Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2009, 18:02   #121
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Ik heb je opnieuw gerapporteerd vanwege herhaaldelijke persoonlijke aanvallen.
Ik zal vanaf nu jou beginnen te rapporteren voor je constante persoonlijke aanvallen tegen jan en alleman die ook maar iets van een blanke huid heeft.

Laatst gewijzigd door smiley : 28 oktober 2009 om 18:03.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 18:48   #122
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanuit mijn observaties geloof ik dat er in Nederland staatsracisme heerst. Ik denk niet dat het in België veel anders zal zijn. De antiracisme bureaus zijn onderdeel van het staatsracisme en men gaat als slachtoffer daar bij de duivel te biecht.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Hoe bestrijdt men racisme?
Citaat:
Te beginnen met te erkennen dat er racisme in België bestaat. Zoals bij AA meetings, moet men eerst erkennen: "My name is Belgica and I'm an alcoholic!' Daarom kunnen sommigen mijn theorie niet begrijpen blauw bloed is zwart bloed, want zij ontkennen dat zwarten in sommige zaken wel gelijk kunnen hebben. Intussen ben ik al vele stappen verder en speur naar de oorzaak van racisme. Door te beweren dat er altijd racisme heeft bestaan hoeft men niet te zoeken naar een oplossing. Gewoon de slachtoffers de bek snoeren, de behandeling die ik hier krijg.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Eerst kijken of men het begrip "racisme" niet verwart met "profitariaat"?
Citaat:
Ja, maar hoe bestrijdt men racisme?
Citaat:
Wat sommigen zo graag "racisme" noemen heeft inderdaad al altijd en overal bestaan! Misschien omdat het normaal is dat de mensen zich tegen iets afzetten dat ze niet als aanvaardbaar ervaren! Kunt u me een land noemen waaruit vreemdelingen komen die hier voortdurend "racist" roepen... waar er zelf geen "racisme" is? Afrika misschien, waar ze elkaar nu en dan eens afslachten omdat ze tot verschillende stammen behoren? Irak, Iran enz waar ze vanwege "godsdienstig racisme" t.o.v elkaar elke dag bommen laten ontploffen tussen hun eigen mensen?
Of zou het liggen aan het verkeerd gebruik van de term "racist" door mensen die niet meteen in alles hun zin krijgen en daarbovenop klaar staan om anderen aan de kant te zetten?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Dat zijn die clowns die constant overal en eender waar bezig zitten op een ander maar dan zelf wel iedere keer opnieuw de boel verpesten en alles kapot slaan en mensen aanvallen en uitmaken voor van alles en nog wat. Ook bij dezen werkt racisme en verdraagzaamheid langs ene kant, ne spiegel om er zelf eens goed in te kijken hebben ze alleszins niet. Vorige week nog hoor ik voor heel stad gent heel jonge moslima's roepen naar een Vlaming het een bleekscheet is en nog wat andere leuke racistische scheldwoordjes maar dan hoor je ze niet, niks aan de hand, geen racisme, kan geen kwaad en dan hoor je mensen als dienen pipo die hier vernoemd is niet laat staan dat centrum van ongelijke kansen en debielen bestrijding.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Wat mij opvalt, is hoe stompzinnig die rode vlaggen dragers van tegenwoordig er uitzien. Het bezinksel van onze maatschappij, het genetisch afval van onze samenleving...
Citaat:
Geef ze een uurtje les over al de redenen die leiden tot wat sommigen "racisme" noemen en al de autochtonen (en misschien sommige allochtonen) jongeren (niet negatief bedoeld, deze keer) komen met nog meer lawaai en spandoeken doeken de straat op om het stopzetten van het reeds aanwezige vreemdelingenprofitariaat te eisen...
Zoals al de schoolkindjes die langs de kant staan te zwaaien met vlaggetjes als ons koningshuis eens buiten kom..
Worden die spandoeken gemaakt in de lokalen van pater Leman van het CGKR wanneer ze eventjes geen "racismeklachten" binnenkrijgen misschien?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Waarom zou er les gegeven moeten worden over "wat algemeen geweten is"?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Denk niet dat racisme te bestrijden is, enkel zorgen dat elke mens een eerlijke kans krijgt is al veel.
