![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag altijd eens lachen. Het is niet omdat je met moslims niet mag lachen dat je met katholieken niet mag lachen. Deze foto die ook onder de naam "Superpope" stond op een site, heeft niet gezorgd dat er ambassades in brand werden gestoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Teleurgesteld?
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Misschien dat u het nog niet is opgevallen maar Thailand is niet hetzelfde land als Taiwan. En als ik uw kleinzoon was zou ik al lang niet meer welkom bij u willen zijn. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 juni 2009 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 9 juni 2009 om 16:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk eens goed onder je bed voor je slapengaat. Er zit een moslim met een bomgordel onder.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je die daar gestoken of weet ik niet goed wie ik binnen laat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow jee... dan werkt het slot van mijn deur niet goed meer. Gelukkig net een bus Titox-Total gekocht. En twee Goedendagen in huis gehaald
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de goedendag bestaat er een grote misvatting.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar was ik niet bij
![]()
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Men denkt dat een goedendag een bol vastgemaakt aan een staaf met ketting is terwijl het een stok met een piek is?
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De gepinde bol met staaf is een morgenster. En over de morgenster bestaat ook een grote misvatting (zelfs in wikipedia)
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 juni 2009 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst de twee Goedendagen gebruiken en als het dan nog kruipt dan valt het volgens de handleiding onder kruipend ongedierte en dan kan mijn spuitbus dat wel aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Zielige venten.
Als je geld hebt om mee naar Thailand te reizen, dan moet je toch ook hier een vrouw kunnen vinden he. Want geld is de sleutel tot de liefde. En je kan liegen dat je miljonair bent en dat je incognito bent en daarom in vuile vodden gekleed gaat, maar de vrouwen doorgronden dat. Heb het allemaal al geprobeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb beide versies. Ben ik nu te intelligent? Nee toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg dikwijls "een echte vent kan zonder geld overleven", dan weten ze dat je arm bent, en weg zijn ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ze denken dat je nooit het karakter zal hebben om maar enigszins te zorgen dat je een gezin kan onderhouden of maar de kans maakt om het te verdienen dat het gezin jou onderhoudt.
|
![]() |
![]() |