![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is de tekst van Almaci, niet de uitleg wat zij bedoelt met islamfobie Citaat:
Islam is gebaseerd op dé koran. De koran is het woord van hun god Allah en is onveranderlijk (VOLGENS DE MOSLIMS ZELF). Waar hebben zehet over? Citaat:
Geen gemeenschappelijke doelen, nee. Tenzij U ook mee wil strijden tot heel de wereld tot dar al islam behoort (wat d�*t is het hoofddoel VOLGENS DE KORAN) niet beinvloed door andere culturen? Ze blonken uit in het leegzuigen van elke hoogstaande en succesvolle cultuur die ze tegenkwamen. Het verval komt pas als ze die volledig hebben leeggezogen. geen EFFECT op andere culturen? zoals ik reeds zei: ze zijn superieur in het vernietigen van elke hoogstaande cultuur die ze hebben gekoloniseerd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor zover HUN landen leeglopen om hier een beter leven te vinden, moeten ze best hun mond houden. Denk je niet? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan lopen er in de westeuropese grootsteden nogal eens wat islamofoben rond zeg! En hebt ge die troep islamofoben in Schaarbeek nog gezien recent? Citaat:
Heb dat al in de gaten gehad. Die islamofoben van Borgerocco en zo die lijden ook aan xenofobie! juist. als die niet-moslims zijn daar allemaal al weggejaard. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() dank u om mijn punt te bewijzen.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sywen, denk je echt dat moslims op stemrecht zaten te wachten?
Ik ging met folders de markt op, de meesten wilden die folders niet hebben, vrouwen snauwden me toe dat hun man wel beslist of ze mochten stemmen, en alvorens daarover beslist werd moest een of andere buitenlandse mullah toestemming geven want stemmen is volgens nogal wat moslims niet haram of toegestaan, het woord van Allah staat voor alle door mens gemaakte wetten. Op de ingerichte infoavond over hoe je moest stemmen kwam( lees goed!) geen enkele Marokkaanse inwoner opdagen! Iedere inwoner kreeg een brief! En kun je me eens zeggen waar hoofddoeken verboden zijn? In Antwerpen heerst ene dresscode voor ambtenaren, geen hoofddoekenverbod, soms geef je de indruk helemaal niet te weten waar je eigenlijk over praat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
sommigen wel, sommigen niet, maar daarom moet je niet alle moslims over dezelfde kam scheren, er zitten er zelfs een paar op de verkiezings lijsten ![]() als er iemand folders uitdeelt, moet ik die ook niet hebben ![]() wat ik over de hoofddoeken heb geschreven was alleen een voorbeeldje van waar moslims hebben geprotesteerd. niets meer of minder. ik heb nooit gezegd of het een wet of niet is. wel dat het een voorgestelde wet is..
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||||||||
Minister-President
|
![]() hier een paar, ik moest zelf niet lang zoeken Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar jongeske toch! dit zijn de REGELTJES van de islam! Mag je die ook al niet meer vertellen dan? d�*t is nu wel het strafste: ik heb kritiek op een ideologie die onder het mom van religie in feite een volledig militair en politiek klimaat wil scheppen, en als je dit aantoont dan ben je islamofoob? weten jullie nu echt nog wel waar ge het over hebt? Als het 1930 was geweest behoorden JULLIE tot de gesteven armpjes, in feite ben je nu al goed bezig met de kollaboratie. Eén ding verheugt me ongelooflijk: IK zal dood zijn tegen dat ze JOUW vrijheid helemaal hebben afgenomen! Denk dan nog eens aan die achterlijke racisten! het zal niet veel meer helpen, maar misschien begrijp je d�*n wat er hier op stake staat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als men daarentegen het geloof uitoefent binnen het bestaande wettelijke (bvb enkel slachten op goedgekeurde plaatsen en methodes voor het offerfeest) en morele/waardes en ze doen enige moeite (die van twee kanten moet komen) om zich te integreren (niet allemaal samenhokken in wijken, scholen, de taal leren,...) van onze samenleving dan is er geen enkele reden waarom ze een gevaar zouden vormen voor onze samenleving. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 27 mei 2009 om 14:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben �*lle gelijke rechten en plichten die de aboriginal belgen hebben, waarom moeten ze nog extra rechten krijgen om te integreren? Dient het opeisen van apartheidszwemmen om te integreren? Dient het organizeren van RELIGIEUZE feesten door de stad om te integreren??? Dienen verlaagde drempels opdat ze toch maar zouden slagen als extra toemaatje om te integreren? (youssef is wel gebuisd, maar hij kan er niet aan doen, verstond de leraar niet, de sukkelaar, niet zijn schuld, onze schuld, de maatschappij zijn schuld, youssof is geslaagd en zijne pa krijgt 1500 euro extra... zoiets?