![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet. Ik ben blij dat ze weg is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarschijnlijk wanneer de bij sommigen enorme frustratie omtrent de common enemy, zijnde dit forum, wat weggeëbt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Politicsinfo *ril ril*
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geachte meneer Rudy, U liet me vervolgen wegens spam, omdat ik per ongeluk met dezelfde posting reageerde op een thread van u over overspel en een thread van u over overspel in een ander subforum, en nu zie ik dat u weer een dubbelthread opent nadat er al een geopend werd over hetzelfde onderwerp. Ik hoop dat ze u vervolgen wegens dubbelspel. http://forum.politics.be/showthread.php?t=129028 Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2009 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk Eno, je bemerking is zo te zien enigszins wel terecht: er bestond al een topichieromtrent. Maar, verwijs dan aub in de eerste plaats naar die topics waar het uiteindelijk over gaat. Daar hoef je geen banneling "huismus" bij te betrekken. Je suggereer precies alsof de van van "huismus" en uh-huh" iets met elkaar gemeen hebben. Zou misschien kunnen, maar dan heb ik er ook niets mee te maken, ik heb ook niet steeds de tijd om te onderzoeken of er al een gelijkaardig onderwerp bestaat. Wat ik wel weet is dat er op dit forum ondertussen al een honderdtal onderwerpen over "armoede" circuleren. Maar dat wist je hoogstwaarschijnlijk ook al. Laatst gewijzigd door Rudy : 24 oktober 2009 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |