![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
je kan duizend topics maken over hoe Flanelcondoom een aandachtshoer is (en geloof me, de boodschap is gehoord), maar doe dat niet hier.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dan. Dan blijf ik jou een aandachtshoer noemen. Wil je iets zeggen over filosofen dan kan je misschien naar Levensbeschouwing en geloofsovertuiging gaan. Wil je een maatschappelijk thema aansnijden dan is er Maatschappij en Sameleving. Wil je zeiken om de aandachtshoer uit te hangen omdat je elders niet aan de bak kan komen dan kom je maar emmeren in K&K... en dan janken dat er enkel gecheerd wordt. Ga godverdomme op het forum van Zattevrienden.be eens proberen wat je hier probeert. En dat is mijn mening. En een in zichzelf gekeerde aandachtshoer zal nooit snappen dat hij spreekt tegen iemand die ook de serieuze subfora bezoekt en daar in discussie gaat. Kijk maar vanuit je ivoren toren en beleef er een heet triootje met Knipp, Kallikles en IronChef. Mij niet gelaten, zolang je hier de sfeer maar niet verzuurt. Ik groet je niet. Jazeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
LSD bij zware doses kwam al sterk in de buurt. Het gebeurt dat, wanneer je je richt op een bepaald patroon of tekening, die tekening begint te bewegen en te vervormen tot iets wat je brein er zelf van maakt (dat kan een soort animatie zijn). Ook zo van die indrukken die je krijgt vanuit je ooghoeken, waarop je je hoofd vervolgens omslaat om het goed te bekijken met als gevolg dat ze verdwijnen. Heel vluchtig, maar soms heel indrukwekkend. Agressief spul en niet voor beginners. Paddestoelen zijn daarbij vergeleken heel wat minder hallucinogeen. Ik heb enkel nog maar de Mexicaanse uitgeprobeerd, dus ik kan mij daar niet echt over uitspreken. Paddestoelen tonen eerder golvende patronen. Helaas nog niet toegekomen aan cactus, of ayahuasca, maar die kans zit er deze zomer in.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer zijn er vier personen betrokken in een triootje?
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je nog veel gaat zeiken ga ik de boel SERIEUS beginnen verzieken, en daar ben ik goed in, zoals je weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Zie, de pot verwijt de ketel nochtans dat hij zwart ziet:
- Jij denkt dat een embryo niet aan het ontwikkelen is omdat het ééncellig is. - Je komt vitten op argumenten pro-canabis legalisatie en hebt daar nog geen enkel deftig argument kunnen aanbrengen behalve wat lamme one-liners. Maar daar is iedereen goed in, nietwaar? Ongetwijfeld zijn er nog zo'n topics, maar je posts hoef ik eigelijk niet te lezen. Ik weet toch al op voorhand dat er niets van nut instaat.
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Savatage, aangezien hier alles drie keer moet gezegd worden geldt dit zeker ook voor jou:
Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rodelantaarn, als je vanaf het begin tegoei had gelezen op welke zin ik reageerde dan zag je dat je je eigen uitspraken niet moest herhalen. De pot verwijdt de ketel dat ie zwart ziet, om het in jouw woorden uit te drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleinburger. Het woordje dat hier nu al een jaartje moet meegaan door de 4. Erg vernieuwend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Ikzelf was onder serieuze invloed van DOM op een concert van Russian Circles. Op een gegeven moment zag ik een werkende videocamera liggen op de grond, dus ik dacht: "ik raap die snel op voor iemand erop trapt". En toen bleek het een flesje water te zijn... Citaat:
Welke paddestoel je neemt maakt niet zóveel uit. De belangrijkste psychoactieve substantie is en blijft 4-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine oftewel psilocine. Ik heb van verschillende middelen trouwens al gehad dat de werking soms drastisch verschilt, zelfs al blijft de dosis en het middel gelijk. Vb. 1e maal 2C-I was zeer beetje ecstasy-achtig maar met milde visuals, de 2e maal was downright psychedelisch en veel minder "speedy". En toch ging het in beide gevallen over 20mg (maar wel andere setting). Oja: mooie vergelijking tussen LSD en Psilocybe-paddestoelen Citaat:
Ayahuasca is op zich niet psychedelisch, het is wel een monoamine oxidase inhibitor (MAOI) waardoor de dimethyltryptamine die aanwezig is in bladeren van b.v. Psychotria Viridis actief is via opname door de mond. Als je Ayahuasca uitprobeert, raad ik u trouwens zeer sterk aan om een strikt dieet te volgen, minstens 1 week voor ge eraan begint: http://www.psycom.net/depression.central.MAOIdiet.html Doet ge dat niet, dan loop je een serieus risico op ernstige bijwerkingen (zoals een uur of 10 doorbrengen op het toilet). Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 10 juni 2009 om 22:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel ik mijn commentaar met Savatage deel, denk ik net wel dat men nog steeds niet kan inschatten wanneer een embryo een mens wordt. De meest moeilijk discussie ooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mezelf gecorrigeerd. Ik ben niet zonder fouten maar bezit dan ook geen ivoren toren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tip: Noem dit de Flanelcondoomiaanse Zomeruniversiteit 2009. Klinkt gewichtiger.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh... maar ik ben het doorgaans die Flanel een aandachtshoer noemt hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |