Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2009, 17:58   #121
JurgenD
Staatssecretaris

JurgenD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Man man man... wat lees ik in de morgen

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...s-onrein.dhtml

Meer dan helft Belgische halalproducten is onrein

Volgens de Belgische halalfederatie is 60 procent van de aangeboden halalproducten onrein. "Het gros van de Europese halalmarkt is in handen van boeven die uit eigenbelang de boel manipuleren", zo zegt Farid El Machaoud, de voorzitter van de federatie.
Zeker. De meeste moslims verkopen hun brol toch aan onreine mensen.

Ik heb een paar collega's gekend uit het moslim milieu. En als ze zat waren (al mochten ze geen alcohol drinken van de Koran), dan waren ze allemaal Turk en was ik 'de vuile belg'. En waren onze vrouwen sletten. Enkel Moslima waren reine vrouwen omdat ze volgens de Koran leefden. Goed genoeg om hun begeertes te bevredigen. En hun pita's, dat was geen schapevlees, neen, dat was zwijnevlees dat goedkoper was, en trouwens, die Belgen aten het toch liever. De meesten smaakten toch het verschil niet enz.

Wij zijn multicultureel, breed denkend. Maar de meeste (!) Moslims in ons land zijn allesbehalve breeddenkend, verdraagzaam en er zijn er dan nog een groot deel tussen dat in hun eigen land niet eens meer over de vloer mag komen en hier hun gading vond.

Samenwerking komt langs twee kanten.

En ik heb geen goed woord voor de meeste Moslims. Ik ken ze te goed.
JurgenD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 18:01   #122
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Kunnen we de moslims niet aanklagen wegens rascisme op basis van geloof?
Als ik als katholiek het dier niet mag doden......
Nu zet je me aan het denken... mogen wij als katholiek wel geld uitdelen via onze ocmw's aan de moslims? Of moeten die eigenlijk bevolkt worden door moslims? Wonen in een sociale woning hoofdzakelijk gebouwd en bedacht door ongelovige honden, kan dat? Moeten we niet beter tenten laten overkomen uit de moslimlanden?

Laatst gewijzigd door andev : 20 oktober 2009 om 18:02.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 18:12   #123
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Dan zijn ze net zoals moslims en erkennen ze een enorm belangrijke waarde in de slachtwijze en niet in de eigenlijke smaak van de biefstuk. En weet u, ik gun hen dat, net zoals ik moslims hun helal vlees gun. En als ik pitta haal, dan eet ik naar hartelust die "helal"-pitta

en mag ik weten waar staat dat de aarde plat is in de Koran? in tegenstelling tot de meeste ordinaire racisten, heb ik hem wel gelezen en vond niet enkel dat de Aarde rond was, maar zelfs de eigenschappen van de planeten in hun banen, de reflecterende eigenschap van de maan en de eigen baan van de zon en spirale bewegingen. De wetenschappelijke details welke de Koran levert wordt trouwens niet onterecht een van diens mirakelen genoemd.

Wetenschap, astronomie, geografie, wiskunde, geneeskunde, architectuur, zijn grootendeels gebaseerd op arabisch/islamitische wetenschappen. Uiteraard rijken de meesten hun kennis zo ver niet en herinneren ze enkel wat VTM vandaag vertelde.

Die Islamitische wereld is bezet na WO1 en herleidt naar schroot...wat je nu hebt is het resultaat na 1400 een prachtige wereld te zijn, waar wetenschappen bloeiden en in Europa men nog heksenverbrandingen uitvoerde als iemand ietswat te veel aan alchemie deed.

Vergeet tussendoor niet te vermelden dat ze daar zeer veel van hebben "gevonden" bij de Grieken en de Romeinen, wat ze dan weer verder over de wereld hebben verspreid terwijl ze die zo veel mogelijk aan het veroveren waren! En nu er niets meer te rapen valt bij de Oude Grieken en zo, is dat de reden waarom ze nu eigenlijk nergens staan, ware het niet dat ze met de olie die toevallig onder hun gat ligt de Westerse technologie kunnen betalen ?
Oud 20 oktober 2009, 18:17   #124
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
God bestaat wel. Bewijs mij het tegendeel.
De Grote Driekoppige Kabouter, zo groot als een planeet, bestaat dan ook.
Bewijs maar het tegendeel.
Oud 20 oktober 2009, 18:23   #125
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geloof dat God bestaat. Jij zegt van niet.

Het is niet aan mij om te bewijzen dat God bestaat, het is aan u om te bewijzen dat hij niet bestaat.
Wat een domme truk...
Indien hij zou bestaan zou hij alvast een grote smeer..p zijn! Zijn onderdanen zo laten sukkelen en lijden op zoveel plaatsen in de wereld!
O ja: we zijn zelf verantwoordelijk voor onze daden enz nietwaar?
Wat een domme truk...
en doe zelf maar verder.
Oud 27 oktober 2009, 18:56   #126
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De Grote Driekoppige Kabouter, zo groot als een planeet, bestaat dan ook.
Bewijs maar het tegendeel.

Ik hoef het tegendeel niet te bewijzen, ben hem gisteren tegengekomen. Hij had hoofdpijn aan zijn linker en rechterhoofd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be