist ergens in deze wereld heeft een bomaanslag gepleegd, maar liberalen die met alle soorten gevaarlijke zware wapens de onderdrukte volkeren blijven veroeveren, hebben jullie niet gezien !!
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 11 mei 2009 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 11 mei 2009 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat is de reden dat u met dat CD&V logo te koop loopt. Christelijke partijen zeggen wel vaker dat ze de Islam liever als een zuil zien van de samenleving. Apartheid dus. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Burger
|
![]() We willen in Europa een conservatief-democratische samenleving. Jij wilt en wij willen, kom dus ons niet als extremist bestempelen wanneer we dit willen, wij willen de vrijheid van liberalen niet bedreigen, maar zij mogen onze vrijheid ook niet beperken tot spiritualisme, want er is ook geloof en moraliteit.
Citaat:
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 11 mei 2009 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat is de zogenaamde moraliteit, en hoe zie je deze in een sociaal kader? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Sexy vrouwen in de advertenties om mannen te verleiden vind ik zelf amoreel, maar ben ik verplicht om te kijken? ik kan geen kant op, overal vind je zo'n advertentie: op tram, aan tramhalte, op muren van gebouwen.. Ik wil mijn manier niet opdringen maar deze soort advertenties op tv publiceren is voldoende!
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals een goede moslim redeneert ... osama bin laden is beter dan een moeder theresa want osama is moslim.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er bestaat geen enkel land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html ISSlam is helemaal geen 'vrede' maar onderwerping. ISSlam is oorlog voeren met alle mogelijke middelen tot dat de hele wereld onder het islamitische juk zwicht. Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waarom ben je bang van mijn kritiek? Je begint zo want je wilt dat ik niet reageer, waardoor jij gaat denken dat je de debat gewonnen hebt, een zeer achterlijke stupid truc hoor. Abu Hamza riep niet op tot geweld, en het is een uitdaging om hiervoor een bewijs naar boven te halen, breng een bewijs dat hij wapens voor iemand heeft gegeven en verder zeggen dat hij iets met geweld moet doen. Zelfs met woorden heeft hij niet gedaan, en toch, stel dat zijn oproep tot geweld tot woorden is beperkt, dan is dit vrijheid van meningsuiting, als dit niet goed is, omdat hij haat zaait, dan zijn we tegen vrijheid van meningsuiting voor Wilders voor dezelfde reden. In de koran staan er verzen die in de juiste historische context een toestemming gaven voor de moslims om te gaan verchten tegen hun vijanden die ongelovigen waren, dat is waar, maar in de bijbal staan er ook geweld verzen en in de wetboek van strafrecht ook. Hoe kan Wilders nu de Bijbel of Koran of wetboek van strafrecht verbieden? Hoe kan iemand de koran verbieden zonder geweld?
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 11 mei 2009 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Averroes/ProudtobewhatIam/Rmimzaa is back in town.
![]() |
#135 |
Burger
|
![]()
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Is dat em?
EDIT: Ja dus. Dat wordt lachen. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 11 mei 2009 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Burger
|
![]() Kun je je eigen mening niet verduidelijken zonder "koop eens gasflessen" erbij te halen?
![]() |
![]() |
#139 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.timesonline.co.uk/tol/new...icle728117.ece Citaat:
Citaat:
2.4 De reddende kontekst http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan dit bijvoorbeeld wel, en ik zou kalm en geconcentreerd kunnen blijven zelfs al werd ik bepoteld door een naakte schone. |
|
![]() |
![]() |