Citaat:
Gewoon een gedachteoefening: Racisme is een overdreven bevrijdingsideologie om wit Europa te bevrijden van een zwarte en gekleurde elite, die tevens Europa maakte tot wat het vandaag is, maar een wrede en despotische overheersing vormde.
Citaat:
Waarom zijn het dan altijd niet-witten die de "racistische" alarmbel luiden.
.
Citaat:
Racisme, vrouwenhaat, homofobie, de minachting van Nederlanders voor Belgen begon in 1830 omdat zij liever een andere boevenfamilie over zichzelf wilden hebben. Er moet dus relatief recent een ruzie geweest zijn tussen wit Europa en zwarten die leidde tot racisme. De menselijke aard is nieuwsgierig en niet racistisch. Mensen worden racistisch gemaakt. In protestant Nederland hebben wij het zeer katholieke Sinterklaasfeest die kleine kinderen, die kleurverschillen zien maar er geen waarde oordeel aan verbinden, hun eerste traumatische ontmoeting geven met een 'zwarte.' Ze worden zo ontvankelijk gemaakt voor de racistische indoctrinatie waarmee de zogenaamde westerse, witte suprematie, cultuur mee doortrokken is.'
Citaat:
Nog nooit een elite dat weten doen, die gaan gewoon door en mekkeren niet.
Citaat:
Niet-witten klagen over racisme omdat racisme zich tegen hen richt. Witten die genieten van het privilege van witte suprematie zullen geen ene poot uitsteken om daarin verandering te brengen. Heb je ooit mannen voorop zien lopen in de strijd voor vrouwenemancipatie?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ja jongen, tijdens dat hele Blokbustergedoe haar prutsacties is het VB uitgegroeid tot de grootste partij van België. En dan nog de pretentie hebben om te stellen dat je zo racisme tegenhoudt
Citaat:
Lieverd, wat een feestdag als ze jou tot köfte zouden vermalen, wel met extra veel gharkoem! Als Mokro's flikkers als jouw lastig vallen komt het omdat de seksistische staat dat toestaat.
Citaat:
Kan er iemand, zeker de stakingssossen, aan mij vertellen hoe men racisme bestrijdt?
Citaat:
Alle racistische, seksistische uitingen bestraffen
Alle burgers als Belgische burgers benoemen en geen allochtonen
Representatie van alle burgers in alle besturen
Geen gettovorming van staatswege
Geografische spreiding, alle wijken openstellen
Educatie van alle burgers
Staatscriminaliteit beëindigen, blauw bloed is zwart bloed
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Illegalen worden daar niet in opgenomen.
Citaat:
Net zoals mijn komst naar deze bibliotheek in Den Haag begon met een vijandige daad, mij te bespioneren terwijl men in mijn gezicht vriendelijk en zeer beleefd lachte, zo werden de moslims al bij aankomst in slechte wijken, getto's, geconcentreerd. Al bij aankomst. Dan verwijt men deze mensen: O, jullie weigeren te integreren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Jobs! Betogen! In rode vuilniszakken rondlopen!
Citaat:
Lieverd, ik zie dat je evenveel zelfbewustzijn en esprit hebt als een bevroren doperwt. Dit is wat blijkbaar je leven zin geeft. Kankeren op die buitenlanders die je geen haar hebben gekrenkt. Je bent blijkbaar een zielig mannetje. Jammer voor jou. Over je werkelijke problemen mag je of durf je blijkbaar niet klagen, dus gebruik je wat opeens sociaal acceptabel is; kankeren op moslims, die Untermenschen! Waarschijnlijk ben je stinkend jaloers. Maar je vergist je, moslims hebben ook hun zorgen en problemen. Het zijn gewone mensen en vaak verdienen ze zelf minder dan witten. Jij voelt je voorbij gestreefd, omdat jullie samenleving verrot is. In Nederland halen zij Polen binnen, een soort nieuwe slaven. Er is dus kennelijk wel behoefte aan arbeidsmigranten. Wanneer die Polen echter verstand krijgen, integreren, dan zal men andere soort slaven gaan zoeken.
Citaat:
Briljant idee. Waarom het helpt is niet direct duidelijk, maar dat komt omdat wij niet ingewijd zijn.
Citaat:
