Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2009, 07:31   #121
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat doe ik al. Ik betaal namelijk ook belastingen. Ik heb evenveel zeggenschap over de besteding van dat belastinggeld als jij.
Het probleem is dat er niet voldoende belastingsgeld is voor alles.

Dus als jij wil dat IVF behandelingen voor illegalen (pardon het was een asielzoeker in zijn laatste fase van het onderzoek-) dan gaan uw ouders maar terug aan het achtereind van de wachtlijst staan voor een leuke bejaardenflat. Het geld voor een extra bejaardenflat wordt namelijk besteed aan uw prioriteit: IVF behandelingen voor illegalen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 15:12   #122
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Wat een vreemde reactie ...

Ik betaal het nu al uit eigen zak (zoals alle Belgische belastingbetalers).
En ik ben best bereid te zagen over te hoge belastingen, over slechte besteding van belastingsgelden, enz, enz, enz ...

Maar dat arme drommels die hier illegaal verblijven toch geholpen worden met dringende medische hulp, daar maak ik mij niet druk om.
Integendeel! Zo hoort het, iets anders zou een schande zijn.

En dan mag het nog zo zijn dat ook van dit stelsel misbruik wordt gemaakt. Stel dan iets voor om de systemen beter te maken, ipv van te stampen op hen die helemaal onderaan de ladder staan.
Fout

Alleen mensen die er voor zijn moeten betalen, en goed betalen, en van alle organisaties lid zijn en gezien jij het alleen over belasting heb blondje zegt al genoeg dat je nergens lid van ben.

Stort maar eens je loon naar de eerste de beste organisatie.
Oud 26 mei 2009, 15:16   #123
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Het wil je nog altijd niet lukken een coherente argumentatie op te bouwen, "beste vriend".

Wat ik met mijn kapitaal aanvang zijn jouw zaken niet, en heeft met deze thread niks vandoen.

Het gaat hier over de besteding van belastingsgelden, en daar heb ik evenveel over te zeggen als jij ...
En het gaat inderdaad over beschaving, mijn beschaving in elk geval.
Een van de meest elementaire regels in deze beschaving is dat je een mens niet laat creperen om centjes.
En dat doe jij dus wel want geef je al het geld van je aan arme kindertjes in Afrika ? nee, je bent gewoon een hypocriet die anderen aanvalt om je eigen kapitalisme te verbergen.
Oud 26 mei 2009, 15:40   #124
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat doe ik al. Ik betaal namelijk ook belastingen. Ik heb evenveel zeggenschap over de besteding van dat belastinggeld als jij.
Mijn geld word daar dus voor gebruikt alhoewel ik daar tegen ben ! Zonder aan mij iets te vragen ?! Jij hebt dus zeggenschap over dat geld, en ik niet ??? Hoe komt dat nu ? Is dat geen discriminatie ?
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 15:44   #125
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
En dat doe jij dus wel want geef je al het geld van je aan arme kindertjes in Afrika ? nee, je bent gewoon een hypocriet die anderen aanvalt om je eigen kapitalisme te verbergen.
Maar natuurlijk, zo zijn die allemaal : vrijgevig zijn met andermans centen ! D�*t is gemakkellijk ! Maar zelf hebben ze meestal wel toegenaaide zakken, die wereldverbeteraars ! Walgelijk schijnheilig gedoe !
De katolieke priesters van weleer kunnen daar nog een puntje aan zuigen, aan de vertegenwoordigers van de linkse kerk, de uitrollers van de Rode Tapijt !

Laatst gewijzigd door beste vriend : 26 mei 2009 om 15:44.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 16:18   #126
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Argumenten op, zie ik, dus nu krijgen we de stromansargumenten en de onnozele beledigingen.
Oud 26 mei 2009, 16:26   #127
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een waarheid als een koe.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 16:28   #128
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
deze meneer lapt de wet aan zijn laars. terugsturen!

U vergist zich. Volgens de Grondwet en de wetgeving van de Bondsrepubliek Duitsland had deze persoon automatisch toegang tot de Bondsrepubliek en burgerrechten.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 18:12   #129
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus als jij wil dat IVF behandelingen voor illegalen (pardon het was een asielzoeker in zijn laatste fase van het onderzoek-) dan gaan uw ouders maar terug aan het achtereind van de wachtlijst staan voor een leuke bejaardenflat. Het geld voor een extra bejaardenflat wordt namelijk besteed aan uw prioriteit: IVF behandelingen voor illegalen.
Over hoeveel gevallen van IVF bij illegalen praten we precies?
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 18:13   #130
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Mijn geld word daar dus voor gebruikt alhoewel ik daar tegen ben ! Zonder aan mij iets te vragen ?! Jij hebt dus zeggenschap over dat geld, en ik niet ??? Hoe komt dat nu ? Is dat geen discriminatie ?
Kan jij niet lezen? Wat begrijp je niet aan "evenveel zeggenschap"?
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 18:27   #131
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen, naar die koffiekletsjes voor allochtonen ga ik nooit, dat moet ge aan mieke vogels vragen, die heeft er een speciaal sjalleke voor gekocht.
Wat een intolerante opmerking!!! Ga met je allochtonenhaat de lokale KKK verblijden.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 18:30   #132
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parallelle Amplitude Bekijk bericht
Als ge 15x een familie Ataturk op de Haachtse steenweg ziet uitstappen uit BMW serie nr°'tje 7, X5'kes, E-klasses enz...
...reageert de helft van de bevolking op een jaloerse manier, iets als 'het zal zeker van het drugsgeld zijn'.

Hoeveel keer heb je het hen gevraagd?
Oud 26 mei 2009, 18:31   #133
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
...reageert de helft van de bevolking op een jaloerse manier, iets als 'het zal zeker van het drugsgeld zijn'.

Hoeveel keer heb je het hen gevraagd?
't Is vaak drugsgeld.

3 keer.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 18:36   #134
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dringende medische hulp, zoals verwondingen, gebroken botten, een tand die moet getrokken worden , besmettellijke ziektes, akkoord, voor gelijk wie tot op ons grondgebied gesukkeld is.
Maar kunstmatige bevruchting, neuscorrectie's, een nieuw gebit ?!!
Dat ze dat maar elders doen, of anders betalen . Dat eerst onze eigen arme mensen verzorgd worden zoals het moet , d�*�*rvoor moet het belastinggeld dienen. Niet voor allerlei geld- geluk en gemak -zoekende avonturiers uit alle windrichtingen.
het is aan de arts om te bepalen of iets dringend medische hulp is. Dus als je met de vinger wilt wijzen, doe het dan naar de juiste personen.

Als iemand jou vraagt om je buur te doden, en jij doet dat, dan ben JIJ de moordenaar.
Oud 26 mei 2009, 18:39   #135
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
40 Miljoen Euro.....dat was 40.34*40miljoen= 1.613 miljard bfr...enfin, elk moet zijn boterham verdienen zeker?

Het eerste wat een collega van mijn madam te horen kreeg toen zijn paar jaar oud zoontje omwille van een kwaadaardige kanker aan het hartje in Leuven werd opgenomen was "en, hedde een goei verzekering?
ONMOGELIJK! Je moet leren met harde bewijzen te komen, in plaats van die 'ik heb gehoord van ons papa' argumentatie.

Ik heb anders ook veel gehoord en meegemaakt.
Oud 26 mei 2009, 18:42   #136
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
't Is vaak drugsgeld.

3 keer.
Goh, 3 keer van de tienduizend vierhonderdentwaalf is inderdaad wel significant genoeg om zo'n mening te vormen. Geef het toe. Het is jaloezie!

Iedereen kan zich een mooie auto permitteren, als je maar een job hebt. De bank doet de rest. Het gaat erom waar je prioriteiten liggen.
Oud 26 mei 2009, 23:07   #137
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een intolerante opmerking!!! Ga met je allochtonenhaat de lokale KKK verblijden.
wat vind je intolerant aan mijn antwoord?

stoort het je dat ik niet in dhimmiehouding ga liggen en onderdanig de thee ga inschenken of zo?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 26 mei 2009, 23:08   #138
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ONMOGELIJK! Je moet leren met harde bewijzen te komen, in plaats van die 'ik heb gehoord van ons papa' argumentatie.

Ik heb anders ook veel gehoord en meegemaakt.
juist. dat ben je ondertussen al goed aan het bewijzen.

Oud 26 mei 2009, 23:45   #139
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
D
Maar kunstmatige bevruchting, neuscorrectie's, een nieuw gebit ?!!
Dat ze dat maar elders doen, of anders betalen . Dat eerst onze eigen arme mensen verzorgd worden zoals het moet , d�*�*rvoor moet het belastinggeld dienen. Niet voor allerlei geld- geluk en gemak -zoekende avonturiers uit alle windrichtingen.
beste vriend, goed dat je zoveel van de ziekenzorg afweet, dan weet je waarschijnlijk ook dat die zakens niet worden terugbetaald door het ziekenfonds en dus de kosten voor de patient zijn en niet aan het belastinggeld.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 23:50   #140
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
beste vriend, goed dat je zoveel van de ziekenzorg afweet, dan weet je waarschijnlijk ook dat die zakens niet worden terugbetaald door het ziekenfonds en dus de kosten voor de patient zijn en niet aan het belastinggeld.
Wake Up Call 2 Sywen - het gaat hier om illegalen - die hebben - bij mijn weten geen ziekenfonds - die krijgen gratis verzorging - betaald van Uw belastinggeld.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be