![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie Brussel aan de 'bruxellois' cadeau doet, beloont de racisten en de voorstanders van apartheid, die met de creatie van het BHG al méér dan genoeg in de watten zijn gelegd.
(Edit: en dan vergeet ik de rest van de zilverlingen die ze kregen: grendels en alarmbellen en belangenconflicten en wat weet ik nog allemaal.) Ik snap zo'n mensen niet. Ik zal wel te dom zijn, zeker?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 augustus 2009 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is wel vrij onrealistisch.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan wil ik hier NIEMAND nog horen opscheppen over wat hij/zij er allemaal voor over zou hebben om een onafhankelijk Vlaanderen mèt behoud van Brussel als hoofdstad tot stand te brengen.
En dan raad ik de stoere voorvechters van het onafhankelijke Vlaanderen aan de volgende aanpassing in het 'strijd'-lied aan te brengen: "Ze zullen hem niet temmen want het is niet meer nodig, we hebben het zelf al gedaan, en wat we zelf doen, doen we béter!"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 augustus 2009 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Betwijfel ik zeer. Bron?
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het percentage Nederlandstaligen van die afnemende groep Belgen inderdaad ook. De internationalisering slaat niet alleeen op Europese migranten. Brussel en de Rand zien heel de wereld voorbijkomen; Indiers, Paki's, Filipino's, Congolezen, Amerikanen, Vietnamezen, Thai, Russen, Latino's, noem maar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet er niet toe. Er komt geen beslissing i.v.m. het lot van Brussel, zonder dat deze de goegkeuring van de aldaar aanwezige Vlamingen heeft. Hoe weinig dat dat er ook mogen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan organiseert men een referendum om te bepalen waarvoor Brussel kiest. Of denkt u echt dat de beschermingsmechanismen voor Brusselse Vlamingen nog veel waard zullen zijn nadat Vlaanderen eenzijdig de onafhankelijkheid heeft afgekondigd en daarmee een dozijn Franstalige beschermingsmechanismen heeft geschonden?
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 27 augustus 2009 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit mijn dagelijkse praktijk wéét ik ondertussen ook wel dat er aan dat 'de facto Frans-talig' kosten zijn, maar zoals u fijntjes weet op te merken, dat zal de pret niet drukken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is: zùllen ze het ook doen? Als ik, in mijn functie van veeleisende cerebrale luxepoes (thanks brother paul ![]() - strategie: 25/100 - efficiëntie: 25/100 - volharding: 40/100 Totaal: 90/300 = 30% Een dikke buis, dus. Proficiat! Bereid jullie maar al voor op het herexamen! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Eindelijk , een fout gevonden!
![]() (denk het toch)
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is "bereid jullie maar voor", wegens gebiedende wijs....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Suggestie: - Harde aanpak van criminaliteit: JA! Geen enkel probleem, er zijn massa's 'vreemdelingen' die het OOK kotsbeu zijn dat Justitie in Belgique op geen kl*ten trekt!!! - Blijven schofferen van mensen die met het wespennest niets méér te maken hebben dan dat ze er veelal tot�*�*l onwetend in terecht kwamen: NEEN! Ik hoop dat het louter toeval is dat 'nuance' een leenwoord is. In het "van Dale Synoniemen Woordenboek" vond ik alleen 'tint' als alternatief. Ik zal het nog eens in hoofdletters zetten, en hopen dat het tot de 'geesten' doordringt: TINT Nog een leermomentje (thanks Eberhard Leclerc) !!!!! Kameraadschappelijke groeten, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() En imperatief meervoud bestaat niet?
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk, stab.
Maar dan had het wel "Bereiden jullie je maar voor ..." Zoals in: "Werken jullie maar een beetje harder." Ik zal dat blijkbaar ook moeten doen. Ik heb maar één - goedkoop, dus flauw - excuus: 't Is voor mij nog altijd vakantie. ![]() 't Wordt overigens hoog tijd dat het schooljaar herbegint. Ik ontplof bijna van ongeduld. Vandaar wellicht dat ik hier een beetje van m'n tak kom maken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vlaamse politici zijn in doorsnee laf en vooral uit op eigenbelang. Dat er zoveel vlamingen op blijven stemmen is de schuld van de vlamingen zelf, al wordt er ook alles aan gedaan om de vlaming te misleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Nogmaals: Het is net een dodemansspelletje: Wie Brussel als eerste loslaat is het voor altijd kwijt.
|
![]() |
![]() |