Het is niet dat ik dit soort zaken voor het eerst hoor. Als je een echt probleem had was je wel naar de politie gestapt. Ik ken je verder niet maar ik las ooit een wetenschappelijk onderzoek naar ouderen die vereenzamen, zich verloren voelen in de veranderende wereld, maar dat niet kunnen benoemen. Dus richten zij hun woedde op een groep die zich niet kan verweren. Ze zoeken aansluiting bij partijen die hen als stembus vee gebruiken en merken dat hun onvrede en zelfhaat in feite alleen maar groter wordt, omdat zij ook geen aansluiting vinden bij hun 'medeslachtoffers' van de boze allochtonen. Ik denk niet dat ik verder op je postings ga reageren want je bent geen rationeel mens. Saai en burgerlijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Callisto Bekijk bericht
Waarom racisme niet bestrijd wordt in België?
U lijkt wel "the man in the bubble" België heeft zijn eigen "moderne tempeliers/kruisvaders" die het verderfelijke "racisme" bestrijden in de vorm van het CGKR met Jozef De Wit voorop de fiere opvolger van opper kruisvader Pater Leman. Deze dappere mannen en vrouwen staan kloek en gereed klaar om ten strijde te trekken wanneer de geliefkoosde doelgroep dat ze zo dapper verdedigen weer eens klaagt dat ze hun zin niet krijgen, maar dat ze net niet ietsjes meer mogen dan de autochtone Belg. Want dat is ongehoord zingen ze in koor racisme hier racisme daar.
Maar als autochtoon kan je bij dezen "racisme kruisvaders" niet terecht wanneer je uitgemaakt wordt voor "vuile Belg" want dat bestaat niet hoor...
Citaat:
In Nederland gaat ook het verhaal dat de politie sommige wijken niet kan binnengaan! Hebben de Marokkanen dan barricades opgeworpen? Of men zou niet weten om wie het allemaal gaat. Is er dan geen bevolkingsregister? Zowel Nederland als België heeft troepen in Afghanistan waar het, denkende, honderden malen gevaarlijker is en mensen daadwerkelijk omkomen. Zou men dan niet in uiterste nood, vijanden op het grondgebied, militairen moeten loslaten op deze vreselijke moslims in de eigen binnenstad? Veel van mijn threads hebben te maken met het ontmaskeren van leugens, zoals dat Pakistan onze geheimen stal, waar duidelijk is dat Nederland de bom aan Pakistan verkocht. Luister lieverd, je bent duidelijk hysterisch.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Waarom zijn er dan plaatsen in Antwerpen en Brussel waar de politie nog nauwelijks durft komen en daardoor aantoont ze het niet de baas zijn dan,ik ben benieuwd nu. U ontkent dat de allochtonen dan wel opgepakt worden met soms zeer vele grote en gevaarlijke problemen die de flikken moeten ondergaan en luttele uren nadien al doodleuk terug buiten staan en iedereen zitten uit te lachen? Waar diezelfde personen of zeg maar gewoon crapuul zegt van; wat kan mij het schelen, ik weet toch ik terug vrij kom en er geen sanctie zal komen. Ze hebben het hier inderdaad heel goed in de hand
Dat gevangeniscijfer is ook duidelijk maar heeft maar nauwelijks wat met deze zaken te maken. Daarmee bedoel ik degene die in de bak zitten het dan toch meestal mensen zijn die wel echt heel extreme feiten hebben gepleegd, ondanks er al genoeg e nog steeds toch door de mazen van het net glippen zou het er nog aan mankeren er geen in de bak worden gestoken.
Die gast die jongen in gent heeft neergestoken; wat een straf die gehad heeft, als straf kregen ze nog eens 250 euro zakgeld bovenop. De moordenaar van Joe; wat een straf. Zelfs na zijn daad mocht deze doodleuk naar voetbalmatch gaan kijken, gaan bowlen en noem maar op, wat een straf.
Citaat:
Illegalen die de aandacht op zichzelf vestigen maar niet gepakt worden door de politie? Het grondgebied van België ligt toch duidelijk onder vuur, haal de soldaten terug uit Afghanistan en laat ze hier ongewapende, illegale moslims doodschieten.
Citaat:
Lieverd, je praat als een kip zonder kop. Men vestigt al die aandacht op allochtonen zodat jullie stomme albino's niet opletten hoe jullie bestuur de staatskas aan het leegroven is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Nonsens. Arbeid is de bron van alle meerwaarde. En het zijn de productieve klassen die arbeid leveren.
Een ondernemer zonder arbeiders is niks.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 19:55   #123
smiley

Standaard

[quote=Egmond Codfried;4406172]
Citaat:

[Ze krijgen racisme met de paplepel ingegoten!]
Dat is geen racisme. Dat is gewoon een weergave van de situatie zoals die was in de jaren 30. De blanken waren baas in Congo. En de zwarten waren de dienaars. Waarom zou men nu plots aan geschiedsvervalsing moeten beginnen te doen omdat sommige inwijkelingen dat beeld niet leuk vinden en uit frustratie niet alleen die kuifjesboeken trachten te verbieden maar ook van de slaven, die dienaars koningen, lieden van adel in blank Europa trachten te maken, enkel en alleen maar om 'de witten' een hak te kunnen zetten, tenminste op papier want de realiteit spreekt dit volkomen tegen.

Laatst gewijzigd door smiley : 28 oktober 2009 om 20:11.
Oud 29 oktober 2009, 01:42   #124
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanuit mijn observaties geloof ik dat er in Nederland staatsracisme heerst. Ik denk niet dat het in Belgie veel anders zal zijn. De antiracisme bureau's zijn onderdeel van het staatsracisme en men gaat als slachtoffer daar bij de duivel te biecht.

Belgie??

Racistisch??

We mogen constateren dat dertig jaar fanatiek anti-racisme, van linkse politici, voor de "allochtonen" zelf weinig heeft opgeleverd. Voor de "anti-racisten" (a.k.a de witte medemens) zelf des te meer.
Er zijn in Belgie vele banen van 100.000 € en meer te vergeven bij de overheid en semi-overheid. Maar zie jij de gekleurde medemens bij de Omroep, ziekenhuisbesturen, legertop, onderwijsraden, ministers, staatssecretarissen, NMBSgedelegeerden, politiecommissarissen, zorginstellingsdirecteuren, bestuur van de Nationale Bank, Biac, hoge gemeenteambtenaren, brandweercommandanten, museumdirecteuren, strafrechters, politierechters, aanklagers, notarissen, gouverneurs, gevangenisdirecteuren, kabinetswoordvoerders, welzijnsorganisatiebestuurders, netwerkbeheerders, OCMWdirecteuren, bestuurders van het Nationaal Instituut voor de Statistiek, universiteitsbestuurders, en ga zo maar door.

Uitsluitend witte mensen op alle belangrijke posten in Belgie.

Anti-racisme is een effectieve marketingtool voor politiek correcte politici.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 oktober 2009 om 01:43.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 02:11   #125
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Anti-racisme is een effectieve marketingtool voor politiek correcte politici.
Als zij dan al iemand op een belangrijke post zetten (want het moet perse koste wat het kost een afspiegeling zijn van de multikluchtmaatschappij nietwaar .. ) dan gaat het om zo iemand ...

Hamza Arras medeoprichter van JVI.

http://forum.politics.be/showpost.ph...27&postcount=9

politiek correcte 'progressieven' helpen onze samenleving langzaam maar zeker naar de iSSlamverdommenis.

Laatst gewijzigd door smiley : 29 oktober 2009 om 02:14.
Oud 29 oktober 2009, 09:04   #126
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
politiek correcte 'progressieven' helpen onze samenleving langzaam maar zeker naar de iSSlamverdommenis.
Nee hoor, geen zorgen, zij helpen vooral zichzelf. Kijk even om je heen.

Zelden zulke grote moslimhaters tegengekomen als deze "politiek correcte progressieven".

Alleen is deze groep slim genoeg om dit naar buiten uit niet uit te spreken. Dat moet je ze nageven.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 oktober 2009 om 09:05.
Oud 29 oktober 2009, 11:45   #127
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik heb je opnieuw gerapporteerd vanwege herhaaldelijke persoonlijke aanvallen.
Als ik de inhoud van je posts bekijk schiet me altijd een beeld tevoorschijn van een van boom tot boom liaanslingerende neger.

Je bent echter wel een welbespraakte liaanslingerende neger.
Hadden wij je in de tijd niet van je liaan geplukt en je een boek in je handen geduwt dan zat je daar nog steeds van boom tot boom te slingeren en had je heksenjacht tegen ons blanken niet verder gekomen dan wat tromgeroffel op je blote bast.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 12:08   #128
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aanhangers van extreem rechts gelden als dom.
Heb zo ongeveer genoeg van je arrogant gezever gehoord...
Hoepel op, man...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 12:15   #129
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Kan en wil je het verband uitleggen tussen "wij zijn het ocmw van de wereld niet" en racisme?
Je gaat toch niet weer beginnen, artisjok...
We zijn inderdaad het ocmw van de wereld niet, zoals Saudi-Arabië dat ook niet is, terwijl ze met hun geld geen blijf weten,daar hoeft geen verder commentaar bij. Enkel gepaste maatregelen in onze landen die zich toch zullen opdringen wanneer de kassa leeg zal zijn en de profiteurs allerhande naar andere gebieden zullen moeten trekken..
Over dat fameuze woordje "racisme" (moderne versie) kunnen we ondertussen boeken schrijven waarschijnlijk. Wanneer we echter kijken naar de landen waar diegenen die daar ganse dagen HIER hun mond over vol hebben vrees ik dat het duidelijk is waar de echte racisten zijn...
Ongelovige honden en nog racist erbovenop...we hebben het niet getroffen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 12:21   #130
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Dat jij een racist bent en dom bent weten we al langer dan vandaag.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 12:51   #131
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik pas hier enkel de succesvolle allochtonen tactics toe
Oud 29 oktober 2009, 12:52   #132
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Als ik de inhoud van je posts bekijk schiet me altijd een beeld tevoorschijn van een van boom tot boom liaanslingerende neger.
Naam: tarzan.jpg
Bekeken: 146
Grootte: 97,0 KB

[Tarzan]

Tarzan was black.

Citaat:
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 29 oktober 2009 om 12:56.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 12:57   #133
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

[quote=Jazeker;4413285]
Citaat:
Als ik de inhoud van je posts bekijk schiet me altijd een beeld tevoorschijn van een van boom tot boom liaanslingerende neger./QUOTE]

Bijlage 58241

[Tarzan]

Tarzan was black.
En Hollywood en Disney hebben massal gewitte vervalsingen geproduceerd teneinde de geschiedenis te herschrijven om het racisme in stand te houden.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 19:31   #134
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je gaat toch niet weer beginnen, artisjok...
We zijn inderdaad het ocmw van de wereld niet, zoals Saudi-Arabië dat ook niet is, terwijl ze met hun geld geen blijf weten,daar hoeft geen verder commentaar bij. Enkel gepaste maatregelen in onze landen die zich toch zullen opdringen wanneer de kassa leeg zal zijn en de profiteurs allerhande naar andere gebieden zullen moeten trekken..
Over dat fameuze woordje "racisme" (moderne versie) kunnen we ondertussen boeken schrijven waarschijnlijk. Wanneer we echter kijken naar de landen waar diegenen die daar ganse dagen HIER hun mond over vol hebben vrees ik dat het duidelijk is waar de echte racisten zijn...
Ongelovige honden en nog racist erbovenop...we hebben het niet getroffen!
Ik begin daar toch niet over, FDM begon erover.
Naar aanleiding van zijn bericht wil ik weten wat het verband is tussen "ocmw van de wereld" en "racisme".

Jij hoeft niet uit te leggen wat de begrippen betekenen, ik wilde het verband kennen!

Laatst gewijzigd door artisjok : 29 oktober 2009 om 19:32.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 20:11   #135
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Intussen ben ik al vele stappen verder en speur naar de oorzaak van racisme. Door te beweren dat er altijd racisme heeft bestaan hoeft men niet te zoeken naar een oplossing. Gewoon de slachtoffers de bek snoeren, de behandeling die ik hier krijg.
Racisme is genetisch, het is een evolutionair element, de mens is van nature wantrouwig voor wat'm niet kent, het is een verdedigingsmechanisme.

Racisme en sich bestrijd je niet met wetten en boegeroep, maar door opvoeding, educatie en véél geduld.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 20:13   #136
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gewoon een gedachteoefening:

Racisme is een overdreven bevrijdingsideologie om wit Europa te bevrijden van een zwarte en gekleurde elite, die tevens Europa maakte tot wat het vandaag is, maar een wrede en despotische overheersing vormde.
Fout.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 20:17   #137
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Belgie??
Racistisch??
[...]Er zijn in Belgie vele banen van 100.000 € en meer te vergeven bij de overheid en semi-overheid. Maar zie jij de gekleurde medemens bij ....
[..]
Ik ken een hight-tech ingenieursburo. En die techneuten zijn allemaal blank op een paar uitzonderingen na. En dat zijn Japanners, Koreanen en Chinezen. Plus een paar Hindu-Indiërs en die reken ik als blank (zo zien ze er trouwens ook uit).
Bij deze 80+ zit geen enkele neger. Waarom niet? Die zijn er niet met voldoende kwalificaties. Wel melden zich heel veel negers die rechten of business-studies gedaan hebben, maar die hebben ze niet nodig.

Laatst gewijzigd door Mahalingam : 29 oktober 2009 om 20:18. Reden: typo
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 21:23   #138
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Ik ken een hight-tech ingenieursburo. En die techneuten zijn allemaal blank op een paar uitzonderingen na.
Ik ken een voetbalclub, en de voetballers zijn allemaal donker, op een paar uitzonderingen na. So what?

Waar het om gaat is dat als er benoemd moet worden in Belgie. Je weet wel, goedbetaalde functies waar je in principe niet al te veel voor hoeft te kunnen. Dat we dan uitsluitend witte benoemingen zien.

Sommige mensen vinden dat zeer verassend omdat deze functies worden verdeeld door een groep mensen die zichzelf al meer dan dertig jaar als anti-racistische kampioenen profileren. (En tegelijkertijd een partij die zij als racistisch kwalificeren proberen te verbieden en of te demoniseren.)

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 oktober 2009 om 21:24.
Oud 29 oktober 2009, 21:38   #139
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

De meesten van die hoge functies worden bekleed door mensen die al bijna 25-30 jaar in dat vak zitten.

De periode waarin de meeste gastarbeiders zonder diploma hier nog maar enkele jaren een voet aan wal hadden gezet.
Oud 29 oktober 2009, 22:27   #140
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De meesten van die hoge functies worden bekleed door mensen die al bijna 25-30 jaar in dat vak zitten.
Ik ben blij voor je dat je zo onder de indruk bent van de door de overheden benoemde politieke kennissen , vrienden en familieleden.

Temeer omdat juist deze groep héél anders over lieden zoals jij, jouw posts in dit forum indachtig, zal denken.
Best wel nobel van je eigenlijk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be