Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2009, 14:37   #121
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS Bekijk bericht
Tekeningske, voor u kan het een heel klein gebaar zijn. Het is niet zo onschuldig als jij beweerd. Jij weet goed genoeg wat dit kan veroorzaken bij Moslims, vooral bij extremistische groepen kan dit leiden tot acties, wat ik ten zeerste afkeur. Theo Van Gogh heeft dit jammer genoeg met zijn leven moeten bekopen. Maar vrije meningsuiting wilt niet zeggen dat je alles mag uitflappen. Ik doe ook geen uitspraken wat niet rust op de waarheid, ik kan aan de hand van Dutroux ook de Belgen niet over één kam scheren, want Belgie is gekend naast zijn heerlijke chocolade, om pedofilie. Dit heb ik in het buitenland moeten aanhoren. Om te komen op uw antwoord, van hoekun je gekwetst zijn om een persoon die je nooit gekend hebt. Dus jij treurt alleen om mensen die je kent, Ik treur ook om de oorlog in Irak, 11 september, slachtoffers van Dutroux, de moorden in Dendermonde.... ik kan nog vanalles opsommen. Je hoeft dan niet te leven, je hoeft die mensen niet te kennen. Als mens blijf in verbonden aan deze waarden. Want ik ben een mens, en ik geef om mensen, ongeacht hun religie, afkomst, geaardheid, kleur. Je moet de karikaturen van Mohemmed bekijken in zijn geheel, er zit meer achter een tekeningske. Men wilt de hele Moslim bevolking achterlijk laten lijken. Dat godsdienst belangrijk is voor Moslims is algemeen geweten, dus hou er dan rekening mee. Als je echt wilt spotten spot met iets wat van je zelf is. Laatst had iemand van open VLD mop verteld over Rosemarie Morel, wat zker niet kon volgens mij. Men moet toch ergens ne streep trekken. Op den duur lachen we met alle leed, miserie en weet ik nog wat allemaal.

Allemaal mooi en wel, maar daarmee krijg ik geen antwoord op mijn vraag : hoe kan je nu tranen met tuiten laten om iemand die al 14 eeuwen dood is en die je niet gekend hebt?
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 14:38   #122
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Het was te verwachten dat JIJ (of all people) er natuurlijk zeker niets van zou snappen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=100

Uw denkpatroon beslaat slechts 1 maal uw nickname.
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 14:48   #123
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=100

Uw denkpatroon beslaat slechts 1 maal uw nickname.
Die nickname van jou past goed met je toogpraatgehalte.
Oud 3 juni 2009, 14:55   #124
Mevlana
Vreemdeling

Mevlana's schermafbeelding

Standaard

Joodse spijswetten en eetgewoonten

http://www.scholieren.com/werkstukken/8867

Circe graag uw mening
Mevlana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:04   #125
Maes_P
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Die nickname van jou past goed met je toogpraatgehalte.
Ik toon je net een foto waarbij uw absurde stelling "Ik kan me geen westerling inbeelden die een huilbui voor de camera's krijgt bij de herdenking van een religieuze dode uit de jaren stillekes zoals we vorige week zagen met Ahmedinejad." wordt ontkracht. En christen die weent tijdens de verering van Jezus (zal mij trouwens worst wezen dat ze dat doet).
Een stelling waarbij al een post of 10 jezelf belachelijk aan het maken bent.
En waarbij je zogezegd die foto niet had gezien zeker?
Oud 3 juni 2009, 15:06   #126
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Tekeningske, voor u kan het een heel klein gebaar zijn. Het is niet zo onschuldig als jij beweerd. Jij weet goed genoeg wat dit kan veroorzaken bij Moslims, vooral bij extremistische groepen kan dit leiden tot acties, wat ik ten zeerste afkeur. Theo Van Gogh heeft dit jammer genoeg met zijn leven moeten bekopen.
Moslims moeten, net als iedereen, maar eens leren dat tekeningskes gewoon tekeningskes zijn. Strepen en lijnen op een stukske papier. En dat men dat hier in Europa gewoon kan en mag doen, zonder dat daarvoor mensen vermoord hoeven te worden of de halve stad in brand gestoken en vernield.

Citaat:
Maar vrije meningsuiting wilt niet zeggen dat je alles mag uitflappen.
Jawel, dat betekent dat nu juist wel. Net zoals Gerard Reve ooit eens de christelijke god met een ezel mocht vergelijken zonder daarvoor bestraft te worden, zo mag ik als ik dat wil Mohammed een pedofiele geitenneukende krijgsheer noemen. Dat is nu net waar die vrijheid van meningsuiting over gaat.

Citaat:
Ik doe ook geen uitspraken wat niet rust op de waarheid, ik kan aan de hand van Dutroux ook de Belgen niet over één kam scheren, want Belgie is gekend naast zijn heerlijke chocolade, om pedofilie. Dit heb ik in het buitenland moeten aanhoren.
Dat heb ik ook zo vaak gehoord, en het doet me verder helemaal niets. Nu ben ik dan wel geen Belg, maar Nederlander, doch dat doet aan de zaak verder weinig af. Als ik in het buitenland ben, krijg ik vaak over Nederland te horen dat het één grote hoerenkast is, waar iedereen zwaar aan de drugs zit, en waar pedofilie toegelaten is. Ik trek dan mijn schouders op en laat die mensen dan verder in de waan.

Citaat:
Om te komen op uw antwoord, van hoekun je gekwetst zijn om een persoon die je nooit gekend hebt. Dus jij treurt alleen om mensen die je kent, Ik treur ook om de oorlog in Irak, 11 september, slachtoffers van Dutroux, de moorden in Dendermonde.... ik kan nog vanalles opsommen. Je hoeft dan niet te leven, je hoeft die mensen niet te kennen. Als mens blijf in verbonden aan deze waarden. Want ik ben een mens, en ik geef om mensen, ongeacht hun religie, afkomst, geaardheid, kleur.
Hierin kan ik een heel eind met u meegaan, hoewel treuren een groot woord is. Eerder een bepaalde empathie hebben eigenlijk, maar ook weer niet teveel daar een mens anders letterlijk gek zou worden van alle ellende.

Citaat:
Je moet de karikaturen van Mohemmed bekijken in zijn geheel, er zit meer achter een tekeningske. Men wilt de hele Moslim bevolking achterlijk laten lijken.
Neen, men wilde enkel laten zien dat de stichter van de islam bij lange na niet zo'n heilige was als vaak voorgespiegeld wordt. En dat de islam als geloof griezelige kanten heeft. Het geloof werd bekritiseerd, niet de gelovigen.
En dát is nu juist iets waar de meeste moslims de grootste problemen mee blijken te hebben. Zij kunnen, of willen het verschil niet maken tussen het (geïnstitutionaliseerde) geloof enerzijds, en de gelovige anderzijds. Zij vereenzelven zich met hun geloof.

Citaat:
Dat godsdienst belangrijk is voor Moslims is algemeen geweten, dus hou er dan rekening mee.
Dat de vrijheid van meningsuiting, waaronder ook het maken van spotprenten valt, belangrijk is voor de westerse mens, is algemeen geweten, dus hou daar rekening mee. Zeker als men vrijwillig naar hier is gekomen.

Citaat:
Als je echt wilt spotten spot met iets wat van je zelf is. Laatst had iemand van open VLD mop verteld over Rosemarie Morel, wat zker niet kon volgens mij. Men moet toch ergens ne streep trekken. Op den duur lachen we met alle leed, miserie en weet ik nog wat allemaal.
De meeste mensen spotten ook met zichzelf of met iets wat van hen is. Blijkbaar zijn het enkel moslims die hier problemen mee hebben. Wat mij betreft kan er met alles, maar dan ook werkelijk alles, de spot gedreven worden.

Hoe dan ook, u lijkt mij verder een zeer redelijke mens DEMOKRATOS (afgaand op uw andere berichten op dit forum), maar ik kan me evenwel niet aan de indruk onttrekken dat wanneer uw geloof in het geding komt of bekritiseerd wordt, dat u dan toch op een overdreven manier in de verdediging schiet.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:07   #127
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik toon je net een foto waarbij uw absurde stelling "Ik kan me geen westerling inbeelden die een huilbui voor de camera's krijgt bij de herdenking van een religieuze dode uit de jaren stillekes zoals we vorige week zagen met Ahmedinejad." wordt ontkracht.

Nee dat deed je NIET.
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes P
Hier een christen die net hoorde dat Nadal op Roland Garoos had verloren;
Nadal is geen religieuze dode.
Toogpraat dus. Alweer.
Oud 3 juni 2009, 15:19   #128
Maes_P
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Nee dat deed je NIET.

Nadal is geen religieuze dode.
Toogpraat dus. Alweer.
Wow

Dat meen je nu toch echt niet??

Die nadal opmerking was ironie (in referentie naar uw federer opmerking....). HEt lijk me redelijk duidelijk dat het een christen betrof in een kerK; duidelijk heb ik u mentale capaciteiten iets overschat.
Geloof me vrij: na analyse van uw berichten is dat een hele opgave.

Mannekes toch...

Voor alle duidelijkheid:
het was geen foto ivm Nadal maar wel ivm Jezus...
Oud 3 juni 2009, 15:28   #129
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Wow
HEt lijk me redelijk duidelijk dat het een christen betrof in een kerK...
Een shot uit de Cosby Show dus.
Nu nog een shot van een bekende CD&V-er die ligt te janken zoals Achmedinejad.
Van Rompuy, Leterme, Thyssen, ... in tranen voor de camera's omdat ze jezus' dood herdenken. D�*t wil ik wel eens zien.
Oud 3 juni 2009, 15:37   #130
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mevlana Bekijk bericht
Joodse spijswetten en eetgewoonten

http://www.scholieren.com/werkstukken/8867

Circe graag uw mening
Ik heb over het slachten dezelfde mening als voor halal slachten, namelijk dat de hedendaagse wettelijke methode waarbij de dieren eerst verdoofd worden met een elektrische stoot, dus net zo goed kan worden gebruikt (en het WORDT ook toegestaan door zowel joodse als islamitische imams) om het dier te laten leegbloeden. Alleen hangen ze er dan niet meer levend en bij bewustzijn 10 minuten te spartelen.

Verder is het volledige laten leegbloeden natuurlijk ook een ouder hygienisch voorschrift, want heden ten dage minder noodzakelijk is, vermits de geslachte dieren constant onder koeling worden gehouden en niet zoals in Zandbakistaanse landen in de blakke zon te kijk worden gehangen (wat zou nu het meest hygienische zijn denk je? nooit de geslachte dieren met vliegen zien hangen op zo'n markt in zo'n oosters land? je zou er op slag een biefstukje van willen).

Dus hier geld m.i. ook dat de huidige westerse wetten een veelvoud bieden aan hygiene ten opzichte van de duizenden jaar oude boekjes.

Dat men er OP EIGEN KOSTEN een rabbijn en imam bijzet op wat gebeden te prevelen maakt me niks uit.

Waar ik wèl een probleem mee heb is de discriminatie op de arbeidsvloer. Als ik geen bepaling van religie mag geven als ik een garagepoortinstallateur wil hebben, dan lijkt het me strijdig met de wetten als er een joodse of islamitische nekoversnijder wordt gespecifieerd.

Verder het kosher bewaren? melk niet bij andere producten: dat is volgens mij een persoonlijke zaak. Maar je kan niet verlangen dat openbare instellingen zoals ziekenhuizen en bejaardentehuizen aparte kosherkeukens gaan bouwen: ook daar geldt dan weer: eigen kosten eerst (en de joodse gemeenschap heeft dat blijkbaar al jaren in alle stilte gewoon voor zichzelf opgelost).
Dus vind ik dat de halaleisers beter eens naar de koshere joodse mensen kunnen kijken en zien hoe die dat probleem ZELF hebben opgelost, in plaats van weeral eens te zitten mekkeren tot de dhimmies zich aan de halal uebermensch aanpast.

Want d�*t zijn ondertussen vele mensen al heel lang beu.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:38   #131
Maes_P
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
D�*t wil ik wel eens zien.
Daar ging het eerst niet om maar dat weet je best.

je verwees naar een "westerling"
Of niet soms?
Oud 3 juni 2009, 16:42   #132
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar ging het eerst niet om maar dat weet je best.
Toch wel, daar ging het net wel om.
Oud 3 juni 2009, 16:48   #133
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee dat heb je alweer (intentioneel) verkeerd begrepen.
Die woorden zijn een weergave van de logica die JIJ erop nahoudt voor de mulzulmannen en die ik geëxtrapoleerd heb naar de RKK en paus.

En hups uw ballonnetje is meteen doorprikt.
Nu moet u uw (spreekwoordelijke) stront niet intrekken. U hebt die uitspraak weldegelijk gedaan, en daar verandert uw gebrabbel niets aan.

Verder geef ik Maes P gelijk. Dit soort discussies kunnen we beter via pb doen. Dan hebben de andere forumleden daar geen last van.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 17:05   #134
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Nu moet u uw (spreekwoordelijke) stront niet intrekken. U hebt die uitspraak weldegelijk gedaan, en daar verandert uw gebrabbel niets aan.
Spreekwoordelijke stront intrekken? Dat zag iedereen jou doen toen de puntjes op de i geplaatst werden mbt je fameuse voorbeelden over de bijdragen van de arabische cultuur.

Ik had het over Westerlingen. Ja, en ?
Die foto van Maes is geenszins een bewijs dat Westerlingen hysterisch janken en schreien bij de herdenking van een profeet/apostel/ andere luller die al > dan 1000 jaar dood is. Hoe komt hij in hemelsnaam tot die conclusie?

Citaat:
Verder geef ik Maes P gelijk. Dit soort discussies kunnen we beter via pb doen. Dan hebben de andere forumleden daar geen last van.[/
Andere forumleden zijn niet verplicht deze draad te lezen, "slimme". Maar het staat u natuurlijk vrij om verder met Maes via PM een wedstrijdje te houden in dhimmitude.

Laatst gewijzigd door Dimensie : 3 juni 2009 om 17:08.
Oud 3 juni 2009, 17:26   #135
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Spreekwoordelijke stront intrekken? Dat zag iedereen jou doen toen de puntjes op de i geplaatst werden mbt je fameuse voorbeelden over de bijdragen van de arabische cultuur.

Ik had het over Westerlingen. Ja, en ?
Die foto van Maes is geenszins een bewijs dat Westerlingen hysterisch janken en schreien bij de herdenking van een profeet/apostel/ andere luller die al > dan 1000 jaar dood is. Hoe komt hij in hemelsnaam tot die conclusie?

Andere forumleden zijn niet verplicht deze draad te lezen, "slimme".
"Spreekwoordelijke stront intrekken? Dat zag iedereen jou doen toen de puntjes op de i geplaatst werden mbt je fameuse voorbeelden over de bijdragen van de arabische cultuur. "

Kan u uw bewering ook hard maken met enkele voorbeelden? Zoja, dan zou ik deze graag willen zien .

"Ik had het over Westerlingen. Ja, en ?
Die foto van Maes is geenszins een bewijs dat Westerlingen hysterisch janken en schreien bij de herdenking van een profeet/apostel/ andere luller die al > dan 1000 jaar dood is. Hoe komt hij in hemelsnaam tot die conclusie?"

U moet werkelijk eens naar een processie in Italië of Spanje gaan. U zal uw conclusie dan wel enigszins herzien. Het is niet omdat U dat nog nooit gezien heeft, dat het er ook niet is hé....

"Andere forumleden zijn niet verplicht deze draad te lezen, "slimme".

Bedankt voor het compliment!
En toch moeten we zulke discussie in het ervolg via pb doen. Ik kan me voorstellen dat het voor vele posters niet leuk lezen is.
Oud 3 juni 2009, 17:40   #136
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
U moet werkelijk eens naar een processie in Italië of Spanje gaan. U zal uw conclusie dan wel enigszins herzien. Het is niet omdat U dat nog nooit gezien heeft, dat het er ook niet is hé....
En u bent werkelijk aan een bril toe. Ik betwijfel het bestaan van processies niet, maar ik ZIE wel het verschil tussen een processie in Italie en de collectieve schrei-en tranenplens hysterie die moslims jaarlijks opvoeren inclusief armgezwaai, flauw vallen en ventjes die wenen als babies.
Trouwens, moest dezelfde hysterie het geval zijn in de Westerse wereld, dan zou de VRT er als de kippen bij zijn om massa-huilbuien op scherm te brengen net zoals ze jaarlijks beelden toont van massamanifestaties van moslims die schreien bij de herdenking van hun profeet alsof ze hun moeder net verloren verloren hebben. En dat is het geval niet.

Citaat:
En toch moeten we zulke discussie in het ervolg via pb doen.
Ik moet helemaal niets.
Oud 3 juni 2009, 21:42   #137
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Moslims moeten, net als iedereen, maar eens leren dat tekeningskes gewoon tekeningskes zijn. Strepen en lijnen op een stukske papier. En dat men dat hier in Europa gewoon kan en mag doen, zonder dat daarvoor mensen vermoord hoeven te worden of de halve stad in brand gestoken en vernield.

Jawel, dat betekent dat nu juist wel. Net zoals Gerard Reve ooit eens de christelijke god met een ezel mocht vergelijken zonder daarvoor bestraft te worden, zo mag ik als ik dat wil Mohammed een pedofiele geitenneukende krijgsheer noemen. Dat is nu net waar die vrijheid van meningsuiting over gaat.

Dat heb ik ook zo vaak gehoord, en het doet me verder helemaal niets. Nu ben ik dan wel geen Belg, maar Nederlander, doch dat doet aan de zaak verder weinig af. Als ik in het buitenland ben, krijg ik vaak over Nederland te horen dat het één grote hoerenkast is, waar iedereen zwaar aan de drugs zit, en waar pedofilie toegelaten is. Ik trek dan mijn schouders op en laat die mensen dan verder in de waan.

Hierin kan ik een heel eind met u meegaan, hoewel treuren een groot woord is. Eerder een bepaalde empathie hebben eigenlijk, maar ook weer niet teveel daar een mens anders letterlijk gek zou worden van alle ellende.

Neen, men wilde enkel laten zien dat de stichter van de islam bij lange na niet zo'n heilige was als vaak voorgespiegeld wordt. En dat de islam als geloof griezelige kanten heeft. Het geloof werd bekritiseerd, niet de gelovigen.
En dát is nu juist iets waar de meeste moslims de grootste problemen mee blijken te hebben. Zij kunnen, of willen het verschil niet maken tussen het (geïnstitutionaliseerde) geloof enerzijds, en de gelovige anderzijds. Zij vereenzelven zich met hun geloof.

Dat de vrijheid van meningsuiting, waaronder ook het maken van spotprenten valt, belangrijk is voor de westerse mens, is algemeen geweten, dus hou daar rekening mee. Zeker als men vrijwillig naar hier is gekomen.

De meeste mensen spotten ook met zichzelf of met iets wat van hen is. Blijkbaar zijn het enkel moslims die hier problemen mee hebben. Wat mij betreft kan er met alles, maar dan ook werkelijk alles, de spot gedreven worden.

Hoe dan ook, u lijkt mij verder een zeer redelijke mens DEMOKRATOS (afgaand op uw andere berichten op dit forum), maar ik kan me evenwel niet aan de indruk onttrekken dat wanneer uw geloof in het geding komt of bekritiseerd wordt, dat u dan toch op een overdreven manier in de verdediging schiet.
"Moslims moeten, net als iedereen, maar eens leren dat tekeningskes gewoon tekeningskes zijn. Strepen en lijnen op een stukske papier. En dat men dat hier in Europa gewoon kan en mag doen, zonder dat daarvoor mensen vermoord hoeven te worden of de halve stad in brand gestoken en vernield."

U moet maar eens beseffen dat niet iedereen zo onverschillig en emapthieloos is zoals u. Voor bepaalde mensen hebben, de volgens u 'nietszeggende dingen', weldegelijk een grote (figuurlijke) waarde. Daar zal u mee moeten leren leven en tevens respecteren! Natuurlijk veroordeel ik de exorbitante gewelduitbarsting na die cartoons, maar ik kan het ergens wel begrijpen.

"Jawel, dat betekent dat nu juist wel. Net zoals Gerard Reve ooit eens de christelijke god met een ezel mocht vergelijken zonder daarvoor bestraft te worden, zo mag ik als ik dat wil Mohammed een pedofiele geitenneukende krijgsheer noemen. Dat is nu net waar die vrijheid van meningsuiting over gaat."

Er zijn weldegelijk grenzen. Zo hebben we de racisme-, discriminatie- en negationismewet. Enkel over die laatste zouden we kunnen discussieren, maar ik veronderstel dat zelfs u racisme en discriminatie niet goedkeurt, of toch? Van mij mag u Mohammed een 'pedofiele geitenneukende krijgsheer' noemen, maar kom dan niet als een klein kind huilen wanneer u een 'djoef op u meulle' hebt gehad wegens provocatie.

