Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2009, 13:41   #121
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on Bekijk bericht
- ofwel zien de europese leiders in de islam het breekijzer om de bevolking binnen dit en 100 jaar terug gelovig en dus ook dom en minder mondig te maken
Ik zou mijn woorden wat anders kiezen, maar het bovenstaan is imho de echte reden. De evolutie sinds 100 jaar heeft gemaakt dat er vandaag de dag niet zoveel volgzame, onmondige burgers meer overblijven. De voorbije drie decennia heeft onze elite alles uit de kast gehaald om ons weer te binden en te doen inbinden. Dat is niet gelukt.

De invoer van honderdduizenden onmondige kiezers is het ultieme redmiddel om de opstandige bevolking klein te krijgen. De Chinezen hebben zo Tibet kapotgekregen. En als dat zorgt voor verwarring, agressie, geweld in het openbaar leven, des te beter: dat zal de opstandigen weer in hun hok duwen.
Oud 23 juni 2009, 14:21   #122
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
ik kan drie redenen bedenken ...

- ofwel werd deze politiek in heel europa bepaald door dat zogenaamde akkoord met de arabische wereld;
betaalbare olie tov een gunstig moslimklimaat
EN wat zou de arabische wereld geven om enkele criminelen arabiertjes ver weg?

Het geld trouwens voor iedereen arabier of niet.

Citaat:
- ofwel zien de europese leiders in de islam het breekijzer om de bevolking binnen dit en 100 jaar terug gelovig en dus ook dom en minder mondig te maken
De steeds veranderde leiders over 15+landen? Dat is nog een dommer complot dan 9/11

Citaat:
- ofwel denken onze politici enkel aan hun portefeuille en kunne de problemen van de bevolking hun gestolen worden.
Gaat al meer in die richting.

Citaat:
Waarschijnlijk gaat het om een mengeling van de drie;
neen, de reden volgens mij is simpel de politiek en het gerecht(laat ons dit "de elite" noemen) heeft het meeste gevoel met de realiteit verloren.

Die elite weet amper wat er gebeurt en leeft bij de "gewone" mens.

Citaat:
in de jaren 70 werd er iets afgesproken in de trant van olie voor moskeeën in europa, onze politiekers vullen goed de zakken aan goedkope arbeidskrachten en de olie is verzekerd, 30jaar later vullen ze nog steeds hun zakken en de rest kan hen gestolen worden want binnen dit en 100jaar en indien dit beleid kan worden verdergezet, is de bevolking toch massaal bekeerd en onderworpen en terug goed bestuurbaar.
Absurd.

Citaat:
Ik weet het, het klinkt 'complottheorie', maar ik kan niks anders bedenken.
Enkel, dit alles gebeurt niet zomaar en vrijblijvend in heel europa,
ttz de straffeloosheid, de media die de multicul door dik en vooral door dun verdedigt en al die andere zaken waarover hier dagelijks topics worden gestart en die toch echt niet meer kunnen.
Veel van die topics zijn zonder nuances en zonder al te veel het verhaal te kennen vandaar dat er heel veel misopvattingen zijn .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 14:44   #123
Pist*on
Schepen

Pist*on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
EN wat zou de arabische wereld geven om enkele criminelen arabiertjes ver weg?

Het geld trouwens voor iedereen arabier of niet.
tja, wat geven moslims al niet om een stomme kartoon 1000den kilometers verder? Dat antwoord kennen we inmiddels.

De steeds veranderde leiders over 15+landen? Dat is nog een dommer complot dan 9/11

Gaat al meer in die richting.

neen, de reden volgens mij is simpel de politiek en het gerecht(laat ons dit "de elite" noemen) heeft het meeste gevoel met de realiteit verloren.

Die elite weet amper wat er gebeurt en leeft bij de "gewone" mens.

Absurd.

Veel van die topics zijn zonder nuances en zonder al te veel het verhaal te kennen vandaar dat er heel veel misopvattingen zijn .

Niet dat ik mijn stelling als 'de waarheid' zie, maar ik zie ze toch nog als een van de weinig mogelijke verklaringen.

