![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
en het antwoord wordt hier vaker gezegd...maar men blijft verder gaan met het polariseren en discrimineren. Het zal er niet op beteren. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 27 september 2009 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het volgens jou mogelijk om gematigd rechts te zijn, als men ook flamingant is?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom word er niet tegen dit soort vandalisme opgetreden? Niemand iets gezien zeker...als ik morgen een hoop stenen door etalages gooi, zal ik zeker enkele dagen zitten en krijg ik een gepeperde rekening in de bus. Moet ik moslim zijn om immuniteit te krijgen ofzo?
Laatst gewijzigd door illwill : 27 september 2009 om 23:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die gematigden hebben het ook niet over "bepamperen", maar met de goede wil oplossingen bekomen waar we allemaal wel bij varen. Niet enkel 1 partij (hoeft geen politieke te zijn). U mag echt niet geloven dat fora = de bevolking is. Het is een welbekend feit dat internet _het_ terrein is van vele fanatici, zowel religieuze als politieke fanatici. Wat betreft bestraft worden, probeer het gewoon even. Gooi ramen in en kijk of u ervoor in de gevangenis beland. Probeer het een 2de keer en vermeld dat u moslim bent en kijk of er een verschil is in uw behandeling. Allerminst positieve vermoed ik. Blijf hier aub nuchter in en geloof de vele cowboy verhalen niet en maak ze ook aub niet (hiermee wil ik absoluut geen quote-oorlog uitlokken van alle marginaliteiten uit de wereld, maar doel ik op het feit dat "moslims" zouden bevoorrecht worden of zoals ik al las dat hoofddoeken dienen om te kunnen communiceren via hoofdtelefoontjes en weet ik veel wat voor onzin nog allemaal er wordt uitgekotst). Onze bevolking is al depressief genoeg...maar mss is dat net waar u graag op inspeelt. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 28 september 2009 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wil toegeven is dat er idd veel cowboy verhalen rond gaan en dat misschien velen onzin zijn. Anderzijds zijn er wel vele ergens op gebasseerd. Het is niet zo dat Belgen zomaar en plots verhaaltjes gaan maken om moslims zwart te maken. Bij mij is het al lang te laat. Ik vertrouw en moet gewoonweg geen moslims meer, ik heb teveel slechte ervaringen gehad met deze mensen. Ik ben nog niet zover dat ik geloof dat ze allemaal slecht zijn maar ik voel me gewoon niet meer geroepen om het risico te nemen. Enkele vb: ik heb op al de jaren dat ik een bedrijf heb 7 moslims aan het werk gehad, 4 turken en 3 marokanen. Totaal heb ik 38 mensen in dienst. Awel rara hoeveel moslims ik er nu nog aan het werk heb? Idd, NUL komma NUL. De eerste 2 marokanen zijn er na 3-4 maand al uitgevlogen. Ze hebben laptops gepikt en ze zijn dan ook op heterdaad betrapt terwijl ze deze laptops op de toiletten in het vals plafond wilde verstopen. 2 turken heb ik eruit gezet omdat ze vernielingen aanbrachten aan materiaal van het bedrijf. Gewoonweg simpel vandalisme. 2 andere turken heb ik niet veel later eruit gezet omdat ze gewoonweg niet wilde werken. Ik heb ze meerdere keren gewaaschuwd hiervoor maar dit help niets en bleef hen overal in he bedrijf tegenkomen met devoeten op tafel terwijl ze met hun dragbare playstation spelletjes speelden. En dan de laatste marokaan heb ik eruit gezet omdathij een collega in mekaar heeft geslagen. Nu kan dus iedereen wel zeggen dat het enkele rotte appels zijn en dat ze niet allemaal zo zijn...ok dat kan...maar wat is de kans dat ik willekeurig 7 moslims aan het werk zet welke allemaal rotte appels blijken te zijn. Ik heb nog nooit een autochtoon eruit moeten gooien en ja bij autochtonen zitten ookrotte appels maar blijkbaar VEEL minder. Ik neem het risico niet en ik moet dat volkje ook niet meer. Ze vonden het trouwens allemaal nog onterecht dat ze eruit moesten. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 28 september 2009 om 09:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon momenteel niet meer in Brussel en wel met een heel goede reden. Ik was het beu om overal politie te zien rondrijden en eigenlijk niet meer doen dan dat. Ik zeg niet dat het hun schuld is want zij staan ook machteloos tegenover de straffeloosheid in Belgie. Langs de andere kant zijn zij wel degene die alle feiten elke dag tegenkomen, en er niet voor opkomen. Zij kunnen de media en dus de politiek laten weten dat er iets moet veranderen.
Maar goed, ik was het beu om elke avond door Brussel te wandelen en op vele hoeken van de straten groepjes van jongeren te zien staan welke iedereen aanspreken om "shit" te verkopen en je namen noemen indien je niets wil hebben en gewoon doorwandeld. Elke dag opnieuw staan deze jongeren daar en ja het zijn ALLEMAAL maar dan ook allemaal Marokanen of Turken. Waarom word hier niet tegen opgetreden? 1 agent in burger met collega's in de buurt...en op kortetermijn zal het heel wat minder zijn. Is het al zover dat men de rellen wil voorkomen? En als kers op de taart...ik woonde in nog een relatief rustige straat dicht bi een schooltje. En ik heb wel op een zaterdag nacht om 3h27 een boete gekregen omdat ik minder dan 3m geparkeerd stond van een zebrapad. Toen is mijn klomp gebroken en dit heeft mijn twijfeling weggenomen en ben verhuisd. En ja, ik stond misschien verkeerd maar de echte criminelen laatme blijkbaar gewoonweg doen...
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Illwill, ik geloof dat het zo ongeveer verboden is, de dingen die jij beschrijft te hebben meegemaakt. Vraag maar aan Raf, Filosoof, Kallikles & Co: dat mag niet. En het voortvertellen zeker niet. En een verband leggen met de inhoud van een boekje nog minder, maar dat doe je gelukkig nog niet. Ik helaas wel.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 28 september 2009 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jij weet duidelijk niet wat fascisme is.
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we afspreken?
Als je een definisie wenst te geven en erover diskuteren, graag, maar in een andere draad dan. Want deze draad gaat over wat er gebeurde in Brussel met een 'kunstwerk'. Maar wat ik graag in deze draad zou horen van jou, is welk bijvoeglijk naamwoord dan wel past bij die mensen die zodanig gehandeld hebben, dat de zware glasramen beschadigd geraakten, dat de etalage afgeschermd moest worden met houten pannelen en dat het kunstwerk mocht 'ophoepelen' ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bijbel is flauwe kul, de koran is flauwe kul, er is geen god er is geen Alah, bullshit. Alle goden kunnen mijn kl*ten kussen. Mensen mogen van mij geloven maar ik vind het een belachelijk iets. Ik moet er dan ook niets van weten. Laat staan de paus. Hij vermoord elk jaar meer mensen dan iemand anders op deze aardkloot. Hij heeft meer doden op zijn naam staan dan Hitler. De kerk is de rijkste instelling ter wereld en toch moeten alle mensen, ook degene die niet geloven geld geven voor de onderhoud van kerken. Men vond lange tijd dat Bill Gates wat meer goede dingen zou kunnen doen met zijn geld...blijkbaar hoeft de kerk dit niet te doen. Ik haat het geloof op zich omdat het simpelweg niets meer is dan een fabeltje verzonnen door de mens. Wat Raf en co betreft, dit zijn personen die s'avonds gewoon achter de tv gaan zitten en niet meer buitenkomen en niet zien wat er werkelijk gebeurt op straat. Dat ze s'avonds eens alleen door de straten van Brussel wandelen. Ze pissen hun broek vol en weten niet wat ze zien.
Laatst gewijzigd door illwill : 28 september 2009 om 11:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat de Paus een massamoordenaar is - en dan nog een van de grootste allertijden, dat wist ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indirect of niet, hij WEET hoeveel mensen er naar hem luisteren en hij WEET ook hoeveel doden erdoor vallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik voelde al cowboyverhalen aankomen...
Ik heb zelf een eigen zaak en werk al jaren samen met mensen van alle slag en origine. Nog nooit problemen gehad. Wat doet u trouwens van werk? Rehabilitatie-begeleidingen of zo? Maar soit, ik ga verder niet meer op u ingaan, het is duidelijk met welke ingesteldheid u de wereld aan kijkt = zoals een volwaardig extremist, vol woede en haat. Met zo'n mensen valt moeilijk te praten. Dat houdt niet weg dat ik van harte wens dat u gelukkig mag zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus er zit contradictie in uw post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Yeah right,op mss een zeer kleine groep pipo's na volgt niemand zijn gezever op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een eigen bedrijf zoals ik al zei en ik zit in de halfgeleider industrie. Ik bekijk de wereld niet, ik heb lessen getrokken uit ervaringen in het verleden en heb het risico op negatieve ervaringen verminderd. U doet maar, zo word het idd enkel maar erger. Iedereen die geconfronteerd word met dergelijke praktijken links laten liggen en moeten hun bek houden. Dit zorgt enkel en alleen maar voor het meer uit elkaar groeien van de mensen langs beide kanten die het wel goed menen. Blijf de problemen maar gewoon ontkennen. Ik ben momeneel een heel gelukkig man. Heb alle tijd om te doen en laten wat ik wil, ver van het werk en alle problemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Euhm, dit is niet iets wat ik beweer, dit is het dagelijks leven in Afrika.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Europa en Azië was er kritiek op zijn standpunten over voortplanting. Men verweet de paus dat doordat hij het gebruik van condooms veroordeelde het voorkomen van besmetting met het HIV-virus in Afrika en ook Azië ernstig hinderde. De paus was er voorstander van medicijnen beschikbaar te stellen maar voorkoming van HIV-besmetting was volgens hem vooral te bereiken door een monogaam gezinsleven. Ook zijn afkeuring van andersgeaardheid als homoseksualiteit en transseksualiteit, viel lang niet overal in goede aarde. Ondermeer ook Unicef is verontwaardigd door dergelijke uitspraken, Aids los je misschien niet op door condoomgebruik maar je kan het wel ermee beter bestreiden. 2 miljoen aidsdoden per jaar! In Afrika alleen jaarlijks 1,5 miljoen doden door aids. Elke dag opnieuw 6.800 nieuwe hiv-besmettingen! Slachtoffers van een religieus fanatisme, dat anno 2009 nog steeds niet toestaat veilig te genieten van wat één van de mooiste aspecten van het mens-zijn kan zijn: seks.
Laatst gewijzigd door illwill : 28 september 2009 om 14:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok? Filo?? Kunnen jullie even uitleggen wat hier fout gaat, wie de eerste steen krijgt?? De galerijhouder, of de kunstenaar die "provoceert"?
Te weinig "dialoog" gehouden misschien??? |
![]() |
![]() |