Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2009, 09:01   #121
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik spreek over mensen die hier geboren zijn beste.
Mensen die hier zijn geboren is belgie hun land en niet marokko of turkije of duitsland enz....
Dan moet je ervoor zorgen deze hier allemaal onze taal kunnen enz...
De meeste rel"jongeren" zijn hier geboren...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 09:05   #122
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik streef naar economische democratie, in de vorm van afschaffing van het privé-bezit van natuurlijke hulpbronnen en stimulering van coöperatie in de plaats van concurrentie op het vlak van productie.

Ik wil dat in elk geval op niet-autoritaire wijze tot stand brengen, via directe democratie.

Ik verkies heldere en wetenschappelijk verantwoorde argumentatie boven geschreeuw, tafelgeklop en wapengeweld.

Ik ben voor gelijkheid voor de wet voor iederéén.

Ik ben voor afschaffing van adel en monarchie.

Ik begrijp niet wat het nut is van discriminatie op basis van ras, geslacht, leeftijd, ...

Ik hou niet van veralgemeningen (al zal ik in m'n zwakkere momenten ook al wel eens gezondigd hebben, vermoed ik).

Ik hou ook niet van Big Brother.

Ik vind militarisme, kapitalisme en ideologieën i.h.a. eerder een gesel dan een zegen. Ideologie als wetenschap daarentegen (de studie van de ideeën) vind ik wel boeiend.

Fox News e.d.m. werken behoorlijk op m'n zenuwen.

Ik verkies open source free-ware boven dure programma's die je om de zoveel maanden 'tegen een prijsje' moet upgraden.

Ik leg mezelf een hoge morele standaard op, maar wil die aan niemand anders opdringen.

...

Ik veronderstel dat ik door dat alles 'niet rechts, eerder links' ben

Maar mocht ik me daarin vergissen, tja, dan zal ik daar ook niet van wakker liggen, hoor.
Met het overgrote deel van uw standpunten ben ik het volledig eens.
Maakt dat van mij ook een linkse?
Is zeker niet uitgesloten.

Echter: Ik moet U geen tekeningetje maken dat linkiewinkieworld er de afgelopen generatie een enorme rotzooi van heeft gemaakt en heeft gezondigd tegen de absoluut basale rechtvaardigheidsgevoelens die elke gemiddelde democraat er op na houdt.

Een bewijs dat het toch nog goed zit met de inborst van de Vlaming en een bevestiging van het feit dat in linkiewinkieworld enkel nog een paar verzuurde matennaaiers leven zijn de verkiezingscijfers.
Sos: 15% dwz: 5% politieke benoemden + 10% allochtonen
Groen!: 7% dwz 2% politieke benoemden + 2% romantische naïevelingen + 3% allochtonen

DWZ dat linkiewinkieworld zonder geïnstitutionaliseerde fraude nooit nog boven de kiesdrempel zou uitkomen.

Het drama van dit alles is dat de "linksen" geen partij meer hebben waar ze kunnen op terugvallen.
Een schande is dit voor de honderdduizenden goedbedoelende "linkse" Vlamingen die door linkse media een generatie lang zijn ingepeperd dat begrippen zoals eer, woord, trouw, volk onwelriekende begrippen zouden
zijn.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 december 2009 om 09:06.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 14:28   #123
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Dus we zijn het erover eens dat FDW nu heel wat anders zegt dan pakweg 15jaar geleden!
Dit vertelt hij nu niet meer. Over remigratiepolitiek zwijgt hij nu, nu vertelt hij het aanpassen-verhaal.
Dat is trouwens niet het enige, de man spreekt of handelt voortdurend in tegenstellingen. Zo was hij één van de gangmakers om Dedecker in het VB binnen te halen, terwijl hij anderzijds wenst dat het VB opnieuw wat socialer en volkser wordt. Dedecker is net het symbool van het neoliberalisme dat asociaal en antivolks is. Enz...
Je kan toch geen 30 jaar lang dit in ieder debat of wat dan ook gaan zeggen?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 15:54   #124
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Zelfs als hij het meent gaat hij toch teruggefloten worden door de partijleiding, hoor.
Heb reactie gehad van schoofs maar ik vrees je fout zal zitten met hetgeen je hier hebt gezegd.

Heb allesins ferm mijn ongenoegen geuit.
Oud 7 december 2009, 23:06   #125
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan toch geen 30 jaar lang dit in ieder debat of wat dan ook gaan zeggen?
Als je overtuigd bent van je gelijk, moet je daar ook voor gaan. En we zijn overtuigd van ons gelijk (zoals ook de politieke tegenstanders dat zijn van hun gelijk). Ben je dat niet, dan moet je niet aan politiek beginnen doen.
Wij kiezen naast het daadwerkelijk strafbaar stellen en vervolgen van illegale aanwezigheid, onverkort voor remigratie van het overgrote deel der niet-Europese vreemdelingen naar de landen van herkomst. Op basis van binationale akkoorden tussen de nationale staten, en ook scholing, ontwikkelingshulp,... omvattend.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 23:07   #126
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb reactie gehad van schoofs maar ik vrees je fout zal zitten met hetgeen je hier hebt gezegd.

Heb allesins ferm mijn ongenoegen geuit.
Wat heeft hij geantwoord?
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 00:50   #127
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lang leve de hoofddoek,das precies chinees voor u en dan jaja,ik heb het gelezen,goedpraterij om te kunnen zeggen,leve de hoofddoek.
Waarom denk je dat de N-SA daar een voorstander van is? N-SA wil juist niet dat mensen integreren.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 8 december 2009 om 00:52.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 07:58   #128
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waar maken jullie je eigenlijk druk over ?

Die pipo heeft ocharme 10.000 stemmen gehaald .....

http://www.bertschoofs.org/
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 14:59   #129
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Waarom denk je dat de N-SA daar een voorstander van is? N-SA wil juist niet dat mensen integreren.
Jullie lezen dus mijn posts niet goed; ik zal het nog eens zeggen; ik spreek over alle vreemdelingen die naar hier komen,dat maakt mij gvdm geen kloten uit of ze nu europees zijn of niet; al degene die naar hier komen en zoals nu onze pas krijgen en zich niet voegen nadien die moeten meteen terug naar land van herkomst.

Dat van integreren heb ik over mensen die zelfs hier geboren zijn,je moet gvdm eens zien hoevelen er hier niet eens onze taal kunnen en in vlaanderen zijn geboren?Daarvoor moet je zorgen je er wat aan doet.Om te beginnen moeten alles scholen van kleinsaf aan nederlandse les geven=verplicht.

De ns-a is pro hoofddoek en ze juichen het op hun webstek zelfs toe,voor mij is dit absurd en een schande,daar doe ik niet aan mee.

Je kan hier niet iedereen buiten houden ook; als mensen hier komen en een zeer goede rede kunnen aanhalen dan mogen ze van mij blijven mits ze de taal en dergelijke meer kunnen.
Er zijn vlamingen die bv ook naar amerika gaan en er blijven en daar een zaak hebben en zich hebben aangepast,ze hadden meteen een goede reden,ze kunnen sowieso de taal natuurlijk,ze hebben het geld en ze dragen hun steentje bij.Vergeet ook niet dat economie heel belangrijk is;als er hier bv duitsers zouden willen een bedrijf opstarten en hier meteen voor xxx jobs zorgen dan kan je daar ook niet op tegen zijn.
Asielzoekers kan je ook niet zomaar weigeren; mensen die hun land vluchten vanwege oorlog.Het probleem is nu deze hier doodleuk ook mogen blijven en onze pas krijgen,daar ben ik alsook op tegen.
Illegalen zegt genoeg;deze moeten zo snel mogelijk terug gestuurd worden.

Asielzoekers en illegalen moeten van mij dus zo snel mogelijk terug naar land van herkomst,asielzoekers wanneer het er beter is in hun land.
Geen integratie dus voor deze.
Oud 8 december 2009, 15:02   #130
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Waar maken jullie je eigenlijk druk over ?

Die pipo heeft ocharme 10.000 stemmen gehaald .....

http://www.bertschoofs.org/
Die pipo heeft groen licht gekregen van valkeniers; je moet het volledige artikel lezen in belang van limburg.
De topicstarter heeft niet het volledige gepost.

Ik heb de commentaar van schoofs naar meerdere (bekende) vb'ers gestuurd en nergens een antwoord behalve (voorlopig) 1 keertje van schoofs zelf.

