![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Bullshit.
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een voorbijgestreefde artiest als Urbanus die verklaart Vlaamsgezind te zijn; is natuurlijk beter hé
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom?
Ontken je een overwicht van "links" in het onderwijs? Daar is nochtans veel over geschreven de laatste jaren? Of ontken je dat "links" over het algemeen erg belgicistisch is? Dan moet je maar eens kijken naar Groen!, PVDA, CAP, ABVV,... Gelieve dus te verduidelijken wat je juist "bullshit" vindt. ![]() Laatst gewijzigd door lomeanor : 1 september 2009 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk niet dat Urbanus Vlaamsgezind is. Hij trapt gewoon graag tegen de schenen van het "establishment." Dat doen brave jongens zoals de heren van Clouseau natuurlijk liever niet. Die zouden liever een adellijke titel hebben om hun carrière af te ronden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai djimi, en wat onderricht geeft gij dan? Zeker toch geen geschiedenis he. Mijn vrouw is ook leerkracht maar ik weet zeker als die samen met jou in de lerarenkamer zou zitten te discussiëren over uw Belziekske, dat de ramen van dat scholeke er aan zullen moeten geloven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die in zijn vroegere jaren zo tegen het establishment en de kerk aan schopte zou toen eerder links genoemd geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.org/0/5788/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De meeste van mijn jaargenoten kon je klasseren onder dom rechts. De school waar ik mijn humaniora heb afgemaakt had een zeer duidelijke politieke splitsing in het lerarenkorps. De rechtsen en linksen aten zelfs niet samen. Ga je oor maar eens te luisteren leggen in de kantine van een technische of beroepsschool in het Antwerpse. Daar zal je geen progressieve praat horen, je waant je zo in een levensechte propagandafolder van het VB. En dan nog zie ik niet in hoe het onderwijs meer linkse mensen zou kunnen aantrekken. Hoe doet "het onderwijs" dat dan? En zelfs als dat waar zou zijn betekent het enkel dat linksen kennis, vaardigheden en opvoeding belangrijker vinden dan rechts dat doet. Citaat:
Ik vind het alleen een nogal vreemde opmerking. Zelfs als ze niet belgicistisch waren kan je als nationalist toch niets aanvangen met internationalisten? Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @Ironchef
Er zal inderdaad wel een verschil zijn tussen ASO en TSO/BSO. Mijn opmerkingen gingen over het ASO. Het bestaan van die andere oriënteringen vergeet ik soms, mijn excuses daarvoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() ja, als ge naar eigen zeggen een Frank Zappa fan zijt, dan moet ge dat gewoon goed vinden, clouseau op het nationalistisch pad.
erg geloofwaardig allemaal ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 september 2009 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is uw vrouw zo fel belgicistisch? Dat verbaast me wel een beetje, eerlijk gezegd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 september 2009 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist nikske Bullshit. Uwen bullshit is bullshit.
Er mag geen scheet van het paleis ergens op bezoek gaan of al de jong van de plaatselijke scholen worden opgetrommeld om met vlaggetjes te gaan zwaaien. Les over de dynastie is goed doorregen met lof aan het hof. Met gans de klas briefjes schrijven aan de koning hoort schijnbaar ook al bij het leerplan en de antipropaganda tegen het VB is nooit ver weg. En dat voor een instelling die deontologisch zich onpartijdig zou moeten opstellen. Dat kan tellen. Misschien moeten ze dringend in de scholen zelf eens terug naar school sturen om de betekenis van het woord deontologie gaan te leren. Laatst gewijzigd door Garry : 1 september 2009 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is standaard procedure in eender welk land. Dat gij het plaatselijke regime afkeurt begrijp ik en keur ik zelfs goed. Maar dat heeft niets te maken met de politieke voorkeur van de leerkrachten want die hebben daar niks over te zeggen. Als Vlaanderen onafhankelijk wordt gaan de kindjes ook met vlaggetjes zwaaien naar de President of Keizer of wat dan ook. Ik vermoed dat ik u dan echter niet zal horen zeggen dat alle leerkrachten rechtse zakken zijn die onze kinderen indoctrineren.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als de N-VA zich niet met hand en tand verzet tegen de vernietiging van Doel, kan ze voortaan naar mijn stem fluiten. Maar denk a.u.b. niet dat ik nu een VB-stemmer ga worden, hé! Ik overweeg namelijk de Nederlandse nationaliteit aan te vragen, en de tegen-argumenten raken op. Een steeds aanlokkelijker alternatief is de Surinaamse nationaliteit, maar ik hou niet zo van het tropische klimaat. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 september 2009 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse rand. Hoe Vlaams is die rand nog? Als ge der niet rap een afsluiting tussen zet mag je straks bij een Franstalige burgemeester in het Frans uw beklach gaan doen.
|
![]() |
![]() |