![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Moest je onderzoeken wie van die "meerokersdoden" jaarlijks gaat skiën, kom je misschien tot de vaststelling dat sneeuw ongezond is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
tja 't resultaat zie ik op de sportclub ...................... vroeger tot tien a elf uur open , nu maximum tot half acht ..... en ja , er zijn extra mensen die komen omdat je er niet mag roken ......................
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Sporten en roken, is er nog iets dat meer belachelijk is ? Langs de ene kant aan uw gezondheid werken, en langs de andere kant uw prestaties kapotroken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er zijn zowel onderzoeken die van een positieve, een neutrale als een negatieve invloed op de inkomsten van de horeca spreken. Maar dat is dan ook niet de reden voor het verbod, de gezondheid is dat wel en daarover zal iedereen het wel eens zijn: roken is ongezond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
pffft is waterski club ............... beetje te koud water nu om te skieen
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Je moet geen problemen maken daar waar er geen zijn.
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die hebben geen 40 jaar of langer meer te leven.Alcohol schaadt dus veel meer en erger dan eens passief mee te roken. Ik moet nog de eerste tegen komen die na xxx aantal keren kanker ofzo heeft door passief mee te roken. Mijn pa is geen roker en is nu 57 jaar en al die jaren ook passief meegerookt en deze is kerngezond,laat ieder jaar onderzoek doen en er is alsook helemaal geen sprake van passief meeroken zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die onderzoeken vinden niet plaats in kroegen waar ik kom/kwam.
![]() |
#134 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
ACTIEF roken is een vrije keuze, PASSIEF roken daarentegen niet. Op dat punt onderscheidt het roken van substanties zich van alle andere vormen van toediening: via de mond, inhaleren, intraveneus, intramusculair, rectaal, insuffleren). Citaat:
Citaat:
Maar een drinker is alleen lastig. Je wordt als naburig persoon niet verplicht om mee te drinken (hoewel de sociale druk soms wel groot is, geef ik toe). De enige methode om als niet roker niet mee te roken, is ophoepelen of de roker doen stoppen met roken. Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Dat verbaast me niet.
![]() |
#136 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je kan je ook amuseren zonder planten te roken/snuiven. Het neemt wat vrijheid van je af maar er zijn ergere dingen in het leven (zoals een gezond leven). Ik had inderdaad niet moeten binnen gaan. Ze lachen me dan wel uit en ze vinden me dan wel raar maar dat is mijn probleem niet.
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Oei.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Maar als je alleen in je auto stapt en naar huis rijdt, dan stoot je weer extra uitlaatgassen uit en dan ademen kindjes en zwangere vrouwen dat allemaal in en worden die ziek... En dan dat broeikaseffect en zo... Tja, 't leven is soms moeilijk, hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De link was eigenlijk de vergelijken tussen de twee voorstellen. Waarom vinden ze het zo erg als cafés sluiten? Er zijn genoeg alternatieven om zich sociaal te amuseren. Of misschien apparte cafés waar je niet moogt roken en andere cafés waar je wel mag roken. Dat is denk ik een goede compromis. En idd ze zullen me niet gemist hebben daar in dat café... Dinosaurus, het leven is inderdaad moeilijk. Terechte opmerking.
European Liberation Organization: "There is no greater sorrow on earth than the loss of one's native land." - Euripides Laatst gewijzigd door AVVVVK1302 : 7 december 2009 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |