![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geleerd uit het ontslag van de medische staf van de Rode Engeltjes: voetballers komen alleen maar opdagen als ze goesting hebben. Fraai is dat!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Van Jelle Van Damme kan ik dat begrijpen. Hij is een kast van een villa aan het bouwen in Hasselt samen met zijn vriendin Elke Clijsters (zus van) en dat vraagt natuurlijk veel rompslomp .... België moet maar effe geduld hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, een exponent van het goede beleid van de Vlaamse Tennisfederatie. net zoals Henin dat was van de Waalse kant. dankzij het splitsen hebben ze een degelijk beleid kunnen voeren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() Medische staf out,
Begrafenisondernemers in. OK
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ook het feit dat jonge mannen geen legerdienst meer doen helpt hieraan mee. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben dan ook een absolute voorstander van de invoering van een verplichte zinvolle maatschappijdienst (6 maand of 12 maand, maakt niet uit) waar de jeugd eens moet leren in team werken en samenleven met mensen uit andere (hogere of lagere) sociale lagen. Maar dan wel voor IEDEREEN. Zoontjes en dochtertjes van politiekers en baronnen inbegrepen. Ik heb de populistische aktie van Leo Delcroix (toenmalig minister van Defensie, je weet wel, die van de CVP-atoma-schriftjes en van de Post-villa in Zuid-Frankrijk) altijd een schande gevonden : de legerdienst afschaffen (OK) zonder een eerbaar alternatief voor de jeugd in te voeren (NIET OK). De teloorgang van de gezonde mentaliteit bij onze Belgische jeugd schrijf ik aan hem toe ! Maar nu zit hij natuurlijk lekker aan de pot bij de Chinese overheid. Waarlijk, een voorbeeld ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k snap niet dat er nog mensen zijn die kijken naar betaald voetbal? Trunten en liegen en elkaar afschieten, veel meer kunnen (veel te veel) betaalde voetballers niet vandaag de dag.
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
komt door de laksheid van de KBVB, de clubs, de pers, ... de hele entourage dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand Joseph Pearce zijn stukje gelezen? Iemand?
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=HL2FC5RU
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij had genoeg gezien. Dit zijn kleine kinderen die verplicht worden zich als grote mensen voor te doen. Terwijl ze liever met Legoblokjes spelen en strips lezen. Ik protesteerde. Maar ze hebben in mijn land alles al bereikt wat een voetballer kan bereiken, riep ik. Juist daarom, zei hij. De grote mensen doen hen geloven dat ze onaantastbaar zijn. Ontsla die grote mensen! eerlijkheid is toch zo simpel
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementslid
|
![]() Binnenkort krijg ik een kans om wat Belgisch voetbal te zien. Maar het zal mij wellicht vooral warm maken voor de wereldbeker volgend jaar. Daar zitten de echte.
|
![]() |
![]() |