![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Ouddorp in Nederland zitten ze.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 8 januari 2010 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() At vanmiddag een aardappelomelet. Twee aardappels in stukjes vijf minuten in een broodzakje in de mangetron, terwijl je een uitje zachtjes fruit in dikke olijfolie. Eieren mengen met gebakken uien, selderij en aardappels, een beetje prakken en bakken. Heerlijk en werkt bij mij langdurig, zodat ik niet al na 5 minuten weer honger heb.
Men who stare at goates gaat ook over gay-love, maar dit wordt ons bespaard zodat de film vreemd en onbevredigend overkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens het feit dat het idiote topic "De Lijst" werd gesloten is een hele goede zaak!
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was vanmorgen vroeg wakker. Ontbijt doe ik niet. Heb op het werk een rundspies gegeten. Aardappel in de schil. Maar eerst wel een flesje water gedronken. Mijn hakken zien er nog mooi uit. Pachelbel was een koeieneuker. Niet dat het dat beest wat kon schelen. Cyriel Verschaeve was een zwarte ook. Dat kan ik bewijzen door te zeggen dat zijn foto gewit is.
Ik vermijd intussen de bibliotheek. Daar zitten de Stillen. Steeds als zo'n lezer voluit begint te roepen roept de rest dat ie moet zwijgen in een bib. En dan heb je wel snel een Stille. Ik heb ook een handtas gekocht maar die is voor een Surinaamse Lieverd. Maar vertel het 'm niet. Het moet immers een verrassing met teentjes knoflook zijn. Vandaag heeft een fietser nog kwaad naar me gekeken. Dat zijn zijn frustraties omdat ik een zwarte fiets heb. Zwart, homo, Egmond... altijd hebben die ongelijk. Dat weten we allen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was de voorbije nacht nog lang op. Buiten was alles donker. Zwart. De sneeuw, gewit zwart.
Mijn bio-ritme is zodanig in door elkaar geschud door aardbevinkjes in Wallonië. Ik moet slapen, dacht ik, straks heb ik examen. Ik moet examen afleggen, dacht ik een paar uren later, straks wil ik slapen. De prof was een Stille. Noemde mijn examen soms warrig maar goed. Warrig goed. Goed warrig. Plots passeerde langs mijn rechterzij een bakkerij. Hollen om die bij te houden. Roepen om een brood. Stiller! riep een oude dove dame. Ze luisterde net naar Bach. Omdat ze heterosexueel is. Dacht ze. Zonet spek met eieren gegeten. Mmmm lekker. Exotisch ook. Toevallig m'n bord leeg wanneer Shane MacGowan me aanspreekt: kiss the ground, motherfucker. 'Waai'
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 11 januari 2010 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat ze...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig geslapen de voorbije nacht. Had allemaal te maken met de twee leprechauns die boven op m'n hoofd zaten te feesten. Wat een hobbiterig idee. Vet.
Al bij al goedgemutst met daarop 'sisters' genaaid aangekomen. Van waar het genoegen? Lang wachten. Roken, pittig, in de sneeuw werken, zwart. Guinness! My independent republic for a guinness! In de winkel kreeg ik een eigenaardig vel in mijn handen gestopt. Het is ooit helemaal zwart geweest. Echter, doorheen de tijd blijkbaar zo gewit dat er precies tekentjes achter gebleven zijn. Een signaal van de goden? Waren de goden heterosexueel? Neukten ze bokkerijders? Van waar anders deze toverkunsten. Ik kocht vandaag opnieuw geen TV. Dat zal een Spartaanse karaktertrek zijn. Groen-wit, natuurlijk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Ga lasagna maken. De kaassaus pas tegen het einde erbij doen, zodat het zich niet mengt met de rest. Paarse merino v-hals van H%M. Gisteren een soort nasi met prei en kippenboutjes. Heerlijke, gezonde gemberdrank gemaakt om te ontwateren. Verse gember, zoetstof, citroenzuur, kruidnagel, vanille en kaneelpoeder met ijswater in blender. Zeven en drinken. A serious man van de gebroeders Coen is een goede film, subtiel grappig, niet duidelijk wat men ons vertelt, zeer Joods. Doubt met Meryl Streep over de kinderverkrachtingsproblematiek in de katholieke kerk is heel goed, omdat je alles zelf moet invullen als kijker. Niets is zeker. Moedige film. Peruaanse film met vrouw die een aardappel in haar vagina heeft, heel vreemd, zeer artistiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwarte O-hals-truitje met daarop iets dat gelijkt op mijn avatar. Zeer artistiek en vooral hoogopgeleid. Mijn lieve vriendin-die-niet-weet-of-ze-hetero-bi-lesbo-is Sinéad O'Connor uitgejouwd. Uitgejouwd! Door fans van nonkel Bob Dylan nog wel. Subtiel grappig en oerdomme fans. Het zal de schuld zijn van de europeanisering van McDonalds waar tegenwoordig meer witgeld binnenkomt dat zwart terug buitengaat. Navigators van The Pogues gaat bitter binnen. Zoete nasmaak. Een schip. Groot en grijs. Net een nietjesmachien. Zouden schepen neuken met nietjesmachienen? Ces gens-l�* van Jacques Brel over de kolonisering van Vlaanderen door de Franse 'r' is een vooruitziend lied. Venijnig ook, omdat als je goed luistert, vooral Gentenaars geviseerd worden die nog altijd niet doorhebben dat Gent een gespiegelde kloof is. Alles gebeurt daar in spiegelbeeld. Mensen denken daar dat ze opklimmen, in werkelijkheid dalen ze af.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 13 januari 2010 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Wanneer houdt dat ding dat zich Txiki noemt op met posten in mijn draden. De andere pestkoppen zijn gewoon opgehouden nadat ik hun gepest aan de grote klok hing, deze gaat echter gewoon door. Met wat voor maniak hebben wij hier te maken? Loop ik nu ook persoonlijk gevaar?
Kan de moderatie deze stalker niet waarschuwen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Heerlijke Tjaw Min gegeten, de helft laten inpakken. Ik kon alles opeten, maar ik ga nu beter op mijn porties letten. Musica é CD opgehaald. Heleboel CD's bij de Hema uitverkoop gekocht. Johny Lee Hooker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Verslaafd aan tjaw-min
met drie soorten vlees en tauge door de mie. kip, tjaw si en fa tjong. pantalon uitverkoop. lichte grijs flannel, 100% wol. mooi met grijs kasjmieren vest. lichtblauw visgraat overhemd, dubbele manchetten met 'gouden' manchetknopen. schoenenuitverkoop bij Zara suede instapper voor de zomer Musica è de hele dag en de hele nacht. ga mezelf italiaans leren te beginnen met lichte beige schoenen in de winter te dragen |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() zelf tjaw min maken
bespaart kosten droge spaghetti chinese ketjap oestersaus maizena suiker zout tauge half-om gehakt of chinese sausijzen van eendelever en rood geroosterd varkegeroosterde kip ui knoflook verse gember vijf kruiden chinese poeder sesamolie zwarte peper omelet in stukjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() ![]() Moksi Alesi (gemengde Surinaamse rijst), althans een variatie daarop black-eye peas een nacht weken, dan koken basmatirijst wassen en weken in afgemeten water terwijl spekjes langzaam uitbakken uien meebakken kopje geraspte cocosnoot meebakken zwarte peper, piment, één kruidnageltje chilipepertje uit de vijzel, laurierblad, bouillonblok, zout weekwater van de rijst toevoegen, tomatenpuree, tamarinde pulp of iets zuurs uitgelekte bonen verder koken in deze saus rijst toevoegen als bonen zacht zijn, 20 minuten koken op zacht vuur eenmaal tijdens koken, roeren met vork eten met zuurgoed en markoesalimonade Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 januari 2010 om 15:43. |
![]() |
![]() |