![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slapen Persoonlijke hygiëne Verplaatsing (of is dit ook werken) Maaltijden: ontbijt, middagmaal, avondmaal (of werkt hij intussen door) En dit voor een zeventiger.
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gerookte vis miischien?
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel de federale regering die maatregelen moet nemen.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als het om de Vlaamse regering zou gaan mag je volgens de "Maddens-Doctrine" maatregelen mogen / moeten nemen om niet te ver in het rood te gaan (liefst uit het rood blijven).
Wij gaan gewoon onze bevoegdheden waarover we nu al beschikken maximaal invullen, tergelijkertijd zorgen we ervoor dat Vlaanderen geen overschot heeft om federaal te depanneren.
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Doet hij in het parlement wanneer de camera's niet draaien
duurt 5 minuten. Moet zich zelfs niet scheren Uiteraard is dat werk. Op de achterbank. Trouwens, de gazet lezen hoort bij het politieke werk. Citaat:
Elke zelfstandige werkt 80 uur per week of meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goede vriend van mij maakt dagen van 12 uur, dit 5 dagen per week, op zaterdag en zondag doet hij niets, maar dan ook helemaal niets. Hij is dan zelfs niet bereikbaar. Voor zijn boekhouding heeft hij een boekhouder en zijn offertes maakt hij tijdens die 12 uur. En de man kan er goed, zeer goed zelfs van leven. De Croo neemt met zijn 80 urige werkweek wel de jobs in waar 2 families zeer royaal van konden leven. Maar dit achterbaksel heeft noooit genoeg van de macht, om van te kotsen die kerel.
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Hopelijk gaat herrman nu snel van zijn pensioen genieten
Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 juli 2009 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We weten allemaal dat die geen maatregelen kan of wil nemen. Ze zal dus door de regionale regeringen onder druk gezet moeten worden om te handelen (want dat handelen is, zoals u reeds zei, broodnodig). Vooralsnog lijkt het echter niet dat een Vlaams kinderbijslagje de Waalse partijen onder tafel krijgt. Ik kijk dus met aandrang uit naar de volgende stap van N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de regionale regeringen moeten bijspringen dan kunnen we beginnen te praten. Het schijnt dat de franstaligen reeds beginnen aan te dringen op een staatshervorming.
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ook. Dan zijn er twee werklozen minder. De eerste die burgemeester speelt in Brakel. De tweede die in de kamer gaat zetelen. En Herman zijn pensioen zullen we wel betalen, deze man heeft dat dubbel en dik verdient.
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect voor de man zijn ziekte en ik wens hem hierbij een spoedig en geheel herstel, maar eigenlijk, De Croo is zelf de kanker van Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hof heeft veruit geen enkel doel meer buiten het behoud van het huwelijk Wallonië met Vlaanderen en binnen dit huwelijk wordt Vlaanderen behoorlijk uitgebuit. Ik kan alleen maar een kat een kat noemen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je wenst (bijna :d) niemand een vreselijke ziekte toe. Maar nu dat hij het heeft, gaan we niet ineens medelijden hebben en De Croo ophemelen, hé? Denk je dat al die fervente anti-VB'ers opeens sympathie hadden voor Morel toen ze ziek werd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch heeft hij gelijk.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch veel meer als voor De Croo, je kan er mijn posts op nalezen. Ik kijk regelmatig op haar kankerdagboek. Het is niet omdat ze politiek anders denkt dan ik dat ik haar een slechte politica wil noemen. Ik bewonder haar moed en hoe ze omgaat met haar ziekte. Bij De Croo is dit heel anders, dit is in wezen één van de slechste mensen die ik ken. Ik wens hem de ziekte niet toe, maar de ziekte maakt van hem geen beter mens.
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |