![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal mooi en wel, maar daarmee krijg ik geen antwoord op mijn vraag : hoe kan je nu tranen met tuiten laten om iemand die al 14 eeuwen dood is en die je niet gekend hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uw denkpatroon beslaat slechts 1 maal uw nickname. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een stelling waarbij al een post of 10 jezelf belachelijk aan het maken bent. En waarbij je zogezegd die foto niet had gezien zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dát is nu juist iets waar de meeste moslims de grootste problemen mee blijken te hebben. Zij kunnen, of willen het verschil niet maken tussen het (geïnstitutionaliseerde) geloof enerzijds, en de gelovige anderzijds. Zij vereenzelven zich met hun geloof. Citaat:
Citaat:
Hoe dan ook, u lijkt mij verder een zeer redelijke mens DEMOKRATOS (afgaand op uw andere berichten op dit forum), maar ik kan me evenwel niet aan de indruk onttrekken dat wanneer uw geloof in het geding komt of bekritiseerd wordt, dat u dan toch op een overdreven manier in de verdediging schiet. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee dat deed je NIET. Citaat:
Toogpraat dus. Alweer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat meen je nu toch echt niet?? Die nadal opmerking was ironie (in referentie naar uw federer opmerking....). HEt lijk me redelijk duidelijk dat het een christen betrof in een kerK; duidelijk heb ik u mentale capaciteiten iets overschat. Geloof me vrij: na analyse van uw berichten is dat een hele opgave. Mannekes toch... Voor alle duidelijkheid: het was geen foto ivm Nadal maar wel ivm Jezus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu nog een shot van een bekende CD&V-er die ligt te janken zoals Achmedinejad. Van Rompuy, Leterme, Thyssen, ... in tranen voor de camera's omdat ze jezus' dood herdenken. D�*t wil ik wel eens zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het volledige laten leegbloeden natuurlijk ook een ouder hygienisch voorschrift, want heden ten dage minder noodzakelijk is, vermits de geslachte dieren constant onder koeling worden gehouden en niet zoals in Zandbakistaanse landen in de blakke zon te kijk worden gehangen (wat zou nu het meest hygienische zijn denk je? nooit de geslachte dieren met vliegen zien hangen op zo'n markt in zo'n oosters land? je zou er op slag een biefstukje van willen). Dus hier geld m.i. ook dat de huidige westerse wetten een veelvoud bieden aan hygiene ten opzichte van de duizenden jaar oude boekjes. Dat men er OP EIGEN KOSTEN een rabbijn en imam bijzet op wat gebeden te prevelen maakt me niks uit. Waar ik wèl een probleem mee heb is de discriminatie op de arbeidsvloer. Als ik geen bepaling van religie mag geven als ik een garagepoortinstallateur wil hebben, dan lijkt het me strijdig met de wetten als er een joodse of islamitische nekoversnijder wordt gespecifieerd. Verder het kosher bewaren? melk niet bij andere producten: dat is volgens mij een persoonlijke zaak. Maar je kan niet verlangen dat openbare instellingen zoals ziekenhuizen en bejaardentehuizen aparte kosherkeukens gaan bouwen: ook daar geldt dan weer: eigen kosten eerst (en de joodse gemeenschap heeft dat blijkbaar al jaren in alle stilte gewoon voor zichzelf opgelost). Dus vind ik dat de halaleisers beter eens naar de koshere joodse mensen kunnen kijken en zien hoe die dat probleem ZELF hebben opgelost, in plaats van weeral eens te zitten mekkeren tot de dhimmies zich aan de halal uebermensch aanpast. Want d�*t zijn ondertussen vele mensen al heel lang beu.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar ging het eerst niet om maar dat weet je best.
je verwees naar een "westerling" Of niet soms? |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder geef ik Maes P gelijk. Dit soort discussies kunnen we beter via pb doen. Dan hebben de andere forumleden daar geen last van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik had het over Westerlingen. Ja, en ? Die foto van Maes is geenszins een bewijs dat Westerlingen hysterisch janken en schreien bij de herdenking van een profeet/apostel/ andere luller die al > dan 1000 jaar dood is. Hoe komt hij in hemelsnaam tot die conclusie? Citaat:
Laatst gewijzigd door Dimensie : 3 juni 2009 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Kan u uw bewering ook hard maken met enkele voorbeelden? Zoja, dan zou ik deze graag willen zien ![]() "Ik had het over Westerlingen. Ja, en ? Die foto van Maes is geenszins een bewijs dat Westerlingen hysterisch janken en schreien bij de herdenking van een profeet/apostel/ andere luller die al > dan 1000 jaar dood is. Hoe komt hij in hemelsnaam tot die conclusie?" U moet werkelijk eens naar een processie in Italië of Spanje gaan. U zal uw conclusie dan wel enigszins herzien. Het is niet omdat U dat nog nooit gezien heeft, dat het er ook niet is hé... ![]() "Andere forumleden zijn niet verplicht deze draad te lezen, "slimme". Bedankt voor het compliment! En toch moeten we zulke discussie in het ervolg via pb doen. Ik kan me voorstellen dat het voor vele posters niet leuk lezen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, moest dezelfde hysterie het geval zijn in de Westerse wereld, dan zou de VRT er als de kippen bij zijn om massa-huilbuien op scherm te brengen net zoals ze jaarlijks beelden toont van massamanifestaties van moslims die schreien bij de herdenking van hun profeet alsof ze hun moeder net verloren verloren hebben. En dat is het geval niet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U moet maar eens beseffen dat niet iedereen zo onverschillig en emapthieloos is zoals u. Voor bepaalde mensen hebben, de volgens u 'nietszeggende dingen', weldegelijk een grote (figuurlijke) waarde. Daar zal u mee moeten leren leven en tevens respecteren! Natuurlijk veroordeel ik de exorbitante gewelduitbarsting na die cartoons, maar ik kan het ergens wel begrijpen. "Jawel, dat betekent dat nu juist wel. Net zoals Gerard Reve ooit eens de christelijke god met een ezel mocht vergelijken zonder daarvoor bestraft te worden, zo mag ik als ik dat wil Mohammed een pedofiele geitenneukende krijgsheer noemen. Dat is nu net waar die vrijheid van meningsuiting over gaat." Er zijn weldegelijk grenzen. Zo hebben we de racisme-, discriminatie- en negationismewet. Enkel over die laatste zouden we kunnen discussieren, maar ik veronderstel dat zelfs u racisme en discriminatie niet goedkeurt, of toch? Van mij mag u Mohammed een 'pedofiele geitenneukende krijgsheer' noemen, maar kom dan niet als een klein kind huilen wanneer u een 'djoef op u meulle' hebt gehad wegens provocatie. "Dat de vrijheid van meningsuiting, waaronder ook het maken van spotprenten valt, belangrijk is voor de westerse mens, is algemeen geweten, dus hou daar rekening mee. Zeker als men vrijwillig naar hier is gekomen." Dat is totaal uit de lucht gegrepen. Iedereen weet dat moslims erg gesteld zijn op hun geloof. Dat er eens een grapje over wordt gemaakt enz... vindt ik niet erg, maar zulke cartoons/spotprenten lijken me eerder bedoelt om te provoceren. "De meeste mensen spotten ook met zichzelf of met iets wat van hen is. Blijkbaar zijn het enkel moslims die hier problemen mee hebben. Wat mij betreft kan er met alles, maar dan ook werkelijk alles, de spot gedreven worden." Ik ken genoeg moslims die graag een lachen en spotten met zichzelf en andere moslims, maar trop is teveel en teveel is trop! Ik vind trouwens dat er met bepaalde dingen niet hoort gespot te worden, zoals o.a. de dood, gehandicapten, ernstig zieken, enz... . Nuja, dit toont nogmaals uw empathieloosheid aan... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe niet zo kinderachtig en geef gewoon uw ongelijk toe. In Italië alleen al heeft bijna elk dorpje een processie voor de patrones van hun gemeenschap. Nogal logisch dat ze deze niet allemaal uitzenden op den VRT. T' zou nogal wat zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk gaat het niet over 'janken' of 'huilen' als er een tekeningske van de heilige* profeet (hide your baby girls & boys when he's around) - het GAAT om de wereldwijde demonstraties, vlagverbrandingen, ambassades in de fik, brullende, woeste menigten muzelmannen - Maes, wil jij mss zo vriendelijk zijn om dáár eens e fotoke van te zoeken opt internet van christenen die dat doen bij een cartoon van Jezus, de paus e.d. ja?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik hoef geen ongelijk toe te geven, omdat elk normaal mens het verschil ziet tussen het achterlijk huilebakgedoe dat we zien bij herdenkingen in de islamwereld, en processies in Europa. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |