Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2009, 11:48   #121
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
waarover zit je dan te zeveren over de migranten in talloze topics in dit forum?
waar? quote eens even?

Citaat:
ik zie talloze uitingen op dit forum van zulke simplistische percepties
graag quotes

Dat is de tekst van Almaci, niet de uitleg wat zij bedoelt met islamfobie

Citaat:
1. De islam wordt gezien als een monolithisch, gesloten blok, statisch en niet in staat tot aanpassing aan nieuwe situaties.
is dit een vaststelling? of een veronderstelling, een verwijt?
Islam is gebaseerd op dé koran. De koran is het woord van hun god Allah en is onveranderlijk (VOLGENS DE MOSLIMS ZELF).
Waar hebben zehet over?

Citaat:
2. De islam wordt gezien als afgescheiden, ‘anders’:
(a) geen gemeenschappelijke doelen en waarden met andere culturen,
(b) niet beïnvloed door andere culturen,
(c) geen effect op andere culturen.
tss tss.
Geen gemeenschappelijke doelen, nee. Tenzij U ook mee wil strijden tot heel de wereld tot dar al islam behoort (wat d�*t is het hoofddoel VOLGENS DE KORAN)

niet beinvloed door andere culturen? Ze blonken uit in het leegzuigen van elke hoogstaande en succesvolle cultuur die ze tegenkwamen. Het verval komt pas als ze die volledig hebben leeggezogen.

geen EFFECT op andere culturen? zoals ik reeds zei: ze zijn superieur in het vernietigen van elke hoogstaande cultuur die ze hebben gekoloniseerd.

Citaat:
3. De islam wordt gezien als inferieur aan het Westen: barbaars, irrationeel, primitief en seksistisch.
natuurlijk! wat dacht je? Dat kannibalisme ook een vorm van smaak was?

Citaat:
4. De islam wordt gezien als gewelddadig, bedreigend, steun verlenend aan terrorisme, betrokken in een "botsing der beschavingen".
hoo? dat is nie waar? jamaar ZEG DAT DAN TOCH

Citaat:
5. De islam wordt gezien als een politieke ideologie die wordt gebruikt voor politiek en militair gewin.
hoo? dat is OOK nie waar? allez man toch! waar halen ze het toch hé?

Citaat:
6. De kritiek die vanuit de islam geuit wordt op het Westen wordt zonder meer afgewezen.
Op het moment dat heel west europa leegloopt om zich een beter leven te gaan veroorloven in de islamitische landen, zal ik die kritiek aanvaarden.
Voor zover HUN landen leeglopen om hier een beter leven te vinden, moeten ze best hun mond houden. Denk je niet?

Citaat:
7. Vijandigheid jegens de islam wordt gebruikt om discriminatie van moslims goed te praten, alsmede hun buitensluiting uit de samenleving.
Bedoel je nu apartheidszwemmen of zo?

Citaat:
8. Vijandigheid jegens moslims wordt aanvaard als een natuurlijk en gewoon verschijnsel.
hier moet je toch meer uitleg bij geven.

Citaat:
Het EUMC zelf definieert islamofobie eerder als discriminatie van moslims: "Uitingen van islamofobie variëren van verbale dreigingen tot fysieke agressie tegen mensen en hun eigendommen."
VERBALE DREIGINGEN? zoals in: gij hoer we zullen je boel eens komen kapotslaan... zoiets? of "oeis, we dachten dt uw hoofd een voetbal was" zoals in Geraardsbergen? ofte... "als ge niet rap verhuist gooien we alle dagen uw ramen in"... is d�*t islamfobie? dat wist ik niet.
Dan lopen er in de westeuropese grootsteden nogal eens wat islamofoben rond zeg! En hebt ge die troep islamofoben in Schaarbeek nog gezien recent?

Citaat:
dus noem ik mensen die die karakteristieken zien, islamofoben. naar analogie met Xenofobie:
jaja juist.
Heb dat al in de gaten gehad. Die islamofoben van Borgerocco en zo die lijden ook aan xenofobie! juist. als die niet-moslims zijn daar allemaal al weggejaard.

Citaat:
eventjes uit de context rukken.. u bent er echt goed in

de analogie gaat niet over de levensstijl van de joden versus de levensstijl van de moslims
maar van de haatcampagnes tegen de joden versus de haatcampagnes tegen de moslims
levensstijl heeft niets te maken met haatcampagnes
analytisch nadenken is ook niet uwen beste kant precies hé? Ge kunt dat niet leren naar het schijnt, dus doe ik de moeite niet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 12:01   #122
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

dank u om mijn punt te bewijzen.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 12:02   #123
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sywen, denk je echt dat moslims op stemrecht zaten te wachten?
Ik ging met folders de markt op, de meesten wilden die folders niet hebben, vrouwen snauwden me toe dat hun man wel beslist of ze mochten stemmen, en alvorens daarover beslist werd moest een of andere buitenlandse mullah toestemming geven want stemmen is volgens nogal wat moslims niet haram of toegestaan, het woord van Allah staat voor alle door mens gemaakte wetten.
Op de ingerichte infoavond over hoe je moest stemmen kwam( lees goed!) geen enkele Marokkaanse inwoner opdagen! Iedere inwoner kreeg een brief!
En kun je me eens zeggen waar hoofddoeken verboden zijn? In Antwerpen heerst ene dresscode voor ambtenaren, geen hoofddoekenverbod, soms geef je de indruk helemaal niet te weten waar je eigenlijk over praat!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 12:05   #124
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sywen, denk je echt dat moslims op stemrecht zaten te wachten?
Ik ging met folders de markt op, de meesten wilden die folders niet hebben, vrouwen snauwden me toe dat hun man wel beslist of ze mochten stemmen, en alvorens daarover beslist werd moest een of andere buitenlandse mullah toestemming geven want stemmen is volgens nogal wat moslims niet haram of toegestaan, het woord van Allah staat voor alle door mens gemaakte wetten.
Op de ingerichte infoavond over hoe je moest stemmen kwam( lees goed!) geen enkele Marokkaanse inwoner opdagen! Iedere inwoner kreeg een brief!
En kun je me eens zeggen waar hoofddoeken verboden zijn? In Antwerpen heerst ene dresscode voor ambtenaren, geen hoofddoekenverbod, soms geef je de indruk helemaal niet te weten waar je eigenlijk over praat!
kun je me even vertellen in welke context je dit plaatst?

sommigen wel, sommigen niet, maar daarom moet je niet alle moslims over dezelfde kam scheren, er zitten er zelfs een paar op de verkiezings lijsten

als er iemand folders uitdeelt, moet ik die ook niet hebben ik heb mijn keuze al gemaakt

wat ik over de hoofddoeken heb geschreven was alleen een voorbeeldje van waar moslims hebben geprotesteerd. niets meer of minder. ik heb nooit gezegd of het een wet of niet is. wel dat het een voorgestelde wet is..

Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 12:14.
Oud 27 mei 2009, 12:11   #125
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waar? quote eens even?

graag quotes

hier een paar, ik moest zelf niet lang zoeken

Citaat:
is dit een vaststelling? of een veronderstelling, een verwijt?
Islam is gebaseerd op dé koran. De koran is het woord van hun god Allah en is onveranderlijk (VOLGENS DE MOSLIMS ZELF).
Waar hebben zehet over?

Citaat:
tss tss.
Geen gemeenschappelijke doelen, nee. Tenzij U ook mee wil strijden tot heel de wereld tot dar al islam behoort (wat d�*t is het hoofddoel VOLGENS DE KORAN)
Citaat:
niet beinvloed door andere culturen? Ze blonken uit in het leegzuigen van elke hoogstaande en succesvolle cultuur die ze tegenkwamen. Het verval komt pas als ze die volledig hebben leeggezogen.
Citaat:
geen EFFECT op andere culturen? zoals ik reeds zei: ze zijn superieur in het vernietigen van elke hoogstaande cultuur die ze hebben gekoloniseerd.
Citaat:
natuurlijk! wat dacht je? Dat kannibalisme ook een vorm van smaak was?
Citaat:
hoo? dat is nie waar? jamaar ZEG DAT DAN TOCH

Citaat:

hoo? dat is OOK nie waar? allez man toch! waar halen ze het toch hé?

Citaat:
Op het moment dat heel west europa leegloopt om zich een beter leven te gaan veroorloven in de islamitische landen, zal ik die kritiek aanvaarden.
Voor zover HUN landen leeglopen om hier een beter leven te vinden, moeten ze best hun mond houden. Denk je niet?

Citaat:
Bedoel je nu apartheidszwemmen of zo?

Oud 27 mei 2009, 12:17   #126
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hier een paar, ik moest zelf niet lang zoeken

maar jongeske toch! dit zijn de REGELTJES van de islam!

Mag je die ook al niet meer vertellen dan?

d�*t is nu wel het strafste: ik heb kritiek op een ideologie die onder het mom van religie in feite een volledig militair en politiek klimaat wil scheppen, en als je dit aantoont dan ben je islamofoob?

weten jullie nu echt nog wel waar ge het over hebt?

Als het 1930 was geweest behoorden JULLIE tot de gesteven armpjes, in feite ben je nu al goed bezig met de kollaboratie.

Eén ding verheugt me ongelooflijk: IK zal dood zijn tegen dat ze JOUW vrijheid helemaal hebben afgenomen! Denk dan nog eens aan die achterlijke racisten! het zal niet veel meer helpen, maar misschien begrijp je d�*n wat er hier op stake staat.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 27 mei 2009, 14:12   #127
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
je hebt gelijk, ik laat me teveel afleiden door hun afleidingspogingen omdat ze de waarheid niet onder ogen willen zien

dus, back to topic:

Citaat:
De simplistische perceptie alsof omzeggens alle moslims ondemocratisch en gevaarlijk zijn, strookt niet met de realiteit

Volgens het Vlaams Belang en andere rechtse krachten is een moslim een fundamentalist, een fundamentalist een extremist, en een extremist een terrorist.

Het lijkt erop dat islamfobie stilaan een legaal vehikel wordt voor elementen die een hele bevolkingsgroep, inclusief talrijke mannen en vrouwen die het beste voor hebben met deze maatschappij, systematisch in een negatief daglicht willen stellen. Dit is geen legitieme godsdienstkritiek meer.

De angst voor moslims die men probeert aan te praten, doet denken aan de haatcampagnes tegen de joden in de jaren dertig.
hier heb ik ook nog geen reactie tegen gezien. dus moet het wel waar zijn
De stelling is, mijn inziens, te ongenuanceerd. Zijn alle moslims een gevaar voor onze samenleving? Dat is natuurlijk belachelijk, veel meer hangt af van hoe men met geloof omgaat dan wat men gelooft. Als men de koran boven de wetten stelt en zich superieur voelt aan de ongelovigen dan zijn ze een gevaar voor onze samenleving, daar is geen twijfel over. Hetzelfde gaat ook op als ze wijgeren zich aan de bestaande normen en waarden aan te passen want dan tasten ze de maatschappij aan (gelijkwaardigheid man/vrouw, vrijheid van geloof,...).

Als men daarentegen het geloof uitoefent binnen het bestaande wettelijke (bvb enkel slachten op goedgekeurde plaatsen en methodes voor het offerfeest) en morele/waardes en ze doen enige moeite (die van twee kanten moet komen) om zich te integreren (niet allemaal samenhokken in wijken, scholen, de taal leren,...) van onze samenleving dan is er geen enkele reden waarom ze een gevaar zouden vormen voor onze samenleving.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 27 mei 2009 om 14:12.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 14:28   #128
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ze doen enige moeite (die van twee kanten moet komen) om zich te integreren
geef eens een aantal voorbeelden van de "moeite" die de autochtonen moeten tonen om turken en marokkanen te laten integreren?

Ze hebben �*lle gelijke rechten en plichten die de aboriginal belgen hebben, waarom moeten ze nog extra rechten krijgen om te integreren?

Dient het opeisen van apartheidszwemmen om te integreren?
Dient het organizeren van RELIGIEUZE feesten door de stad om te integreren???
Dienen verlaagde drempels opdat ze toch maar zouden slagen als extra toemaatje om te integreren? (youssef is wel gebuisd, maar hij kan er niet aan doen, verstond de leraar niet, de sukkelaar, niet zijn schuld, onze schuld, de maatschappij zijn schuld, youssof is geslaagd en zijne pa krijgt 1500 euro extra... zoiets?)

Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2009 om 14:31.
Oud 27 mei 2009, 14:33   #129
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
geef eens een aantal voorbeelden van de "moeite" die de autochtonen moeten tonen om turken en marokkanen te laten integreren?
Zaken zoals ondersteuning geven om de taal te leren, Nederlands leren is, zeker voor oudere mensen, geen evidentie, plaatsen waar men op humane wijze schapen kan slachten voor het offerfeest,... Kortom, kleine dingen die tonen dat het niet is omdat ze hier wonen dat we ze in een eenheidsworst willen drukken en hen helpen om zich in de samenleving te integreren.

Er moeten natuurlijk grenzen zijn die men niet mag verplaatsen, zo kan er over zaken zoals het dragen van burka's, uithuwelijken,... geen twijfel zijn, dit moeten we sterk afkeuren (ik besef dat dit neit uitsluitend bij religie hoort maar soms ook "cultuur"). Dus zaken zoals apparte zwemuren, positieve discriminatie, daar ben ik geen fan van, heeft een averechts effect imo en wekt negatieve gevoelens bij de autochtonen.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 27 mei 2009 om 14:34.
Oud 27 mei 2009, 14:35   #130
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hun religie respecteren.
ze kansen geven in sportclubs.
ze helpen met het leren van het Nederlands.
ze niet onmiddellijk afschilderen als extremist als ze een hoofddoek dragen.
.....
Oud 27 mei 2009, 14:39   #131
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dienen verlaagde drempels opdat ze toch maar zouden slagen als extra toemaatje om te integreren? (youssef is wel gebuisd, maar hij kan er niet aan doen, verstond de leraar niet, de sukkelaar, niet zijn schuld, onze schuld, de maatschappij zijn schuld,
ja, zoals kinderen met dyslexie en andere leerstoornissen die ook "verlaagde dremplels" krijgen. waarom zouden ze als moslim die ook niet krijgen?

Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 14:39.
Oud 27 mei 2009, 14:39   #132
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
hun religie respecteren.
ze kansen geven in sportclubs.
ze helpen met het leren van het Nederlands.
.....
hun religie respecteren.
Waarom? Respecteert HUN religie andersdenkenden? k'en geloof het niet hoor.

kansen geven in sportclubs: welke kansen krijgen ze niet? Moeten ze nog meer apartheidsclubs hebben? Of nee, ENKEL hun vrouwen willen apartheidsclubs en hun venten willen komen geilen op de vlaamse jonge meisjes zeker hé? en als we dat niet willen dat zijn we racistische hoeren zeker hé?
hypocrieten!

helpen met het leren van het Nederlands? Waarom blijven ze dan nederlandsonkundige huwelijkspartners importeren die amper kunnen lezen en schrijven? Waarom kunnen ze WEL zelf ARABISCH leren????? �* rato van 50 euro per les? Waarom kunnen ze MEKAAR geen Nederlands leren?

Waarom moeten WIJ daarvoor opdraaien, al bijna VIJFTIG jaar aan een stuk. Wanneer gaat dat ophouden?

Waarom mag ik er mijn eigen idee niet over ventileren als iemand verkiest om zich als een clown aan te kleden? Ben ik tweederangsburger of zo die voor het Herrenvolk in de goot moet gaan staan en deemoedig het hoofd buigen? Want d�*�*rop begint het wel te trekken hoor als ge zo'n troep kopvodden bij mekaar ziet staan.

of mag je alleen maar mensen beoordelen op hun kleding als ze zich als KKK lid verkleden of als B&H adept? d�*n mag je veronderstellen dat je behandeld wordt als de groep waartoe je wenst te behoren!

Wel, ik vind dat vrouwen die menen dat hun schaamhaar op hun hoofd staat en dat ze een volledige vagina zijn die wil besprongen worden, gewoon BINNEN moeten blijven! dat ze d�*�*r dan eens mee beginnen.

Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2009 om 14:42.
Oud 27 mei 2009, 14:44   #133
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Met "verlaagde drempels" op wat doelt u dan, op GOK uren? (bedoeld om zwakke vakken van leerlingen bij te schaven) of? Iemand moet het goede voorbeeld geven, we kunnen moeilijk zelf respect verwachten als we weigeren om respect te tonen (iemand moet de arm eerst uitsteken), dit betekent natuurlijk niet dat we alles zomaar moeten aanvaarden. En over hoofddoeken...ik heb zelf nooit het nut gezien, dat kan een moslim mogelijk beter uitleggen, het is nu niet alsof we hier zandstormen hebben.

En Sywen, dyslexie et moslim zijn vergelijken is vrij racistisch en ook niet logisch, het een kan men niets aan doen, het ander zou in belgië een vrijwillige keuze moeten zijn en geloof heeft geen invloed op de capaciteiten (alhoewel men natuurlijk wel kan twijfelen aan de mentale staat van mensen die nood hebben aan religie maar dat is iets voor een ander subforum).

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 27 mei 2009 om 14:55.
Oud 27 mei 2009, 14:52   #134
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja, zoals kinderen met dyslexie en andere leerstoornissen die ook "verlaagde dremplels" krijgen. waarom zouden ze als moslim die ook niet krijgen?
Dyslexie kies je niet voor, dat héb je, is een aangeboren afwijking . islam kan je zelf voor kiezen - of niet voor kiezen - behoort geen speciale faciliteiten te krijgen - nee geen verlaagde drempels.

Zal je eens een voorbeeld geven.

Ik woon in Spanje, een vriendin van me, een Duitse woont hier net zo lang als ik, zij had een 8 jarig dochtertje, die dochter moest natuurlijk naar school - hier bij ons wordt in 2 talen lesgegeven het Spaans afgewisseld met het Catalaans - extra moeilijk dus voor een Duitstalig kind - in het begin had dat meisje het redelijk moeilijk - na een half jaar ratelde ze al Spaans en Catalaans door elkaar en het studiejaar - dátzelfde studiejaar waar ze begonnen was - is ze geslaagd omdat ze de talen* perfect beheerste - via hun dochter leerden haar ouders zelfs wat Catalaans!

Nu gij - verlaagde drempel!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 15:05   #135
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dyslexie kies je niet voor, dat héb je, is een aangeboren afwijking . islam kan je zelf voor kiezen - of niet voor kiezen - behoort geen speciale faciliteiten te krijgen - nee geen verlaagde drempels.

dus moslims met een leerstoornis mogen die verlaagde drempels niet hebben van u

Oud 27 mei 2009, 15:06   #136
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht

En Sywen, dyslexie et moslim zijn vergelijken is vrij racistisch en ook niet logisch, het een kan men niets aan doen, het ander zou in belgië een vrijwillige keuze moeten zijn en geloof heeft geen invloed op de capaciteiten (alhoewel men natuurlijk wel kan twijfelen aan de mentale staat van mensen die nood hebben aan religie maar dat is iets voor een ander subforum).
dat bedoelde ik niet, ik bedoelde moslims die een leerstoornis hebben

Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 15:07.
Oud 27 mei 2009, 15:10   #137
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Ik woon in Spanje, een vriendin van me, een Duitse woont hier net zo lang als ik, zij had een 8 jarig dochtertje, die dochter moest natuurlijk naar school - hier bij ons wordt in 2 talen lesgegeven het Spaans afgewisseld met het Catalaans - extra moeilijk dus voor een Duitstalig kind - in het begin had dat meisje het redelijk moeilijk - na een half jaar ratelde ze al Spaans en Catalaans door elkaar en het studiejaar - dátzelfde studiejaar waar ze begonnen was - is ze geslaagd omdat ze de talen* perfect beheerste - via hun dochter leerden haar ouders zelfs wat Catalaans!

wat je wel vergeet is dat het niet zomaar een andere taal is, het is een totaal ander schrift ook, ik ben al voorbeeld 5 jaar intensief japans aan het leren en nog altijd heb ik het moeilijk met de japanse schrijftaal

Oud 27 mei 2009, 15:11   #138
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
dat bedoelde ik niet, ik bedoelde moslims die een leerstoornis hebben
Ik denk dat Circe niet doelde op het al dan niet hulp geven voor moslims voor een leerstoornis maar hun cijfers positief laten beïnvloeden doordat ze moslims zijn.(bvb in een naïve poging om meer moslims door te sturen naar het hoger onderwijs).
Oud 27 mei 2009, 15:13   #139
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus moslims met een leerstoornis mogen die verlaagde drempels niet hebben van u
U had het in eerste instantie NIET over een leerstoornis!

Woordenverdraaierij bent U goed in!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 15:15   #140
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Ik denk dat Circe niet doelde op het al dan niet hulp geven voor moslims voor een leerstoornis maar hun cijfers positief laten beïnvloeden doordat ze moslims zijn.(bvb in een naïve poging om meer moslims door te sturen naar het hoger onderwijs).
lees dan ook eens mijn vorige post, over de schrijftaal je leert dat niet zo op een jaartje, dus is het niet verwonderend dat ze er extra begeleiding nodig moeten hebben

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be