![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die zich niet in overeenstemming met het schoolreglement gedraagt, kan uitgesloten worden. In de school waar mijn kunderen gaan, dienen de ouders dit reglement te ondertekenen, om latere discussies te vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ook correct, dat het verbod uitgevaardigd door de raad van het GO levensbeschouwelijke kentekens verbiedt, maar geen politieke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, religieuze symbolen zijn nu eenmaal verboden. En als het schoolreglement geen bezwaar maakt tegen uwe Ché t-shirt, mag u die dragen. Als dit reglement een uniform oplegt, hebt u pech.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schoolreglement kan die verbieden he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Zolang er een reële keuze bestaat kan je kiezen voor een school dat geen uniform oplegt.
Laatst gewijzigd door artisjok : 12 september 2009 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Burger
|
![]() Ik was niet thuis, maar zal het later zeker nog eens online bekijken.
Ondertussen is de draad te groot geworden voor mij. Mijn standpunt is wel gekend denk ik. Het gaat uiteraard over een dialoog over de impact van de hoofddoek en sociale druk, en ik vind de positieve signalen vanuit de moslimwereld ver tekort schieten. Bij deze dus nogmaals een warme oproep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de regels veranderen voor "die kleine groepen moslisms die problemen geven"??? Die volgens jou kleine groepen laten Kadhafi daarjuist zeggen dat we in onze contreien nu wel heel vlug een moslimstaat zullen hebben... De regels moeten inderdaad aangepast worden om te vermijden dat jouw "kleine groepen" de zaken naar hun hand zetten en het hier verpesten! We hoeven echt niet te wachten en toe te kijken tot het zover is! De nazi's dachten ook dat ze ons hun "duizendjarig rijk" cadeau kwamen doen: lang heeft het toch niet geduurd! Laatst gewijzigd door andev : 12 september 2009 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discussiëren kunnen die mannen niet, alleen hun zin krijgen, wat je ook aanvoert. Uiteraard, in hun landen moeten ze al jaren hun mond houden, of na 10 minuten zitten ze in de gevangenis! Daarom dat "discussiëren" voor hen een onbekend begrip is en enkel betekent voet bij stek houden en ze weten dat ze hier niet zomaar de gevangenis invliegen, die zitten trouwens al vol wegens andere "misverstandjes" met hun soortgenoten! Ook daar zou je kunnen zeggen dat een paar maand gevangenis hier een luxe is in vgl met afgehakte handjes of honderd zweepslagen op het marktplein... In Marokko of zo, iets minder plezant... Laatst gewijzigd door andev : 12 september 2009 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ze mogen, moeten zelfs liegen en bedriegen volgens hun godsdienstvoorschriften wanneer ze met ongelovige honden bezig zijn! Is dat misschien de reden waarom we hier zoveel onzin steeds weer herhaald krijgen alsof ze echt van niets weten? Je kunt de mensen voor onnozelaars nemen, daarom zijn het nog geen onnozelaars! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(... en daar bedoel ik niet alle moslims mee, maar diegenen die hun achterlijkheden denken hier te moeten opdringen! Anders krijgen we meteen weer jullie afgezaagde deuntje van die bevolkingsgroep die enz enz) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Fucking relschoppers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moslimmeisjes zullen binnen afzienbare tijd meer dan genoeg beseffen wat voor een dienst we hen door die maatregel leveren! Gedaan met hier de "goede moslima" te moeten uithangen en dan hun hoofddoek af te zetten als ze in vakantie zijn in hun eigen oorspronglanden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien eventjes antwoorden op mijn eigen vraag, daar jij je van den domme aan het houden bent: omdat ze daar wat minder hypocriet tov hun eigen bevolking waren als de linkse stemmenronselende multiculpolitiekers alhier? Misschien omdat ze daar verstandiger zijn en van meetaf aan hebben gezien dat met jullie "onderhandelen" niet de minste, maar dan ook niet de minste zin heeft? Misschien omdat ze daar ook ervaren dat veel moslims op een hoop vooral een hoop problemen opleveren die veel verder gaan dan een "onschuldig lapje stof op je hoofd": geef ze een vinger en ze willen een hand enz enz enz eindigend met: ze willen gewoon volledig het land in handen krijgen! Nog eens, kijk rond in de wereld naar de fratsen die ze uithalen en de manier waarop ze zich gedragen eens ze zich sterk genoeg voelen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je vergist je schromelijk met je "onze - jullie" tirade. Denk je serieus dat iedereen met een andere mening bij "jullie" hoort? Ik denk niet dat we met een verbod op het dragen van levensbeschouwelijke kentekens de Moslim-meisjes een dienst bewijzen. "Onze" jongeren en onze maatschappij bewijzen we er ook geen dienst mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb zojuist op de VRT een vertegenwoordiger van de Turkse gemeenschap gehoord, zelf politieker dacht ik, die het een schande vindt dat die paljas van een Talhoui de pretentie heeft in naam van alle moslims hier in de media zijn zever te komen uitkramen en duidelijk heeft laten weten dat zeer veel moslims in dit land het helemaal niet eens is met wat die omhooggevallen "gebedslezer" of zoiets de pretentie heeft van te vertellen! En dat komt van een moslim, en niet zomaar één of andere oproerkraaier die zijn "moment de gloire" denkt te beleven, maar wel één met een beetje meer werkelijkheidsszin dan sommige idioten die de laatste dagen aan bod zijn gekomen!
Het was trouwens hoog tijd dat de vele moslims die als normale mensen kunnen beschouwd worden en hier aanvaardbaar zijn eindelijk hun stem laten horen! En nu... Artisjok en consoorten? Graag commentaar. |
![]() |
![]() |