![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Martin Luther King droomde zelf trouwens ook dat mensen beoordeeld zouden worden aan de hand van hun karakter, niet hun huidskleur. Naar aanleiding van die speech voerde men toch de racistische "rechtstellende actie" in die tot op de dag van vandaag uitgevoerd wordt.
In de VS worden zwarten nog altijd als een zwakke groep met speciale noden voor mentaal gehandicapten aanzien. Dit is tegengesteld aan wat de boodschap eigenlijk letterlijk zei. Nu zoekt men quota om maar genoeg 'negers' te hebben binnen een bepaalde sector, alsof zulks niet bijdraagt aan het minderwaardigheidscomplex van een mens.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 13 mei 2009 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 mei 2009 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan , ik wist het zeker van de Turken. Ik ga het niet opzoeken. Het maakt mij niet uit. Ik ben tegen geen enkel ras, blank, geel, rood of zwart. Het problleem is niet het ras maar de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het nu racistisch zijn om moslims uit te moorden? of is dat enkel zo als het door een blanke minderheid gebeurt en niet door vb. de Janjaweed in Darfur? of door de sjiieten en soennieten in Irak? of door de Taliban, de pakistanen, de srilankezen.... nee het is énkel racistisch als een blanke zijn mond durft opendoen! Dat hebben jullie flink gedaan! __________ om mijn politiek correcte kennissenkring nog even te veruidelijken: islamietjes heb ik er nog nooit gezien. Het voorbeeld van de bekeerde belg met de koerdische is een uitzondering: ze waren ook niet uitgenodigd... kwamen aanwaaien... en gelukkig was er nog wat visaperitiefhapje beschikbaar... want zulke mensen kunnen dus niet meedoen, politiek correct of niet politiek correct!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 mei 2009 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en welk liedje zingen die dan? ![]() of verwijs je naar de TITEL die de filmmaker aan zijn programma heeft gegeven? Wel met twee woorden spreken aub.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links is de facto zo racistisch als de pest (je vraagt je dan ook wel eens af waarom sommige VlaamsBelangers zo klagen) Jarenlang coalities met zelfbenoemde anti-racistische partijen en........ Allochtonen en andersgekleurden hebben in Belgie helemaal NIETS te vertellen! En dat is het thema van de topic. De PS in Brussel is zwaar in het offensief gegaan. En ik denk dat ze een winnende kaart spelen. Ik denk dat de PS de eerste partij in Belgie wordt waarin de anti-racistische boodschap wordt vertaald in daden. En ik denk dat we allemaal moeten rechtstaan en appaudiseren. Links omdat een einde lijkt te komen aan dertig jaar hypocrisie. Rechts omdat de PS in Brussel met een boodschap van het volk zelf komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Eberhard: als Brussel helemaal arabisch is d�*t is dan het einde van het racisme? flink jongen!
uw grootvader had indertijd ook zo'n gesteven armke zekers? en wat Allah akhbaar roepen? of nee, toen riepen ze iets anders hé? maar het armpje was wel hetzelfde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 mei 2009 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 13 mei 2009 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Neen, ik verwijs naar de uitzending van National Geographic over de neo-nazi's in Amerika. Gisterenavond. Daar verwijs ik naar. Maar zo te zien hebt u deze uitzending niet gezien. Die hadden het ook over 'hun' land.
Laatst gewijzigd door system : 13 mei 2009 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @circe
Brussel arabiseert niet zozeer maar verinternationaliseert vooral. Met de uittocht van de franstalige middenklasse uit Brussel die nog steeds plaats heeft is er nieuw electoraat nodig en zo komt de PS terecht bij de allochtone onderklasse. Een aantal vliegen in een klap zou ik zeggen. 1) Een praktisch belang: De PS is gegarandeerd van burgemeesters in alle Brusselse gemeentes westelijk van het kanaal Willebroek. 2) Een strategisch belang: De franstaligen leggen beslag op een groot gedeelte van de nieuwe Brusselaars, en bestendigen hiermee hun absolute meeerderheid 3) Een moreel belang: Links kan nu niet meer verweten worden (niet dat ze dat door de spreekpoppen van de media ooit verweten is) om voornamelijk anti-racisme te belijden in de theorie. Links laat zien dat het nu ook bereid is om op grote schaal goedbetaalde functies aan vreemdelingen te gunnen. De hoogbetaalde witte linkse man -en vrouw moeten dus plaats gaan maken. Ok....dit is de theorie. Ik geloof niet dat de witte linkse medemens bereid is plaats te maken en zijn of haar maatschappelijke positie en de daaran gekoppelde materiele welvaart op te geven ten behoeve van het invulling geven aan de theoretische concepten van anti-racisme, integratie, gelijke kansen, en multiculturalisme. Of zoals mijn buurman in Kraainem, een museumdirecteur zegt, " Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Het gaat toch prima zo. Ze zijn er nog niet aan toe. Is het feit dat wij publiekelijk naar voren treden als anti-racisten dan nog niet genoeg?" Neen deze museumdirecteur gaat niet opzij voor die vriendelijke zachtaardige Marokkaanse Belg uit Anderlecht die al een aantal jaren geleden zijn opleiding als kunsthistoricus heeeft afgerond. Maar misschien bewijst de PS mijn ongelijk. Na een politiek mandaat kunnen benoemingen op goedbetaalde posten snel plaatsvinden. We blijven banen en mandaten tellen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 mei 2009 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad zal deze man geeen stap opzij doen uit zichzelf. Wie wil er nu niet uit de staatsruif eten? Men zal hem moeten dwingen. Ik zie het nog niet gebeuren. Maar als het de PS lukt is het , vanuit hun perspectief, briljant.
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 mei 2009 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://het-ander-klokje.blogspot.com...ot-hitler.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik kan me serieus boos maken over zulke mensen in feite).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zolang allochtone politicussen geen profijt van maken en iedereen(autochtonen en allochtonen)op dezelfde manier behandelen.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aboutaleb (rotterdam) is tot de conclusie gekomen dat ANTILLANEN de problemen veroorzaken, en Marcouch wil nu dat de stukjes "gewoon hollands" gebied ook door de marokkanen worden ingenomen als "superbuurten" net alsof die superbuurten er niet waren in de gebieden die ze reeds gekoloniseerd hebben. Ik ben bereid mijn woorden terug te nemen als men ERGENS één stad kan aantonen waar islamitische kolonisten ertoe hebben bijgedragen dat hun pas veroverde stadsdeel er NETJES, PROPERDER, WELVARENDER, MOOIERE ARCHITECTUUR en CORRECTER uit begint te zien nadat ze het hebben veroverd en terwijl ze hun eigen woningen op EIGEN KOSTEN hebben gerenoveerd en vernieuwd! Stadsvernieuwing dus, zoiets. VERRIJKING noemen ze het ook geloof ik. De "koloniale buurt" zoals ze zeggen... nietwaar? Eén stad!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 mei 2009 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat bedoel je Filo? OOk familieleden zitten op volgende fotootjes of zo? ![]() of enkel op deze: ![]() let op: laster wordt vervolgd hoor filo!
|
![]() |
![]() |