"Dat de vrijheid van meningsuiting, waaronder ook het maken van spotprenten valt, belangrijk is voor de westerse mens, is algemeen geweten, dus hou daar rekening mee. Zeker als men vrijwillig naar hier is gekomen."

Dat is totaal uit de lucht gegrepen. Iedereen weet dat moslims erg gesteld zijn op hun geloof. Dat er eens een grapje over wordt gemaakt enz... vindt ik niet erg, maar zulke cartoons/spotprenten lijken me eerder bedoelt om te provoceren.

"De meeste mensen spotten ook met zichzelf of met iets wat van hen is. Blijkbaar zijn het enkel moslims die hier problemen mee hebben. Wat mij betreft kan er met alles, maar dan ook werkelijk alles, de spot gedreven worden."

Ik ken genoeg moslims die graag een lachen en spotten met zichzelf en andere moslims, maar trop is teveel en teveel is trop! Ik vind trouwens dat er met bepaalde dingen niet hoort gespot te worden, zoals o.a. de dood, gehandicapten, ernstig zieken, enz... . Nuja, dit toont nogmaals uw empathieloosheid aan... .
Oud 3 juni 2009, 21:47   #138
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En u bent werkelijk aan een bril toe. Ik betwijfel het bestaan van processies niet, maar ik ZIE wel het verschil tussen een processie in Italie en de collectieve schrei-en tranenplens hysterie die moslims jaarlijks opvoeren inclusief armgezwaai, flauw vallen en ventjes die wenen als babies.
Trouwens, moest dezelfde hysterie het geval zijn in de Westerse wereld, dan zou de VRT er als de kippen bij zijn om massa-huilbuien op scherm te brengen net zoals ze jaarlijks beelden toont van massamanifestaties van moslims die schreien bij de herdenking van hun profeet alsof ze hun moeder net verloren verloren hebben. En dat is het geval niet.

Ik moet helemaal niets.
Nu bent u weeral bezig uw 'stront' in te trekken. U ging ervan uit dat Westerse Christenen (vrouwen) niet in tranen zouden uitbarsen omwille van een heilig persoon die al meer dan 1000 jaar dood is. Wanneer dit weerlegt is komt u af met flauwvallen, armgezwaai, hysterie, wenende mannen enz... .
Doe niet zo kinderachtig en geef gewoon uw ongelijk toe.

In Italië alleen al heeft bijna elk dorpje een processie voor de patrones van hun gemeenschap. Nogal logisch dat ze deze niet allemaal uitzenden op den VRT. T' zou nogal wat zijn....
Oud 3 juni 2009, 21:58   #139
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk gaat het niet over 'janken' of 'huilen' als er een tekeningske van de heilige* profeet (hide your baby girls & boys when he's around) - het GAAT om de wereldwijde demonstraties, vlagverbrandingen, ambassades in de fik, brullende, woeste menigten muzelmannen - Maes, wil jij mss zo vriendelijk zijn om dáár eens e fotoke van te zoeken opt internet van christenen die dat doen bij een cartoon van Jezus, de paus e.d. ja?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:00   #140
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu bent u weeral bezig uw 'stront' in te trekken. U ging ervan uit dat Westerse Christenen (vrouwen) niet in tranen zouden uitbarsen omwille van een heilig persoon die al meer dan 1000 jaar dood is.
Ik denk dat jij stront in je ogen hebt. Ik heb het nergens over vrouwen gehad, wel over venten (zoals Achmedinejad en zijn schreibui).

Citaat:
Wanneer dit weerlegt is komt u af met flauwvallen, armgezwaai, hysterie, wenende mannen enz... .
Doe niet zo kinderachtig en geef gewoon uw ongelijk toe.
Ik geef gewoon weer wat de beelden tonen. En dat steekt zo erg bij jou dat je je plaatsvervangende schaamte zelf niet langer kan verbergen.
Ik hoef geen ongelijk toe te geven, omdat elk normaal mens het verschil ziet tussen het achterlijk huilebakgedoe dat we zien bij herdenkingen in de islamwereld, en processies in Europa.

Citaat:
In Italië alleen al heeft bijna elk dorpje een processie voor de patrones van hun gemeenschap. Nogal logisch dat ze deze niet allemaal uitzenden op den VRT. T' zou nogal wat zijn....
Moesten er Achmedinejad-scènes plaats vinden zouden we die wel zien.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be