Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2009, 00:12   #121
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als ge dan toch zo wil gezegd hebben dat dat zootje ballen aan zijn lijf heeft, wel dan hadden ze de betreffende personen moeten gaan aanpakken. Wat stenen werpen en auto’s vernielen is veeleer een bewijs van zwakte en lafheid dan van ballen. Het is juist een bewijs van totaal geen ballen te hebben, maar van een stel laffe honden te zijn die zoals naar gewoonte bij dat soort, enkel uit hun pijp komen als ze minimum met twintig tegen één staan.
Het lijkt me toch evident dat de straat op gaan voor het in hun ogen goede doel met een baksteen en met het risico op weer een arrestatie (en een mishandeling door de politie, wie zal het zeggen) aanzienlijk minder laf is dan het gedrag van velen uit de VB aanhang die hun leider een pak slaag lieten geven, naar de koelkast liepen en weer een biertje opentrokken.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 01:07   #122
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Het lijkt me toch evident dat de straat op gaan voor het in hun ogen goede doel met een baksteen en met het risico op weer een arrestatie (en een mishandeling door de politie, wie zal het zeggen) aanzienlijk minder laf is dan het gedrag van velen uit de VB aanhang die hun leider een pak slaag lieten geven, naar de koelkast liepen en weer een biertje opentrokken.
Nee, dat is gewoon iedere gelegenheid te baat nemen om rel te kunnen schoppen. Niet meer of niet minder dan dat.

Het VB heeft de zaak langs gerechtelijke weg bekampt, zoals het normaal gangbaar is waar dit mogelijk is.

De situatie van de mishandeling van dat gevangen crapuul is sowieso al niet te vergelijken met de mishandeling van burgers die in de eerste plaats niets misdeden, maar goed, als wat de politie gedaan heeft met deze gevangene in strijd is met de wet, dan had men perfect, aangezien de daders bekend waren, dit langs gerechtelijke weg kunnen aanpakken en hiervoor zelfs een schadeloosstelling kunnen eisen. Zo zouden geciviliseerde personen dit aanpakken. Uw crapuul neemt eerder de gelegenheid te baat om herrie en vernieling te schoppen, en dat noemt u ballen hebben. Ik noem dat lafheid en crapuleus gedrag.

Wanneer u er anders over denkt verlaagt u zichzelf tot het zelfde laag niveau als dat van het crapuul dat telkens daar zo tekeer gaat.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 02:07   #123
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Dat was die juwelier die geschoten had op de vluchtende bandieten. Je mag je inderdaad wel zelf verdedigen maar eenmaal de boeven gaan lopen weet ik het zo niet meer.
Zou mij niet kunnen schelen man.
Ze hebben bij mij al 2 keer op 2jaar in mijn wagen ingebroken,polen en litouwers,vreemd gespuis alweer en mijn broer en maat in antwerpen overvallen en bedreigd met een mes:marokkanen.

Als ik ooit enen betrap,ik heb mijn gerief nu wel liggen,kan mij niet schelen dat em mee z'n pikkels omhoog ligt.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 02:09   #124
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien de informatie juist is waren er wél flikken uit Anderlecht die de beest zijn gaan uithangen in de gevangenis van Vorst. Dan moet men niet verwonderd zijn als er problemen van komen. Wachten tot de hoofdcommissaris die flikken straft met een vermaningduurt een hele tijd.

Mij verwondert 't dat 't zolang duurde.

PS
"Sale Flamand" roepen naar een allochtoon is een grove belediging die ik ook niet zou nemen.
Ik had niks anders verwacht; omdat enkele domme flikken zoiets doen vind jij zoals we wel weten ondertussen het gerechtvaardigd uw alloochtone multicul vrienden onschuldige mensen hun wagen vernielen want dat is hetgeen ze alweer hebben gedaan.Betogen tot daar aan toe maar alweer vernielingen aanbrengen en mensen of politie mensen die dikwijls gezinnen hebben ook in het ziekenhuis slaan,proficiat.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 07:45   #125
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
bron

Naar het schijnt zijn het VB, NS-A, hells angels en diverse hooligangroeperingen aan het mobiliseren om dit weekend met tienduizenden het brusselse in te trekken.
Is er een wandeling of zo, ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 07:52   #126
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Er is maar één manier om die jongerenbendes die nu reeds jaren onze steden terroriseren een halt tot te roepen en dat is dat de ordediensten mogen schieten om te doden...
Dan pas zal dat krapuul het misschien beseffen. Gevangens en gesloten instelling vinden ze een eer.

Ook er op wijzen dat het niet alleen allochtone jongerenbendes zijn, de meerderheid wel, maar ook Vlaamse jongerenbendes moeten dringend op hun plaats worden gezet.
Inderdaad, dat of, er een meute uitgehongerde politie honden op loslaten, daar hebben ze schrik van naar het schijnt. Of het waterkanon vullen met varkensmest, dat moet ook wel impact hebben.

kortom al die halfzachte maatregelen overboord en het er gewoon uitkloppen, laat dat daar een tot de tanden bewapend bataljon parra`s op afgaan die hun eens goed willen uitleven.

1 keer is voldoende, ze zullen het dan wel begrepen hebben. Dood schieten moet niet (alhoewel een dealer meer of minder, kan nooit kwaad natuurlijk... ) maar die opgefokte krapuulekes die denken dat ze daar baas zijn, zo voor een week of 4 op vloeibaar voedsel zetten, moet zeker tot de mogelijkheden behoren.
Oud 23 november 2009, 07:54   #127
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
en opnieuw wordt straattuig en racistische enkelingen binnen het korps veralgemeend naar de gehele bevolking.

Gelukkig zijn zulke uitspraken enkel besteed aan de minder clevere mens onder ons. Daarom zal het ook nooit echt praktisch iets betekenen.

Alhoewel..iemand al "idiocracy" gezien?

Dat is toch niet waar ? We hebben het toch over dit straatcrapuul ?

Nu ik kan er ook niet aan doen , dat ze blijkbaar allemaal uit een bepaalde streekt op de aardkloot afkomstig zijn.
Oud 23 november 2009, 07:56   #128
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Is er een wandeling of zo, ?
Dat doen ze alleen nog maar in godvergeten boeregehuchten, en liefst nog 's avonds...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 08:13   #129
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zoals die para' s in Ruanda dus.
Die kleinen hebben ze boven een vuurke gehouden in Somalie, ... wat best te begrijpen was, als ge u even in de situatie zelf verplaatst.

Ne Somalie van een jaar of 12 kan al beter overweg met ne kalasjnikov dan ne belgische flik met 10 jaar ervaring.
Oud 23 november 2009, 08:14   #130
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Het VB heeft de zaak langs gerechtelijke weg bekampt, zoals het normaal gangbaar is waar dit mogelijk is.
Het VB was beter tevens de straat opgegaan, daar zet je namelijk zware politieke druk mee.

U zult zien dat waar de mishandelaars van de VBleiders vrijuit gaan, de politieagenten die (zo men zegt) een aantal straatsoldaten hebben mishandeld wel een probleem hebben.
Oud 23 november 2009, 08:20   #131
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het VB was beter tevens de straat opgegaan, daar zet je namelijk zware politieke druk mee.

U zult zien dat waar de mishandelaars van de VBleiders vrijuit gaan, de politieagenten die (zo men zegt) een aantal straatsoldaten hebben mishandeld wel een probleem hebben.
Dat is net het verschil Eberhard, Als er ook maar een VB er, een poot uitsteekt naar die brave jongens, ook al is het om hem te verdedigen, dan lappen ze die een veroordeling voor slagen en verwondingen aan zijn been, en ergst van al, pakken ze zijn burgerrechten af.

Een gewone burger of straathooligan, zal die burgerrechten worst wezen, die veroordeling voor slagen en verwondingen, ook, behalve dan als je vuurwapens bezit of gevechtssporten doet, dan kan dat ook nog gevolgen hebben, die veel verder gaan dan een onozele boete. (zitten moet ge toch niet wegens geen plaats. ).
Oud 23 november 2009, 08:25   #132
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus mag ik als burger, ook als ze een steen naar mij , mijn auto, mijn familie of mijn huis mikken, ook ingrijpen ?

Alleen vrees ik dat het hier weer eenzijdig, van de andere kant zal mogen komen.

Stel u voor wat er was gebeurd hadden een paar buurtbewoners zo een jong krapuuleke vastgepakt, en hem wat hadden verbouwd, ... nog maar simpel dat, gewoon zijn ballen zo plat gestampt dat m voor de rest van de zijn leven niet meer aan reproductie had moeten denken.

We hadden nogal wat krantenkoppen gezien deze morgen ... Dingen in de trand van "onschuldig kind bijna doodgeslagen, door boze bende blanke racisten " etc...
Oud 23 november 2009, 09:11   #133
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is net het verschil Eberhard, Als er ook maar een VB er, een poot uitsteekt naar die brave jongens, ook al is het om hem te verdedigen, dan lappen ze die een veroordeling voor slagen en verwondingen aan zijn been, en ergst van al, pakken ze zijn burgerrechten af.

Een gewone burger of straathooligan, zal die burgerrechten worst wezen, die veroordeling voor slagen en verwondingen, ook, behalve dan als je vuurwapens bezit of gevechtssporten doet, dan kan dat ook nog gevolgen hebben, die veel verder gaan dan een onozele boete. (zitten moet ge toch niet wegens geen plaats. ).
Zeker, de straat op gaan heeft zijn risico's.

De tuigmannen van 1070, 1080, en 1210 nemen deze risico's wel, de aanhang van het VB blijft (mopperend) thuis.
Oud 23 november 2009, 09:19   #134
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus mag ik als burger, ook als ze een steen naar mij , mijn auto, mijn familie of mijn huis mikken, ook ingrijpen ?

Alleen vrees ik dat het hier weer eenzijdig, van de andere kant zal mogen komen.

Stel u voor wat er was gebeurd hadden een paar buurtbewoners zo een jong krapuuleke vastgepakt, en hem wat hadden verbouwd, ... nog maar simpel dat, gewoon zijn ballen zo plat gestampt dat m voor de rest van de zijn leven niet meer aan reproductie had moeten denken.

We hadden nogal wat krantenkoppen gezien deze morgen ... Dingen in de trand van "onschuldig kind bijna doodgeslagen, door boze bende blanke racisten " etc...

De Franstalige politici zouden niets liever zien dan dat morgen de Domste Belg (burger of politieman) opstaat en een of meerder straatmannen doodt. De natte droom is dat deze Belg een Vlaming is.
Voor intern politiek gebruik en gewin zou dat dan ook een godsgeschenk zijn voor de Francofonen.

Tanden op elkaar dus, je auto elders parkeren, je er buiten houden, en het probleem daar neerleggen waar het hoort. Bij Moureaux c.s. onder andere.
Dit gaan we de corrupte bestuurders en gezagsdragers van een aantal Brusselse gemeentes fijn zelf laten oplossen.
Oud 23 november 2009, 09:19   #135
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
en die flikken en cipiers, mensen dwingen te zeggen dat Mohamed een pedofiel is en klop krijgt tot wanneer je bloed plast, testikels open liggen... ook daar mag eens grote kuis gebeuren.
Is dit al bewezen? Dan is er in feite geen onderzoek meer nodig, wat vertelt die Turtelboom dan allemaal?

Indien het zo zou zijn, dat "bepaalde" agenten zich te buiten zouden zijn gegaan aan geweld, is dit volgens u een reden tot vernieling, straatterreur, brandstichting en geweld tegen agenten die zééér waarschijnlijk met de hele zaak geen fluit te maken hadden.

Dat men volgens u, grote kuis moet houden bij de politie aangezien er zijn die geweld zouden durven gebruiken, bent u danook voorstander dat men grote kuis gaat houden bij allochtonen? Want, zoals u weet of misschien liever niet weet komt het gebruik van geweld, vandalisme, brandstichting en met regelmaat straatterreur nogal makkelijk bij deze voor. Dus want denkt u, ook grote kuis of ziet u dit eerder als racisme?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 10:09   #136
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
bent u danook voorstander dat men grote kuis gaat houden bij allochtonen?
Waarom niet een grote schoonmaak in alle geledingen van de samenleving?

Of hebt u het idee dat het erg schoon aan toe gaat bij de politie, justitie, leger, andere hoge ambtenaren, de top van het bedrijfsleven, en natuurlijk de politici?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 november 2009 om 10:10.
Oud 23 november 2009, 10:21   #137
BlueThunder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Is dit al bewezen?
Dat men volgens u, grote kuis moet houden bij de politie aangezien er zijn die geweld zouden durven gebruiken, bent u danook voorstander dat men grote kuis gaat houden bij allochtonen? Want, zoals u weet of misschien liever niet weet komt het gebruik van geweld, vandalisme, brandstichting en met regelmaat straatterreur nogal makkelijk bij deze voor. Dus want denkt u, ook grote kuis of ziet u dit eerder als racisme?
waarom toch altijd veralgemenen, misdaden altijd linken met vreemdelingen of allochtonen, zware denkfouten zijn dat... wanneer mensen geboeid, weerloos,... afgeslagen worden tot ze bloed plassen door laffe extreemrechtse flikken, is het normaal dat de mensen boos worden en zich nog moeilijk kunnen inhouden. De politie en het gevangeniswezen moet gezuiverd worden van personen met extreemrechtse achtergronden. Waarom zou men kuis moeten houden bij allochtonen ? Het is niet omdat een klein aantal allochtonen problemen veroorzaken ( tieners in puberteit die nog op zoek zijn naar hun identiteit ) dat alles slecht is. Meer allochtonen bij politie en in gevangenis ( personeel ) moet bovenaan op de agenda.
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 10:25   #138
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Gerief

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Zou mij niet kunnen schelen man.
Ze hebben bij mij al 2 keer op 2jaar in mijn wagen ingebroken,polen en litouwers,vreemd gespuis alweer en mijn broer en maat in antwerpen overvallen en bedreigd met een mes:marokkanen.

Als ik ooit enen betrap,ik heb mijn gerief nu wel liggen,kan mij niet schelen dat em mee z'n pikkels omhoog ligt.
Steeds meer mensen hebben "gerief" bij zich.
De politiekers beseffen blijkbaar niet waar we naartoe gaan met deze evolutie. Tijd dat ze die rambootjes in Anderlecht en elders op hun plaats zetten. Politiepatrouiles met zware wapens op straat en overal waar er risico is.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 10:45   #139
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
bron

Naar het schijnt zijn het VB, NS-A, hells angels en diverse hooligangroeperingen aan het mobiliseren om dit weekend met tienduizenden het brusselse in te trekken.
JAWAADE !!!!!!De gloed van de brandende stad Brussel zal mijlenver te zien zijn.
En.........WIJ (DE echte Vlamingen!! (belgen) .........staan HULPELOOS met onze handjes in de zakken.
PS:Slank het leger AUB niet te veel af.
WE ZOUDEN ZE NOG EENS ""HARD"" NODIG KUNNEN HEBBEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 10:59   #140
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
waarom toch altijd veralgemenen, misdaden altijd linken met vreemdelingen of allochtonen, zware denkfouten zijn dat... wanneer mensen geboeid, weerloos,... afgeslagen worden tot ze bloed plassen door laffe extreemrechtse flikken, is het normaal dat de mensen boos worden en zich nog moeilijk kunnen inhouden. De politie en het gevangeniswezen moet gezuiverd worden van personen met extreemrechtse achtergronden. Waarom zou men kuis moeten houden bij allochtonen ? Het is niet omdat een klein aantal allochtonen problemen veroorzaken ( tieners in puberteit die nog op zoek zijn naar hun identiteit ) dat alles slecht is. Meer allochtonen bij politie en in gevangenis ( personeel ) moet bovenaan op de agenda.
Hebt u een bewijs dat het extreem rechtse flikken waren?

Gevaarlijk woord zuiveren, zo zijn de problemen naar het schijnt begonnen in ex-Joegeslavie. Zuiveren deed/doet men ook in landen waar het communisme het voor het zeggen had/heeft. Misschien banden met het communisme of iets dergelijks?

Tieners opzoek naar hun identiteit, hoort daar vandalisme, geweld, brandstichting en straatterreur bij? Autochtone tieners, hoe komt het dat deze op dergelijke manier hun identiteit niet gaan zoeken buiten misschien héééél kleine minderheid? Zoals men uit uw reactie kan opmaken, zijn dit zaken die kunnen en die horen bij het volwassen worden. Het stoort u wellicht niet dat men zegt dat personen die er zulke ideeën op na houden zoals u hier neerzet, de reden zijn dat zulke zaken gebeuren en zullen blijven gebeuren. Dat ooit in de steden de wet van de sterkste de bovenhand zal halen of, zoals u het zegt pubers die opzoek zijn naar hun identiteit. Dat de oplossing volgens u erin zou liggen dat met meer allochtoonse agenten de zaak is opgelost, wilt u daarmee aangeven dat u naiëf bent? Of wilt u hiermee de fabel aanhalen van, elke goede boswachter is/was een stroper.

Ooit de reportage gezien van een allochtoonse sp.a verkozenen die in de straten van indien ik me niet vergis Molenbeek de plaatsen aan wees waar de pubers opzoek naar hun identiteit zoals u het noemt, hun molotov coktails hadden verstopt klaar voor gebruik indien ze zouden worden lastig gevallen door politie? Of zouden ze deze niet gebruiken wanneer het allochtoonse politieagenten zouden zijn die hun komen lastigvallen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be