![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: hoe kan jij in vredesnaam oordelen over mensen die je niet kent? Je bent hier amper een week geregistreerd, maar je hebt blijkbaar wel al een oordeel over iedereen klaar. Iemand die hier ècht pas een week op het forum is, kan niet oordelen over de zaken waarin iemand al dan niet expert is.
Dat is dan jouw probleem. Citaat:
Heeft iemand wel het recht zijn eisen aan anderen op te dringen op een forum waar hij te gast is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Raf : 16 juni 2009 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je jezelf nu een punt gegeven Raf
![]() je kan ook al 5 jaar gewoon meelezen voordat je je hier aanmeldt - had je daar nog niet over nagedacht ... Raf ?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben me daar al een tijdje van bewust. Ik ga geen 100, maar 1000% met u akkoord. Behalve met uw insinuaties op het einde. Citaat:
U oordeelt wel over mij, ook al ben ik hier amper een week. Dit is volgens u een dubbelnick. U wil een dissidente mening op een walgelijke manier de kop indrukken. Voor de rest is uw bericht een samenraapsel van selectief quoten. Indirect geeft u toe dat u in de fout bent. Het zit hem erin dat ik het maar eens aan de moderators moet gaan vragen. Wat op voorhand al ruikt naar vriendjespolitiek. Ik hoop natuurlijk dat het niet zo is. Trouwens, als u fatsoen ziet als een eis die anderen u opdringen, is het hoog tijd voor een doktersbezoekje. Loopt u ook over straat in uw bloot gat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb persoonlijk een hekel aan die verkopers die je in mooi Nederlands te pas en te on pas lastig vallen met weer nieuwe gsm abonnementssystemen of leveringscontracten voor elektriciteit en dergelijke. Die proberen je schaamteloos honderden euro`s armer te maken.
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot die dag blijf je een vreemdeling, ook al ben je hier geboren en getogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleempje: Belg voelen kan niet. Anders dan administratief bestaat "de Belg" niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Terloops, hoe weet jij dat 't Turken en Marokkanen zijn en geen Roemenen, Hongaren of Bosniërs of Kosovaren? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 augustus 2009 om 00:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt er blijkbaar geen probleem mee dat studenten in een afvallig kot moeten leven voor woekerprijzen. Ik gaf daar een voorbeeld. Ik kan niet alle volkeren opnoemen die er bestaan, om toch maar zo politiek correct over te komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is de situatie nu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Is verboden op de trein, dus negeren en melden aan de kaartjesknipper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
AZG , dokters van de wereld , rode kruis , wat houd je tegen ? De voorzitster van het "rode kruis" is alvast een dame die niet om een miljoentje of twee verlegen zit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Vanuit de islamistische gemeenschap is er heus wel een bijdrage voor islamistische doeleinden
Het geld dat ze krijgen van de gemeenschap , |
![]() |
![]() |