![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De invoer van honderdduizenden onmondige kiezers is het ultieme redmiddel om de opstandige bevolking klein te krijgen. De Chinezen hebben zo Tibet kapotgekregen. En als dat zorgt voor verwarring, agressie, geweld in het openbaar leven, des te beter: dat zal de opstandigen weer in hun hok duwen.
![]() |
![]() |
#122 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het geld trouwens voor iedereen arabier of niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die elite weet amper wat er gebeurt en leeft bij de "gewone" mens. Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Niet dat ik mijn stelling als 'de waarheid' zie, maar ik zie ze toch nog als een van de weinig mogelijke verklaringen. Kan jij mij dan eens uitleggen hoe het komt dat men in heel westelijk europa bvb - alle criminele feiten gepleegd door migranten, in de media probeert dood te zwijgen, te verdoezelen of te verbloemen? - systematisch de problemen veroorzaakt door moslims gewoon vergoelijkt en of ontkent en de klokkenluiders steeds vogelvrij verklaard? het gerecht lakser en lakser optreed tov criminelen van vreemde origine, daartegenover autochtonen harder aanpakt. (en laat ze mij allemaal aub niet opsommen... Mombaerts, Vanholsbeek, Munten, ... tov bvb VanThemse), Denkt u echt dat slimme typen zoals een verhofstad en een jansens of een VRompuy niet doorhebben wat er demografisch aan het gebeuren is? Denk jij dat dat kiekens zijn? Trouwens op gezette tijdstippen worden ze zelf of hun kinderen wel eens slachtoffer. (cfr de zonen van Janssens die in A'pen op de tram werden overvallen door allahtonen, de antwerpse politiechef, die een paar goei petsen van een illegale algerijn kreeg, een procureur in brussel die gecarjacked werd...) Die mannen weten volgens mij heel goed wat er aan het handje is.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 23 juni 2009 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Pas maar op, tenslotte zijn die mensen al dertig jaar aan het liegen. Die geloven hun eigen leugens ondertussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||
|
![]() Citaat:
Men zegt dit trouwens nooit, allochtoon, autochtoon, arabier niet arabier. Daarnaast is het rapport van san over jeugdcriminaliteit zelf besteld door de overheid, als men dit wil verdoezelen waarom doet men dit dan? Citaat:
Als over autochtonen harder aanpakt: onzin toon mij eens enkele gelijkaardige zaken waar autochtonen harder aangepakt worden. Citaat:
Citaat:
Wat is het meest realistische volgens jou: een decenia lang durende samenzwering van tienduizenden mensen of gewoon de elite die doet wat elites altijd doen: zorgen voor zichzelf en de rest kan de pot op.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K9, uw naiviteit zou U sieren als de realiteit niet zo triest was;
Citaat:
Het boek is in het Nederlands verkrijgbaar. Toch even bestellen in uw bib zou ik denken. De CVP-belg Tijl Declerq uit Wilrijk was één van de architecten van dit scenario. HIJ is dood hoor, HIJ zal geen last meer hebben van zijn totale overgave van Europa aan de Islamlanden in ruil voor olie. Citaat:
De marokkaanse en turkse criminelen blinken ondertussen uit door de grote stilte bij het vernoemen van afkomst. Zelfs een BELG BELG BELG wordt luidkeels over de eerste pagina gesmeerd, terwijl het in vorige decennia dus doodnormaal was dat indien men géén afkomst vermeldde, dit automatisch wees op een autochtone crimineel. Ondertussen zijn de zaken dus veranderd en is grote stilte bij afkomst automatisch teken van islamitische noord afrikaan of turk. Al de rest wordt weldegelijk vermeld.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 juni 2009 om 16:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dank u om dat met zoveel woorden uit te willen, leggen, net zoals in die andere draad in 'immigratie'. Ik heb eerlijk gezegd de zin en de tijd niet en waarschijnlijk niet de kapaciteit om het allemaal zo duidelijk te stellen. +2
![]() |
![]() |
#129 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ye'Or is een door arabieren verjaagde jood je zou van minder rancuneus worden. Wat het boek beschrijft en de realiteit komt ook nergens overeen EN het negeert gewoon decenia geschiedenis. Citaat:
Citaat:
Enkele voorbeelden : http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Brussel.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ndgenoot.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...Oostende.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-overval.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...et-hoofd.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...gehouden.dhtml Citaat:
Beter nog, hoe zal de politiek media en al de tienduizenden zoniet honderd duizenden betrokken dit stil houden, dit is erger dan 9/11
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich Laatst gewijzigd door k9 : 23 juni 2009 om 18:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beweer niet dat onze instellingen vol zitten met jointrokers of drugshandelaars, maar die zitten er wel, en horen er niet te zitten. En ook dit is een deel van het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is immers 15 jaar geleden dan er nog iemand stierf in een gesloten instelling. Anders wordt daarover niet bericht. En je kon al niet geloven dat het ooit gebeurde, niet? Laatst gewijzigd door artisjok : 23 juni 2009 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Jawel, in de jaren 80 ging je voor een joint effe de bak in. in de jaren 70 was je een hele man, als je wat wiet had. Vandaag heeft elk zichzelf respecterende straatdealer een kilo liggen.
![]() |
![]() |
#134 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo allen,
om even terug te komen op de originele titel van dit onderwerp, Mijn neefje, in den tijd 15 jaar, reed over de spoorweg met zijn fiets wanneer het rood was.(een kind die te laat ging thuis zijn en schrik had van zijn pa) dit valt niet goed te spreken, verre van . strafmaat : 2600€ ofwel 46 uur werkstraf. tegenwoordig worden jonge misdadigers vrijgelaten voor feiten die mensen direct treffen , respectloos gedrag wordt dus gepromote langs deze weg. geen plaats in instellingen? ik begrijp dit echt niet, als je dan zoiets hoort is het alsof hij de grootste misdadiger was ter wereld. even mijn frustratie uittikken, ^^ Er is dringend nood aan verandering in deze samenleving, gr |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, 'misschien' impliceeert steeds 'misschien niet'. U zou het allemaal moeten staven. En daar kijk ik naar uit. Met veel belangstelling overigens. Niet dat ik me illusies maak op dit forum. Neen, zover ga ik niet. Laatst gewijzigd door system : 23 juni 2009 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn daar veel meer gevangenen. Of er meer criminaliteit is valt m.i. te betwijfelen. New York is oneindig veiliger dan pakweg Brussel of als je een correctere vergelijking wil maken pakweg Londen. (want Brussel is uiteindelijk een provinciestad met een groot ego)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.depers.nl/binnenland/2595...oogbeleid.html PVDA en VVD neigen de laatste tijd ook sterk naar op zijn minst een drastische inperking. PVV heb ik geen idee van, maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Wilders er een voorstander van is. Dan heb je een heel ruime meerderheid in NL om het gedoogbeleid in te perken / af te schaffen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 23 juni 2009 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
islam malmo fundamental islam spain 2009 islam danmark etc... en lees zelf eens en doe dan eens hetzelfde maar criminaliteit iipv islam en kijk dan s wat rond.
![]() |
![]() |
#140 |
Schepen
|
![]() Maar als je daar iemand doodstampt teneinde hem te kunnen beroven, g�* je de gevangenis in. En niet voor 2 jaar.