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2009 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er moeten natuurlijk grenzen zijn die men niet mag verplaatsen, zo kan er over zaken zoals het dragen van burka's, uithuwelijken,... geen twijfel zijn, dit moeten we sterk afkeuren (ik besef dat dit neit uitsluitend bij religie hoort maar soms ook "cultuur"). Dus zaken zoals apparte zwemuren, positieve discriminatie, daar ben ik geen fan van, heeft een averechts effect imo en wekt negatieve gevoelens bij de autochtonen. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 27 mei 2009 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze kansen geven in sportclubs. ze helpen met het leren van het Nederlands. ze niet onmiddellijk afschilderen als extremist als ze een hoofddoek dragen. .....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() ja, zoals kinderen met dyslexie en andere leerstoornissen die ook "verlaagde dremplels" krijgen. waarom zouden ze als moslim die ook niet krijgen?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom? Respecteert HUN religie andersdenkenden? k'en geloof het niet hoor. kansen geven in sportclubs: welke kansen krijgen ze niet? Moeten ze nog meer apartheidsclubs hebben? Of nee, ENKEL hun vrouwen willen apartheidsclubs en hun venten willen komen geilen op de vlaamse jonge meisjes zeker hé? en als we dat niet willen dat zijn we racistische hoeren zeker hé? hypocrieten! helpen met het leren van het Nederlands? Waarom blijven ze dan nederlandsonkundige huwelijkspartners importeren die amper kunnen lezen en schrijven? Waarom kunnen ze WEL zelf ARABISCH leren????? �* rato van 50 euro per les? Waarom kunnen ze MEKAAR geen Nederlands leren? Waarom moeten WIJ daarvoor opdraaien, al bijna VIJFTIG jaar aan een stuk. Wanneer gaat dat ophouden? ze niet onmiddellijk afschilderen als extremist als ze een hoofddoek dragen. Waarom mag ik er mijn eigen idee niet over ventileren als iemand verkiest om zich als een clown aan te kleden? Ben ik tweederangsburger of zo die voor het Herrenvolk in de goot moet gaan staan en deemoedig het hoofd buigen? Want d�*�*rop begint het wel te trekken hoor als ge zo'n troep kopvodden bij mekaar ziet staan. of mag je alleen maar mensen beoordelen op hun kleding als ze zich als KKK lid verkleden of als B&H adept? d�*n mag je veronderstellen dat je behandeld wordt als de groep waartoe je wenst te behoren! Wel, ik vind dat vrouwen die menen dat hun schaamhaar op hun hoofd staat en dat ze een volledige vagina zijn die wil besprongen worden, gewoon BINNEN moeten blijven! dat ze d�*�*r dan eens mee beginnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2009 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Met "verlaagde drempels" op wat doelt u dan, op GOK uren? (bedoeld om zwakke vakken van leerlingen bij te schaven) of? Iemand moet het goede voorbeeld geven, we kunnen moeilijk zelf respect verwachten als we weigeren om respect te tonen (iemand moet de arm eerst uitsteken), dit betekent natuurlijk niet dat we alles zomaar moeten aanvaarden. En over hoofddoeken...ik heb zelf nooit het nut gezien, dat kan een moslim mogelijk beter uitleggen, het is nu niet alsof we hier zandstormen hebben.
En Sywen, dyslexie et moslim zijn vergelijken is vrij racistisch en ook niet logisch, het een kan men niets aan doen, het ander zou in belgië een vrijwillige keuze moeten zijn en geloof heeft geen invloed op de capaciteiten (alhoewel men natuurlijk wel kan twijfelen aan de mentale staat van mensen die nood hebben aan religie maar dat is iets voor een ander subforum). Laatst gewijzigd door Gwyndion : 27 mei 2009 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal je eens een voorbeeld geven. Ik woon in Spanje, een vriendin van me, een Duitse woont hier net zo lang als ik, zij had een 8 jarig dochtertje, die dochter moest natuurlijk naar school - hier bij ons wordt in 2 talen lesgegeven het Spaans afgewisseld met het Catalaans - extra moeilijk dus voor een Duitstalig kind - in het begin had dat meisje het redelijk moeilijk - na een half jaar ratelde ze al Spaans en Catalaans door elkaar en het studiejaar - dátzelfde studiejaar waar ze begonnen was - is ze geslaagd omdat ze de talen* perfect beheerste - via hun dochter leerden haar ouders zelfs wat Catalaans! Nu gij - verlaagde drempel!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() dus moslims met een leerstoornis mogen die verlaagde drempels niet hebben van u
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat je wel vergeet is dat het niet zomaar een andere taal is, het is een totaal ander schrift ook, ik ben al voorbeeld 5 jaar intensief japans aan het leren en nog altijd heb ik het moeilijk met de japanse schrijftaal
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat Circe niet doelde op het al dan niet hulp geven voor moslims voor een leerstoornis maar hun cijfers positief laten beïnvloeden doordat ze moslims zijn.(bvb in een naïve poging om meer moslims door te sturen naar het hoger onderwijs).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woordenverdraaierij bent U goed in! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() lees dan ook eens mijn vorige post, over de schrijftaal je leert dat niet zo op een jaartje, dus is het niet verwonderend dat ze er extra begeleiding nodig moeten hebben