![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Neen ik lag me te pletter
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeg hoe oud ben je eigenlijk, twaalf of zo?? Weet je moeder wel dat je op internet zit??
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(zullen wel Moslims achter zitten hé...) Blijf waakzaam!!! Save Belgiumfrom the intruders..... get a Leopold order and be a hero!!! (enfin... onze Leo wist wel beter op de vlakken waar jij serieus tekortkomt!) Kusjes van Uw Princessje.... Laatst gewijzigd door Princessje : 13 augustus 2009 om 19:23. |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens mij kun je beter, maar stel je jezelf liever aan, aandacht tekort Princess? |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan het echt nit beter.... of geen goesting??? |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Vreemdeling
|
ze zouden beter gaan werken gelijk alle nieuwe belgen ze denken zeker dat we alles op een schaal zullen brengen als ze niet kunnen aanpassen dan moeten ze gewoon weer naar hun land niet vergeten dat het hier nog goed is maar waar jullie vandaan komen is het heel anders daar moet je het eens doen gelijk in bxl daar zullen ze zo niet lachen
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Waarom staat er onder mijn nick "vreemdeling"?
Ik heb me hier nochtans geregistreerd als belg. |
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wake upand smell the coffee... België.... Europa... planeet Aarde!! PS als je de wereld niet meer aankan.... koop hweekblad Humo... elke week weer een aflevering van de 'ZELFMOORDKONIJNTJES'... Komaan bewijs Uw volk een dienst..... Laatst gewijzigd door Princessje : 16 augustus 2009 om 02:30. |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Dat terzijde: Ik bewijs mijn volk (en andere volkeren) al een dienst. Door hard te gaan werken en mijn bijdrage te leveren, zodat al die vluchtelingen en allochtonen die zich hier komen vestigen van een uitkering voorzien kunnen worden. Mooi toch? |
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Minister
|
Tja, als je ziet wat er van je brutoloon afgaat aan RSZ en bedrijfvoorheffing, dan word je even niet goed en zeker niet als je weet dat een groot deel naar die allochtonen gaat.
|
|
|
#133 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Awel, daar heb ik dus geen last van! Van mij mag dit gaan naar wie het nodig heeft, origine doet daar niets toe...wat me stoort is echter wel dat die mensen zelf die solidariteit opblazen, door een vervangingsinkomen als permanente situatie te zien en dus niets ondernemen om daar uit te geraken, ongeacht origine mogen ze die mensen best aanpakken om niet blijvend in uitkeringen te hangen!
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het aanmoedigen is buitensporig. Bravo! |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik stoef daar niet over bruggeman.
Elke Belg die hier opgroeid, naar school gaat en uiteindelijk gaat werken betaald automatisch die bijdrages. We staan er zelf niet ééns meer bij stil. Maar bij mensen met uitspraken zoals princessje voel ik me echt niet te goed om haar is met haar neus op de feiten te duwen hoor Kwestie van bepaalde mensen is terug met hun voeten op de grond te zetten Laatst gewijzigd door Mcnab : 16 augustus 2009 om 12:29. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Minister-President
|
Eindelijk de eerste echte ouwe Belgen.
Vanaf welke leeftijd gaat dat in?? Want die hebben in feite ook nooit bestaan. Ze hebben ons blaaskes wijsgemaakt op school. http://users.telenet.be/kliekeboe.vl.../blauw_be.html
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat mij stoort zijn de mensen die dit toelaten, faciliteren, en weigeren te controleren. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Het is niet omdat het niet gecontroleerd wordt dat je er maar misbruik van moet maken.
Maar meer controle zou idd zeker aangewezen zijn en een stap in de goede richting. Laatst gewijzigd door Mcnab : 16 augustus 2009 om 13:36. |
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of bedoel je met toelaten het bestaan van de sociale zekerheid zelf? Je lijkt het ermee eens te zijn dat er veel meer controle moet gebeuren, in welke zin scheiden dan onze wegen? |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
- Als men gaat opdelen naar geboorteland, is er volgens de vdab nauwelijks een verschil in werkzaamheidsgraad. Van vreemden die minder zouden werken dan wij kan je bijgevolg geen last hebben,... omdat ze simpelweg niet bestaan. De inboorlingen tellen wel een pak meer 65-plussers die 'het nodig hebben', en die de vdab vergeet te tellen. - De dopper die niet actief naar werkt zoekt, wordt door de rva geschorst. Die dienst heeft echter moeten vaststellen dat zo'n schorsing slechts in uitzonderlijke gevallen nodig was. - In de arbeidsongeschiktheid blijven de Belgen massaal met honderdduizenden en ongestoord ieder jaar opnieuw een tijdje hangen. Ben je echter langer dan een jaar ziek, dan schopt de RIZIV je in groepjes van twintig van de ziekenkas, zonder opgave van rede, en met weinig kans dat je de daarop volgende rechtszaak wint. Van blijven hangen kan dus m.i. geen sprake zijn. |
|
|
|
|