![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je spreekt jezelf dus tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Belachelijkaard. Dat Vlaams-nationalistisch links zich eens degelijk organiseert en zo zelf een maatschappelijk draagvlak uitbouwt. Ik zal eens een hint geven die ik al zo vaak heb gegeven: lokale afdelingen. Wat iedereen zowat als basis van een organisatie beschouwt, wordt door organisaties als Meervoud blijkbaar weggewuifd.
Niet zagen over de vertegenwoordiging van rechts in de Vlaamse Beweging, maar eens kritisch naar jezelf kijken kan al véél veranderen.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zaag niet over de vertegenwoordiging van rechts. Ik zet alleen maar diegenen voor het blok die afkomen met idiote stellingen als "Het zou niet over links en rechts mogen gaan, maar over Vlaams of Belgisch!". Dat deze mensen zelf eens consequent zijn.
En wij bouwen onze beweging wel degelijk verder uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() men kan niet in vlaanderen doe alsof men centrum-rechts is en in europa met uiterst-links in zee gaan en bovendien een uiterst-linksstemgedrag vertonen...
EVA staat voor EUSSR...en de n-va dus blijkbaar ook gezien brepeols de rechterhand (ondervoorzittster) van onze ex rote armee fraction terrorist. De n-va is gewoon een hype gecreeerd door de linkse media. neem dezever weg en zet bourgois in zijn plaats en ze halen de 5% niet! De taak van het VB is die pseudo-nationalisten te ontmaskeren en hun alliantie met uiterst-links zowel in EP als hoboken etc aan te kaarten. Zeker 2/3 van de n-va kiezers zijn halve Vb'ers en ik ben zeker mochten zij weten dat n-va turkse toetreding steunt (via EVA) in europa dat ze dan wel anders zouden stemmen. En hoeveel van hun kiezers weten dat dezever in 2003 een kartelakkoord had met de paarse vld? hoeveel van de n-va kiezers weten dat de n-va de snel-belg wet helpt toepassen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarbij, is het zo moeilijk om iemands naam juist te schrijven? Jullie willen respect, jullie willen samenwerken, jullie willen, wel begin dan met namen juist te schrijven. Een klein peuterke herkend men aan dit soort zaken. Heel lang geleden, voor er Sprake was van Bart Dewever, werd er gezegd: "De N-VA is een éénmanspartij, pak Bourgeois weg en het is gedaan met de partij". Wel we hebben Bourgeois weggenomen en de n-VA staat er meer dan ooit. En wees gerust, de N-VA werkt aan de opvolger van Bart Dewever, Bart stopt ermee ten laatste in 2013, dat staat nu reeds vast.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 21 december 2009 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten hoe cynisch dat is afgelopen. En als de tijd daar is voor Bart De Wever om door te gaan, dan gaan we zien dat hij door de partij gevraagd wordt om te blijven en wie leeft zal zien wat er dan gebeurd. Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 december 2009 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat weet jij daar nu toch van?
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enb zet ipv woestijnvis en VRT gadget Dewever bourgois of eender welke andere n-va'er op kop en de n-va zit zo weer onder de kiesdrempel. jullie zijn een eenmanspartij geworden. En geen enkele politicus blijft razend populair.... Zeker geen mossel zoals dewever die in het verleden al oneindig veel bochten gemaakt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat er contacten zijn met andere regionalisten uit Europa vind ik eerlijk gezegd een goede zaak, doch ik ben eerder toch Eurokritisch. Ik heb dan ook niet op NVA gestemd voor Europa. Trouwens, ik ken tal van mensen die puur VB stemmen omwille van het vreemdelingstandpunt, en hun geen reet aantrekken van het Vlaams-nationalisme. Net zoals ik mensen ken die enkel NVA stemmen omdat ze De Wever zo ne grappige vinden...
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() probleem is dat ze zo zich niet profileren want de grote massa weet dat helemaal niet en dezever zal het ook niet aan de grote klok hangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 december 2009 om 03:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "Slimmste mens ter wereld effect" van Bart Dewever is toch te minimaliseren hoor. Nog niet ézén procent van onze kiezers heeft voor ons gestemd omdat Bart Dewever meegedaan heeft aan de Slimste mens ter wereld. De Slimste mens ter wereld heeft wel de aandacht gevestigd op Bart Dewever en nadien op onze partij. Mensen zijn zich dan gaan interesseren voor onze partij, zijn het programma gaan lezen en zagen dat het goed was. Deze studie is gemaakt in juli 2009 en ze hebben hiervoor 1973 mensen ondervraagd
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 22 december 2009 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
luister maar eens naar de misvattingen over VB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar dat is natuurlijk iets helemaal anders. Back ontopic. Dat NVA en Groen (Ecolo ook?) samen in 1 Europese fractie zitten is natuurlijk interessant. Ik denk dat het weinig NVA'ers kan schelen dat NVA met groene voorstellen op de proppen komt. In de VU waren er zelfs een gans pak "Vlaamse groenen" die later overgestapt zijn naar Groen. Nee, ik denk dat het voor heel wat Groen-stemmers moeilijk ligt om zich als Vlaamsgezind of regionalistisch te gaan profileren (Groen trekt de Belgische kaart). Misschien interessant om te vermelden in debatten dat op Europees niveau, Groen het idee steunt van een Europa van regio's.
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over die oneindige bochten van het verleden had ik graag wat meer uitleg gehad. Liefst enkel voorbeelden waarvan DW zelf niét toegeeft dat het een bocht zou zijn. Start!
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nationalisme -> natio, nationis v, volksstam/natie liberalisme -> libertas, libertatis v, vrijheid communisme -> communis -is -e, gemeenschappelijk Laatst gewijzigd door respublica : 22 december 2009 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |