![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Vreemdeling
|
![]() De rechter leest een 4-uren durend vonnis voor (naar ik hoor meer dan 100 pagina's tellend) .
Ik stel me voor dat dit zeer genuanceerd is en onderbouwd. In ieder geval veel genuanceerden dan 'dit is een politiek proces' en 'dit is een aanslag op de vrije meningsuiting' en nog 'we leven in een bananenrepubliek' ... ik voel me in ieder geval niet geviseerd: Opdracht voor de politieke partijen : leg het vonnis uit (nogmaals : meer dan 100 pagina's). VB = slachtoffer ; no way. De inwoners van een stad waar mensen tegen elkaar worden opgezet zijn de slachtoffers. En als ik praat met die mensen dan hoor ik ook wel dat men de 'sloganeske, verzuurde' aanpak beu is. Wel er zijn positieve alternatieven. En diegene die zeggen dat het vonnis 'per toeval' net voor de verkiezingen komt ... Eigenlijk had de uitspraak reeds 4 jaar geleden moeten vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was toch geen politiek proces?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wel, wel, ik ben ook reuzeblij, hoewel ik het raar vind dat er überhaupt zo'n ingewikkelde rechtszaak nodig was: het Blok is racistisch, dat weet iedereen aangezien racisme (in de ideologische zin van het woord) hun rode draad vormt ! Anderzijds Piano, bega je de grote fout die zowat alle antraicsten begaan: je kan de kiezers van het Blok NIEt tot racisten rekenen; de meeste blok-kiezers die ik ken zijn eerder links, komen op voor minderbedeelden, arbeidersklasse enzovoorts, wvoelen zich terecht bedrogen door de traditionele partijen en gaan dan als 'wraak' voor het Blok stemmen. Zelfs enkele Marokkaanse en andere Afrikaanse vrienden van mij zijn overtuigde Blok-stemmers!!!! En dit volstrekte onbegrip vor de kiezers van het Blok is volgens mij dè voornaamste reden van het succes van de partij.. De 'democratische partijen' nemen die kiezers niet ernstig, doen niets aan ecologische en economische wantoestanden (ga de vervuiling eens na in de ghetto's !) en hebben absoluut geen oog voor het verregaand racisme van sommige allochtone groepen... Het resultata kennen we: het Blok blijft maar groeien
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ga hier mee akkoord, maar zou ook graag eens antwoorden op diene piaono , die ook eens zou moeten gestemd worden.
Als hij het heeft over alle minderheden in Brussel, gelieve te weten dat vele kleine minderheden Pakistanezen, Zuid-Amerikanenof Afrikanen een grote hekel hebben aan de grootste niet-Europese minderheid ( niet de Spanjaarden en Italianen die de grootste minderheid is). En Pakistanezen zijn voor het grote deel ook Moslims.En waarom? Omdat die het leven moeilijk maken van de andere immigranten die zich wel willen integreren en hun best doen. Vooraleer hier op te reageren, had ik graag geweten hoeveel immigranten u kent en hoelang je in de armere buurten van Brussel of Antwerpen heb gewoond. Anders is dit alles elitair gepraat!!In ieder land is de grootste minderheid een probleemgeval en dat moet men iets aan doen, en die ghettovorming van nu zal er niets aan veranderen. Al de slimme en opgeleide Marokkanen of Turken zullen u ook onmiddellijk toegeven dat ze nooit hun kinderen willen opvoeden in Schaarbeek of Molenbeek. Leef eerst eens enkele jaren in zo n buurt en spreek dan eens!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat ben jij een kortzichtige bevooroordeelde lul zeg. 1) mijn vrouw is Vietnamese. 2) ik ben van mijn leven nog niet beschimpt geweest omdat ik met een buitenlandse getrouwd ben, integendeel. En mijn vrouw is hier ook nog nooit beschimpt geweest (in Vietnam wel, omdat ze met een "vreemdeling" getrouwd is, maar da's een ander verhaal waar jij waarschijnlijk nog nooit bij stil gestaan hebt). Misschien komt dat omdat mijn vrouw niet uit een bevolkingsgroep komt die volgens de criminaliteitscijfers/statistieken - dewelke op straffe van veroordeling niet meer mogen gebruikt worden - oververtegenwoordigd is. Dus jij noemt mij een dom kieken omdat ik met een buitenlandse getrouwd ben ????????? Vuile rascist ! Mensen als jij moesten opgesloten worden. Nog zo een en jij bent de volgende die het aan de rechter mag gaan uitleggen. ![]() ![]() ![]() Echt wel nieuwe perspectieven voor vreemdelingen in België. ![]() ![]() ![]()
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vreemdelingen profitteren en zorgen voor overlast" mag je niet meer zeggen, "sales flamins" dat blijven we.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat betreft de gemiddelde termijn van 226 dagen tussne de opschrijving op de rol en de eerste zittingsdatum ( cfr. Onckelinckx) En wat de 4 jaar betreft, dat is de priode die nodig was om een rechtbank te vinden dat hetgene wou bevestigen die bepaalde mensen graag had zien bevestigd worden. Men zal dus vanaf nu eens moeten nakijken wat de andere partijen doorheen de jaren van racistische uitspraken heeft gedaan en die dan natuurlijk ook voor de rechter slepen. Idereen had veel beter op zijn woorden moeten letten. [/code] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2) En blijf er maar op stemmen he...we zullen zien of uw vrouw dan binnekort niet terug uitgescholden gaat worden , omdat het hier dan een extreem rechtse staat geworden is. En neen, ik noem je een dom kieken omdat je niet inziet dat je op termijn je eigen belangen aan het schaden bent. Want wees er maar zeker van dat jouw vrouw, noch haar halfbloed kinderen voor die extreme rakkers ooit gelijkwaardig gaan zijn aan hun blondharige kindjes. Nog een nadenkertje (als dat niet te moeilijk is voor je) : er waren ook Joden die op Hitler stemden.
![]() |
![]() |
#130 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je gedachtengoed is echt simplistisch. Maar ik geef ook onmiddellijk aan dat ik niet helemaal akkoord ga met het gedachtengoed van het VB, maar het staat voor het ogenblik het dichtst bij wat ik denk. Maar jullie willen niet discussieren over bepaalde problemen, dat is je probleem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Das ok just ik ben vergeten 40-45 kaarskes uit te blazen ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil kunnen we best 100 pagina's volpennen hoor om het wetenschappelijk over te laten komen dat dit inderdaad een bananenrepubliek is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik woon in Antwerpen - KIEL , tot daar dus je theorie.En ik heb geen Marrokaanse vrienden, wel enkele kenissen. In mijn vrienden-en kenissenkring zitten wel enkele aziaten,Polen en een enkele neger, en uit om. respect voor die mensen stem ik géén Blok. Hoe iemand die met een buitenlander trouwt dat wel kan doen gaat mijn petje te boven. Het voorbeeld van uw parlementariër is gewoon stupide, natuurlijk dat iemand die aan de "vetpotten van de macht" zit, al wat méér kan..zeker als hij de juiste lidkaart heeft. ![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat: