Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2009, 17:51   #121
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

mmm , leugens op leugens ; zo kennen we ze.

feit is dat JIJ het rode driehoekje hebt gebruikt om mensen te laten bannen die kritiek hadden op jouw joods extremistiche en oorlogstokende terreurstaat.

en zoals reeds gezegd, doe geen moeite : je persoonlijke verwijtjes om toch maar een scheldpartij op te starten om nadien te gaan klagen bij de mods en een ban te bekomen; aan dat puberaal spelletje doe ik niet mee.

constateer wel dat de paniek in jullie uitverkoren kringen steeds erger wordt. dat is uiteraard een goed zaak. en dat zal niet verbeteren
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 17:51.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 18:07   #122
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
heb nu mogen vernemen dat ze zo in paniek zijn dat ze zelfs manifeste nazi propaganda in olland gaan draaien om toch maar de joodse slachtofferrol te doen herleven om hun terreurdaden in israel te verhullen....

Word maar racistisch... zo kennen we je weer.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 18:10   #123
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Word maar racistisch... zo kennen we je weer.
Hoi ..Geert!
Oud 18 oktober 2009, 18:19   #124
Francientje
Minister

Standaard

Roodhaar, een vraagje. Beschouw jij jezelf als antisemitisch of alleen antizionistisch?
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 18:19   #125
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
Hoi ..Geert!
Sterk.
Oud 18 oktober 2009, 18:21   #126
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sterk.
zonder dank...
Oud 18 oktober 2009, 18:23   #127
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
zonder dank...
Kennelijk bent u niet zo goed vernetwerkt in de wereldwijde media als uw naam suggereert.
Oud 18 oktober 2009, 18:51   #128
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kennelijk bent u niet zo goed vernetwerkt in de wereldwijde media als uw naam suggereert.
maak je maar geen zorgen,geert..
Oud 18 oktober 2009, 19:21   #129
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mmm , leugens op leugens ; zo kennen we ze.
feit is dat JIJ het rode driehoekje hebt gebruikt om mensen te laten bannen die kritiek hadden op jouw joods extremistiche en oorlogstokende terreurstaat.-
Onzin: ik heb op de knop gedrukt vanwege antisemitische praat. Jij bent dus de leugenaar.

Citaat:
en zoals reeds gezegd, doe geen moeite : je persoonlijke verwijtjes om toch maar een scheldpartij op te starten om nadien te gaan klagen bij de mods en een ban te bekomen; aan dat puberaal spelletje doe ik niet mee.
Jij bent juist enorm provocerend bezig, ofwel jij probeert mij uit de tent te lokken. Ik verzeker je dat dat niet gaat lukken.

Citaat:
constateer wel dat de paniek in jullie uitverkoren kringen steeds erger wordt. dat is uiteraard een goed zaak. en dat zal niet verbeteren
Ik constateer dat jij paniekeert opdat je een keer gepakt wordt op antisemitisme. En geloof me: als je zo bezig blijft, zal dat niet lang duren.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 19:44   #130
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Onzin: ik heb op de knop gedrukt vanwege antisemitische praat. Jij bent dus de leugenaar.

Jij bent juist enorm provocerend bezig, ofwel jij probeert mij uit de tent te lokken. Ik verzeker je dat dat niet gaat lukken..

ach, iedereen kan hier wel checken wie wie tracht uit te dagen tot een
scheldpartij om ze nadien te laten bannen .
FEIT is dat JIJ op het rode knopje heb gedrukt om anderen te laten bannen omdat ze kritiek leverden op je medezionisten. Je zoveelste leugen op rij is bij deze genoteerd. Vrijheid van menigsuiting volgens zionisten he

Citaat:
Ik constateer dat jij paniekeert opdat je een keer gepakt wordt op antisemitisme. En geloof me: als je zo bezig blijft, zal dat niet lang duren

Paniek is er , maar hoegenaamd niet bij diegenen die jouw walgelijk zionisme aanklagen. en je bedreigingen kunnen me geen bal schelen; jullie zijn aan het verliezen en je weet het maar al te goed.

vraag is alleen hoeveel niet joodse slachtoffers jullie nog willen maken vooraleer jullie je neer leggen leggen bij de realiteit. Liebermann heeft alvast geinsinueerd massavernietigingswapens te willen gebruiken. hij is dan ook een zionistische fundi zoals jullie.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 19:47.
Oud 18 oktober 2009, 19:48   #131
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

het blijft evenwel leuk om de zionisten zo wanhopig te zien spartelen.

times are a changing !
.
Oud 18 oktober 2009, 19:49   #132
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
scheldpartij om ze nadien te laten bannen . FEIT is dat JIJ op het rode knopje heb gedrukt om anderen te laten bannen omdat ze kritiek leverden op je medezionisten. Je zoveelste leugen op rij is bij deze genoteerd. Vrijheid van menigsuiting volgens zionisten he
Uhm... dat berichtje dat hij liet bannen was het verwijt dat Joden overal de economie leegzuigen, alle oorlogen in de wereld hadden veroorzaakt, en werelddominantie nastreefden. Niet echt veel met zionisme te maken.
Citaat:
Paniek is er , maar hoegenaamd niet bij diegenen die jouw walgelijk zionisme aanklagen. en je bedreigingen kunnen me geen bal schelen; jullie zijn aan het verliezen en je weet het maar al te goed.

vraag is alleen hoeveel niet joodse slachtoffers jullie nog willen maken vooraleer jullie je neer leggen leggen bij de realiteit. Liebermann heeft alvast geinsinueerd massavernietigingswapens te willen gebruiken. hij is dan ook een zionistische fundi zoals jullie.
Jij gebruikt zoveel dezelfde zinnen en woorden dat ik begin te denken dat jij geen forumgebruiker bent, maar een computeralgorithme.
Oud 18 oktober 2009, 19:51   #133
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Uhm... dat berichtje dat hij liet bannen was het verwijt dat Joden overal de economie leegzuigen, alle oorlogen in de wereld hadden veroorzaakt, en werelddominantie nastreefden. Niet echt veel met zionisme te maken.

Jij gebruikt zoveel dezelfde zinnen en woorden dat ik begin te denken dat jij geen forumgebruiker bent, maar een computeralgorithme.

dus zoals ik reeds zegde : je zal niet lukken tot het opstarten van een persoonlijke scheldpartij om me eveneens te laten bannen. zo verfoeilijke praktijken hanteren jullie zionisten nu eenmaal.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 19:51.
Oud 18 oktober 2009, 19:54   #134
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

een indicatie van de paniek in joods fundamentalistische kringen in olland :

Citaat:
AMSTERDAM - De film Jud Süss uit 1940, een antisemitische nazifilm die in vele landen verboden is, wordt zondagochtend eenmalig in Amsterdam vertoond. De vertoning in bioscoop Tuschinski maakt deel uit van een symposium over oorlogspropaganda van het Nederland Instituut voor Oorlogsdocumentatie (NIOD), het Centrum voor Holocaust en Genocidestudie en het Historisch Nieuwsblad
bron :
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...0&subsection=2

de slachtofferrol is dermate uitgerafeld dat ze zich geen weet meer blijven om hun zionistische perverse misdaden jegens het palestijnse volk te verhullen .
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 19:55.
Oud 18 oktober 2009, 19:54   #135
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dus zoals ik reeds zegde : je zal niet lukken tot het opstarten van een persoonlijke scheldpartij om me eveneens te laten bannen. zo verfoeilijke praktijken hanteren jullie zionisten nu eenmaal.
Ik scheld niet. Ik provoceer niet. En zo wel, graag citeren.

Zolang u zonder bewijzen dingen roept, kunt u beter uw mond houden. Dat geldt voor iedereen, aan beide zijden van het debat.
Oud 18 oktober 2009, 19:55   #136
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
een indicatie van de paniek in joods fundamentalistische kringen in olland :

bron :
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...0&subsection=2

de slachtofferrol is dermate uitgerafeld dat ze zich geen weet meer blijven om hun zionistische perverse misdaden jegens het palestijnse volk te verhullen .
Waar staat dat Joden protesteren tegen het vertoon?
Oud 18 oktober 2009, 19:55   #137
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
scheldpartij om ze nadien te laten bannen .
FEIT is dat JIJ op het rode knopje heb gedrukt om anderen te laten bannen omdat ze kritiek leverden op je medezionisten. Je zoveelste leugen op rij is bij deze genoteerd. Vrijheid van menigsuiting volgens zionisten he
Nee: ik heb op de knop gedrukt, omdat iemand zei dat Joden uit waren op wereldmacht en al het leed van de wereld (de wereldoorlogen onder andere) hadden veroorzaakt. Dit zei degene zonder argumentatie en is dus puur antisemitisme. Met Israel had het niets te maken. Jij liegt dat je barst,

Citaat:

Denk jij nou echt dat pro-Palestijnse organisaties blij zullen zijn met extremisten als jij?
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 19:59   #138
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
kunt u beter uw mond houden. Dat geldt voor iedereen, aan beide zijden van het debat.
Zoals reeds gezegd: u bent hier niet in uw gestolen joodse apartheidstaat waar u niet-joden kunt bevelen. en zwijgen voor zionistisch krapuul zal ik nooit doen. En de stemmen met mij die jullie walgelijke zionistische misdaden aanklagen worden immer luider en talrijker.
.
Oud 18 oktober 2009, 20:01   #139
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals reeds gezegd: u bent hier niet in uw gestolen joodse apartheidstaat waar u niet-joden kunt bevelen. en zwijgen voor zionistisch krapuul zal ik nooit doen.
Ik zei; dat geldt voor beide zijden voor het debat. Overigens, de uitspraak dat alleen zinnige uitspraken gezegd dienen te worden komt van een Duitser.
Citaat:
En de stemmen met mij die jullie walgelijke zionistische misdaden aanklagen worden immer luider en talrijker.
Door de toename van moslims, ja. Het aantal gewone mensen met antisemitische sentimenten blijft in mijn optiek redelijk gelijk.
Oud 18 oktober 2009, 20:01   #140
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Denk jij nou echt dat pro-Palestijnse organisaties blij zullen zijn met extremisten als jij?

absoluut, omdat zo in gaan tegen zo'n zionistische figuur als jij, een figuur die ze maar al te goed kennen.

Hoe hard je ook tracht, jullie verliezen steeds meer het pleit en je weet het
.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be