Hetgeen deze heeft geantwoord houd ik voor mezelf,dat is prive maar laat mij zeggen met hetgeen dat deze gezegd heeft ik een lange boze email terug heb gestuurd.
Oud 8 december 2009, 15:04   #131
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Asielzoekers en illegalen moeten van mij dus zo snel mogelijk terug naar land van herkomst,asielzoekers wanneer het er beter is in hun land.
Vandaar de zeer dringende noodzaak welvaarts- en asielzoekers van elkaar te onderscheiden. Dit kan bv door middel van een lijst met landen die in oorlog verkeren. Dit asiel is welteverstaan alleen te verkrijgen via de dichtstbijzijnde ambassade en wel dit onder voorwaarden dat er in het land van de ambassade geen vluchtelingen op gevangen kunnen worden en de indiener van de aanvraag aan strikte voorwaarden voldoet. Anders dan vroeger kunnen we beter vluchtelingenwerk ter plaatse aanmoedigen.

Welvaartszoekers horen sowieso geen verblijfsvergunning te krijgen.
Oud 8 december 2009, 15:07   #132
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die pipo heeft groen licht gekregen van valkeniers; je moet het volledige artikel lezen in belang van limburg.
De topicstarter heeft niet het volledige gepost.

Ik heb de commentaar van schoofs naar meerdere (bekende) vb'ers gestuurd en nergens een antwoord behalve (voorlopig) 1 keertje van schoofs zelf.

Hetgeen deze heeft geantwoord houd ik voor mezelf,dat is prive maar laat mij zeggen met hetgeen dat deze gezegd heeft ik een lange boze email terug heb gestuurd.
So what. Het rommelt in het VB, dus wie wat en wanneer zegt wordt door de feiten snel achterhaald.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 20:25   #133
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie lezen dus mijn posts niet goed; ik zal het nog eens zeggen; ik spreek over alle vreemdelingen die naar hier komen,dat maakt mij gvdm geen kloten uit of ze nu europees zijn of niet; al degene die naar hier komen en zoals nu onze pas krijgen en zich niet voegen nadien die moeten meteen terug naar land van herkomst.

Dat van integreren heb ik over mensen die zelfs hier geboren zijn,je moet gvdm eens zien hoevelen er hier niet eens onze taal kunnen en in vlaanderen zijn geboren?Daarvoor moet je zorgen je er wat aan doet.Om te beginnen moeten alles scholen van kleinsaf aan nederlandse les geven=verplicht.

De ns-a is pro hoofddoek en ze juichen het op hun webstek zelfs toe,voor mij is dit absurd en een schande,daar doe ik niet aan mee.

Je kan hier niet iedereen buiten houden ook; als mensen hier komen en een zeer goede rede kunnen aanhalen dan mogen ze van mij blijven mits ze de taal en dergelijke meer kunnen.
Er zijn vlamingen die bv ook naar amerika gaan en er blijven en daar een zaak hebben en zich hebben aangepast,ze hadden meteen een goede reden,ze kunnen sowieso de taal natuurlijk,ze hebben het geld en ze dragen hun steentje bij.Vergeet ook niet dat economie heel belangrijk is;als er hier bv duitsers zouden willen een bedrijf opstarten en hier meteen voor xxx jobs zorgen dan kan je daar ook niet op tegen zijn.
Asielzoekers kan je ook niet zomaar weigeren; mensen die hun land vluchten vanwege oorlog.Het probleem is nu deze hier doodleuk ook mogen blijven en onze pas krijgen,daar ben ik alsook op tegen.
Illegalen zegt genoeg;deze moeten zo snel mogelijk terug gestuurd worden.

Beste Marlboro, ik lees je berichten wél goed maar N-SA juicht de hoofddoek toe omdat ze niet willen dat mensen integreren. Mét hoofddoek blijven ze herkenbaar als 'vreemdelingen' volgens N-SA, snap je?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 22:03   #134
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk dienen die vreemdelingen hier niet te integreren of zich aan te passen, ze moeten gewoon terug naar hun land.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 18:12   #135
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Beste Marlboro, ik lees je berichten wél goed maar N-SA juicht de hoofddoek toe omdat ze niet willen dat mensen integreren. Mét hoofddoek blijven ze herkenbaar als 'vreemdelingen' volgens N-SA, snap je?
Jaja ik snap het nu wel heel goed maar alsof dat dan al een oplossing is om ze te gaan wegsturen?
Uiteindelijk juichen ze het toe en daar ben ik optegen.
Hetgeen ik steeds meer en meer zie net zoals in nederlands is moslims op alles hun zin en willetje krijgen en wat nv-a en ldd en ns-a en noem maar op allemaal niet beseffen is dat je allen tesamen moet spannen en werken en uiteraard met het vb ook,das de enige manier om hier mss aan bepaalde zaken wat te gaan veranderen.
In italie gebeurt dit ondertussen op bepaalde plaatsen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be