![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De reden waarom u echter liever een first strike dan een kernwapenaanval ziet, is omdat Israël geen gevaar loopt het slachtoffer te worden van zo'n preventieve aanvalsoorlog, itt Iran. Tot daar uw consequentie. Het aantal slachtoffers is voor u slechts secundair.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 6 december 2009 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verantwoordelijkheid ligt bij degene die de trekker overhaalt. Ik heb het al meerdere keren hier gezegt, indien amerika Belgie zou bezetten en mijn buurman gooit een bom naar mijn kinderen of andere familieleden, dan ga ik mijn vinger niet wijzen naar de amerikanen. Deze buuman gaat er dan aan en dat ligt nogmaals niet aan de amerikanen. Het 2de stukje is gewoon reinste onzin. Ik kies nergens tussen beide. Ik wil liefste dat al deze dingen onmogelijk worden. Maar conventionele wapens zullen nooit verdwijnen, kernwapens...daar zie ik toch een kans in. Israel heeft geen hol te maken met mijn afkeer tegen kernwapens. Waar je dit verzinsel en leugen van naar boven haalt is mij een raadsel. Gelieve je te beperken tot je eigen mening en laat anderen zelf hun mening over onderwerpen plaatsen ok. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 6 december 2009 om 16:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's blabla.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een normale leider had men Irak nooit binnengevallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als het nog eventjes duurt om kernwapens de wereld uit te helpen, is het dan niet zinvol om (desnoods met een tijdelijke Iraanse kernbom - gesteld dat Iran er eentje wil) een tijdelijke MAD te garanderen, alvorens alle kernarsenalen (alsook de enkele buitensporige conventionele legers) ontmanteld worden? Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 6 december 2009 om 16:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij zal wel weer een kernwapenvrije wereld, met Us/Israel als uitzondering bedoelen.
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel wat jij aangaf, dat heeft niets te maken met wat ik denk en geloof ![]() Zolang men afbouwt...hoe traag ook, zolang men afbouwt is er hoop. Heb ik hoop. Met de instelling het lukt toch niet en iedereen mag er hebben zullen we idd niet ver komen. Ik zeg nergens "massaal" alsof ik beweer dat het van vandaag op morgen gebeurt zal zijn. Enkel lezen wat ik zeg als je erop wil reageren. Geen woorden in mijn mond leggen. Euhm, deze topic ging nu gewoon niet over Israel... In andere topics heb ik altijd gezegd dat men er naar moet streven om alle landen die er nu over beschikken enkel en alleen nog moeten afbouwen en dat er tegelijkertijd geen landen meer mogen bijkomen die erover beschikken. Het heeft nu niet veel nut om te gaan zeggen dat Israel of eender welk ander land er geen mag hebben...schiet je niets mee op. Is te laat. Als je het niet vraagt kan je het me ook niet verwijten é. Ik ga nu toch ook niet zomaar zeggen dat jij homo's haat...je hebt dit nm nog niet vermeld dat je geen problemen hebt met homo's. Slaat nergens op, nietwaar? NOGMAALS, ik ben tegen kernwapens en het maakt me geen reet uit wie ze heeft. Voor de rest moet je hier niet komen doen alsof onze vriend in Iran een normaal en goede leider is é. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bedoeld hier wel weer een kernwapenvrije wereld, met uitzondering van Iran.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zolang een zeer agressief land als Usa over kernwapens beschikt, lijkt het mij zeer logisch dat de vijanden (moet je eens op letten hoe de Usa hun vijanden zelf creëren, soms nog voor die landen het zelf doorhebben) van dat land zichzelf pogen te verdedigen??
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() anti-wereld propaganda, meer niet ![]()
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zou ik het idd ook noemen, wanneer je voor kernwapens bent.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Russia, China disagree with West over Iran sanctions
Goed zo |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Tis tijd voor oorlog mannen
Secret Document Exposes Iran's Nuclear Trigger http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6955351.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Ben verbaasd dat nog niemand opriep tot oorlog tav dit document
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() De bron wordt omschreven als 'an asian intelligence source'. Dat kan vanalles zijn, zelfs Israëlische intelligence.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 15 december 2009 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cnn ![]() Time to take aggressive action against Iran? http://caffertyfile.blogs.cnn.com/20...n-against-iran Maar dat wat de explosie triggert is het makkelijkste deel van de bom. Dus waarom de 'ophef'? Ja, ze willen een bom. Wie gaat hen stoppen? Ook in dat opzicht was Irak een tactische blunder. |
|
![]() |
![]() |