Kan jij mij dan eens uitleggen hoe het komt dat men in heel westelijk europa bvb
- alle criminele feiten gepleegd door migranten,
in de media probeert dood te zwijgen, te verdoezelen of te verbloemen?
- systematisch de problemen veroorzaakt door moslims gewoon vergoelijkt en of ontkent en de klokkenluiders steeds vogelvrij verklaard?
het gerecht lakser en lakser optreed tov criminelen van vreemde origine, daartegenover autochtonen harder aanpakt.
(en laat ze mij allemaal aub niet opsommen...
Mombaerts, Vanholsbeek, Munten, ... tov bvb VanThemse),

Denkt u echt dat slimme typen zoals een verhofstad en een jansens of een VRompuy niet doorhebben wat er demografisch aan het gebeuren is? Denk jij dat dat kiekens zijn?
Trouwens op gezette tijdstippen worden ze zelf of hun kinderen wel eens slachtoffer. (cfr de zonen van Janssens die in A'pen op de tram werden overvallen door allahtonen, de antwerpse politiechef, die een paar goei petsen van een illegale algerijn kreeg, een procureur in brussel die gecarjacked werd...)
Die mannen weten volgens mij heel goed wat er aan het handje is.

instead of korans and imams

Laatst gewijzigd door Pist*on : 23 juni 2009 om 14:46.
Pist*on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 14:50   #124
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pas maar op, tenslotte zijn die mensen al dertig jaar aan het liegen. Die geloven hun eigen leugens ondertussen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 15:04   #125
k9

Standaard

Citaat:
Niet dat ik mijn stelling als 'de waarheid' zie, maar ik zie ze toch nog als een van de weinig mogelijke verklaringen.

Kan jij mij dan eens uitleggen hoe het komt dat men in heel westelijk europa bvb
- alle criminele feiten gepleegd door migranten,
in de media probeert dood te zwijgen, te verdoezelen of te verbloemen?
Wat voor nieuwswaarde zou dit hebben?

Men zegt dit trouwens nooit, allochtoon, autochtoon, arabier niet arabier.

Daarnaast is het rapport van san over jeugdcriminaliteit zelf besteld door de overheid, als men dit wil verdoezelen waarom doet men dit dan?

Citaat:
- systematisch de problemen veroorzaakt door moslims gewoon vergoelijkt en of ontkent en de klokkenluiders steeds vogelvrij verklaard?
het gerecht lakser en lakser optreed tov criminelen van vreemde origine, daartegenover autochtonen harder aanpakt.
(en laat ze mij allemaal aub niet opsommen...
Mombaerts, Vanholsbeek, Munten, ... tov bvb VanThemse),
Wanneer vergoelijkt of ontkent men dit? Integendeel ik zie genoeg studies van de overheid(en zowat alle EU alnden) die juist het tegendeel aantonen en acties ondernomen. herinner je de rellen in parijs? "dat crapuul aanpakken" is vergoelijken?

Als over autochtonen harder aanpakt: onzin toon mij eens enkele gelijkaardige zaken waar autochtonen harder aangepakt worden.

Citaat:
Denkt u echt dat slimme typen zoals een verhofstad en een jansens of een VRompuy niet doorhebben wat er demografisch aan het gebeuren is? Denk jij dat dat kiekens zijn?
En wat is er dan demografisch aan het gebeuren? Het is niet omdat jij een waanbeeld hebt dat dit gedeeld word door de rest he?

Citaat:

Trouwens op gezette tijdstippen worden ze zelf of hun kinderen wel eens slachtoffer. (cfr de zonen van Janssens die in A'pen op de tram werden overvallen door allahtonen, de antwerpse politiechef, die een paar goei petsen van een illegale algerijn kreeg, een procureur in brussel die gecarjacked werd...)
Enkelingen .

Wat is het meest realistische volgens jou: een decenia lang durende samenzwering van tienduizenden mensen of gewoon de elite die doet wat elites altijd doen: zorgen voor zichzelf en de rest kan de pot op.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 23 juni 2009, 16:54   #126
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

K9, uw naiviteit zou U sieren als de realiteit niet zo triest was;

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pist*on
in de jaren 70 werd er iets afgesproken in de trant van olie voor moskeeën in europa, onze politiekers vullen goed de zakken aan goedkope arbeidskrachten en de olie is verzekerd, 30jaar later vullen ze nog steeds hun zakken en de rest kan hen gestolen worden want binnen dit en 100jaar en indien dit beleid kan worden verdergezet, is de bevolking toch massaal bekeerd en onderworpen en terug goed bestuurbaar.
Absurd.
Overduidelijk heeft U het boek Eurabia van Bat Ye'Or niet gelezen. De drie laatste hoofdstukken bestaan V O L L E D I G uit kopijen van officiele documenten van al de verschillende "convenanten" die werden afgesloten tussen Europese leiders en de Arabische leiders.
Het boek is in het Nederlands verkrijgbaar. Toch even bestellen in uw bib zou ik denken.
De CVP-belg Tijl Declerq uit Wilrijk was één van de architecten van dit scenario. HIJ is dood hoor, HIJ zal geen last meer hebben van zijn totale overgave van Europa aan de Islamlanden in ruil voor olie.

Citaat:
Men zegt dit trouwens nooit, allochtoon, autochtoon, arabier niet arabier.
Dat is juist het punt! d�*t zal men niet zeggen, wel overduidelijk en in hoofdletters: POLEN (let wel: POLEN POLEN géén marokkaantjes) OEKRAINERS OEKRAINERS die in ISRAEL zijn gaan wonen (nee let wel: géén marokkantjes)

De marokkaanse en turkse criminelen blinken ondertussen uit door de grote stilte bij het vernoemen van afkomst. Zelfs een BELG BELG BELG wordt luidkeels over de eerste pagina gesmeerd, terwijl het in vorige decennia dus doodnormaal was dat indien men géén afkomst vermeldde, dit automatisch wees op een autochtone crimineel. Ondertussen zijn de zaken dus veranderd en is grote stilte bij afkomst automatisch teken van islamitische noord afrikaan of turk. Al de rest wordt weldegelijk vermeld.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 juni 2009 om 16:56.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 17:03   #127
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ondertussen zijn de zaken dus veranderd en is grote stilte bij afkomst automatisch teken van islamitische noord afrikaan of turk. Al de rest wordt weldegelijk vermeld.
Als we ''jongeren'' lezen weten we genoeg.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 17:58   #128
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:

Overduidelijk heeft U het boek Eurabia van Bat Ye'Or niet gelezen. De drie laatste hoofdstukken bestaan V O L L E D I G uit kopijen van officiele documenten van al de verschillende "convenanten" die werden afgesloten tussen Europese leiders en de Arabische leiders.
Het boek is in het Nederlands verkrijgbaar. Toch even bestellen in uw bib zou ik denken.
De CVP-belg Tijl Declerq uit Wilrijk was één van de architecten van dit scenario. HIJ is dood hoor, HIJ zal geen last meer hebben van zijn totale overgave van Europa aan de Islamlanden in ruil voor olie.

Dat is juist het punt! d�*t zal men niet zeggen, wel overduidelijk en in hoofdletters: POLEN (let wel: POLEN POLEN géén marokkaantjes) OEKRAINERS OEKRAINERS die in ISRAEL zijn gaan wonen (nee let wel: géén marokkantjes)

De marokkaanse en turkse criminelen blinken ondertussen uit door de grote stilte bij het vernoemen van afkomst. Zelfs een BELG BELG BELG wordt luidkeels over de eerste pagina gesmeerd, terwijl het in vorige decennia dus doodnormaal was dat indien men géén afkomst vermeldde, dit automatisch wees op een autochtone crimineel. Ondertussen zijn de zaken dus veranderd en is grote stilte bij afkomst automatisch teken van islamitische noord afrikaan of turk. Al de rest wordt weldegelijk vermeld.

Dank u om dat met zoveel woorden uit te willen, leggen, net zoals in die andere draad in 'immigratie'.
Ik heb eerlijk gezegd de zin en de tijd niet en waarschijnlijk niet de kapaciteit om het allemaal zo duidelijk te stellen.

+2

Oud 23 juni 2009, 18:13   #129
k9

Standaard

Citaat:
Nog veel gehoord in de 9/11 thread and de NWO thread

Citaat:
Ik heb dat 1/3e gelezen en dat opgegeven, en idd het einde bevat idd enkele pagina's van overeenkomsten, maar nergens staat daartussen wat beweerd word.

Ye'Or is een door arabieren verjaagde jood je zou van minder rancuneus worden.

Wat het boek beschrijft en de realiteit komt ook nergens overeen EN het negeert gewoon decenia geschiedenis.

Citaat:
Een naam laten vallen betkened echt niks hoor, zeg eens hoe en waarom hij dit zou doen en beter nog hoe dit door heel europa en 250 verschillende regeringen "verborgen" te weten houden.

Citaat:
Some worden de afkomst idd vermeld en dat zal dat net zo goed gaan over van turkse of arabische afkomst.

Enkele voorbeelden :

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Brussel.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ndgenoot.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...Oostende.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-overval.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...et-hoofd.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...gehouden.dhtml

Citaat:
Onzin, 5 minuten op hln site en je ziet dat dit niet waar is .

Beter nog, hoe zal de politiek media en al de tienduizenden zoniet honderd duizenden betrokken dit stil houden, dit is erger dan 9/11

Laatst gewijzigd door k9 : 23 juni 2009 om 18:30.
Oud 23 juni 2009, 19:15   #130
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Artisjok, je grijpt deze draad aan om je stokpaardje "liberalisering van drugs" onder de aandacht te brengen. Ik begrijp dat wel, maar het is offtopic, want je slaagt er nu al verscheidene pagina's lang niet in om aan te tonen dat jonge straatrovers vrijgelaten worden omdat de instellingen vol zouden zitten met jointrokers of drughandelaars. Het is gewoon niet zo: alleen al in mijn directe omgeving ken ik hopen jonge jointrokers en geen van hen is daarvoor ook nog maar één keer lastiggevallen door politie of gerecht. Er is een de facto gedoogbeleid op dat vlak.
Face it, dus: de instellingen zitten vol met de allerzwaarste geweldenaars, en er is dus geen plaats voor de bijna-allerzwaarste geweldenaars.
Dit is niet off-topic, dit is nu eenmaal één van de vele nefaste gevolgen van ons drugsbeleid.
Ik beweer niet dat onze instellingen vol zitten met jointrokers of drugshandelaars, maar die zitten er wel, en horen er niet te zitten.
En ook dit is een deel van het probleem.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 19:23   #131
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1995.
Da's 15jaar geleden, toen de rijkswacht nog bestond.
Niks recents?

ik zeg u en ik herhaal, voor het roken van een joint vliegt een minderjarige vandaag de dag echt de instelling niet in.

Maar soit, intussentijd zijn we toch weeral x aantal pagina's van het oorspronkelijke onderwerp verwijderd.
Neen, niets recenter.
Het is immers 15 jaar geleden dan er nog iemand stierf in een gesloten instelling. Anders wordt daarover niet bericht.
En je kon al niet geloven dat het ooit gebeurde, niet?

Laatst gewijzigd door artisjok : 23 juni 2009 om 19:27.
Oud 23 juni 2009, 19:31   #132
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Moet ge aan de wetgever, of nog beter, de politiek, vragen. Maar er is wel degelijk een gedoogbeleid.
Een beperkt gedoogbeleid, en zeker niet voor min-18-jarigen.

Citaat:
Nu, menslievend kan ik het toch ook moeilijk noemen, zelfs al zijn het legale drugs, en zelfs als het over de sigaret van de sportman, of het bier van den echte man gaat... Alleen is het bij illegale drugs verboden bij wet, en is er op dit punt geen gedoogbeleid.
Ik weet ook wel dat illegale drugs bij wet verboden zijn, maar wat is daar nu crimineel aan?
Oud 23 juni 2009, 19:32   #133
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen, niets recenter.
Het is immers 15 jaar geleden dan er nog iemand stierf in een gesloten instelling. Anders wordt daarover niet bericht.
En je kon al niet geloven dat het ooit gebeurde, niet?

Jawel, in de jaren 80 ging je voor een joint effe de bak in.
in de jaren 70 was je een hele man, als je wat wiet had.
Vandaag heeft elk zichzelf respecterende straatdealer een kilo liggen.

Oud 23 juni 2009, 19:50   #134
MarcusV
Vreemdeling

Standaard Staatsapparaat.

Hallo allen,

om even terug te komen op de originele titel van dit onderwerp,

Mijn neefje, in den tijd 15 jaar,
reed over de spoorweg met zijn fiets wanneer het rood was.(een kind die te laat ging thuis zijn en schrik had van zijn pa)
dit valt niet goed te spreken, verre van .
strafmaat : 2600€ ofwel 46 uur werkstraf.
tegenwoordig worden jonge misdadigers vrijgelaten voor feiten die mensen direct treffen , respectloos gedrag wordt dus gepromote langs deze weg.
geen plaats in instellingen?
ik begrijp dit echt niet, als je dan zoiets hoort is het alsof hij de grootste misdadiger was ter wereld.
even mijn frustratie uittikken, ^^
Er is dringend nood aan verandering in deze samenleving,

gr
MarcusV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 20:18   #135
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Neenee,
daar zou moeten staan
"zo ziet u maar het is om één of andere duistere reden in heel westelijk europa hetzelfde"
Misschien wel. Inderdaad.

Maar, 'misschien' impliceeert steeds 'misschien niet'. U zou het allemaal moeten staven. En daar kijk ik naar uit. Met veel belangstelling overigens. Niet dat ik me illusies maak op dit forum. Neen, zover ga ik niet.

Laatst gewijzigd door system : 23 juni 2009 om 20:21.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 22:51   #136
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht

Maar, 'misschien' impliceeert steeds 'misschien niet'. U zou het allemaal moeten staven. En daar kijk ik naar uit. Met veel belangstelling overigens. Niet dat ik me illusies maak op dit forum. Neen, zover ga ik niet.
Zeg systeem - waar ziet gij het woord 'misschien' staan - dat hebt ge der zelf bij verzonnen ja!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on
Neenee,
daar zou moeten staan
"zo ziet u maar het is om één of andere duistere reden in heel westelijk europa hetzelfde"
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 22:53   #137
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Inderdaad, daar is veel meer criminaliteit.
Er zijn daar veel meer gevangenen. Of er meer criminaliteit is valt m.i. te betwijfelen. New York is oneindig veiliger dan pakweg Brussel of als je een correctere vergelijking wil maken pakweg Londen. (want Brussel is uiteindelijk een provinciestad met een groot ego)
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2009, 22:56   #138
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat doet je denken dat Nederland op het punt staat om het gedoogbeleid af te schaffen?

http://www.depers.nl/binnenland/2595...oogbeleid.html

PVDA en VVD neigen de laatste tijd ook sterk naar op zijn minst een drastische inperking. PVV heb ik geen idee van, maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Wilders er een voorstander van is.

Dan heb je een heel ruime meerderheid in NL om het gedoogbeleid in te perken / af te schaffen.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 23 juni 2009 om 22:59.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 05:40   #139
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht

als u twijfelt, google dan eens
islam malmo
fundamental islam spain 2009
islam danmark
etc...
en lees zelf eens
en doe dan eens hetzelfde maar criminaliteit iipv islam en kijk dan s wat rond.

Oud 24 juni 2009, 05:42   #140
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Inderdaad, daar is veel meer criminaliteit.

Maar als je daar iemand doodstampt teneinde hem te kunnen beroven, g�* je de gevangenis in. En niet voor 2 jaar.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be