![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens: zowel de jacht als een rituele slachting als een stierengevecht staan diametraal tegenover de aliënatie. Ik zou graag zien dat mensen zich daartegen verzetten, tegen de vervreemding die van dieren voorverpakte porties voedsel maakt die op geen enkele manier verwijzen naar leven en dood. Het zijn handelswijzen die confronteren, de realiteit van leven en dood niet uit de weg gaan maar juist zeer helder tonen. Hoewel ik geen plezier vind in lijden of dood meen ik dat - als ze zich aan ons presenteren - we de dood en dus de realiteit maar onder ogen moeten zien. Daar is de jacht, een rituele slachting en een stierengevecht uitermate toe geschikt.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Burger
|
![]() Citaat:
we weten dus wat onze kinderen te wachten staat. stop aub die nonsens van multikul |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Gewoonweg een stempel retour erop en een degelijk beleid voor diegene die zijn "ingeburgerd".
EA: "Try not to become a man of success but rather try to become a man of value." Laatst gewijzigd door iiderVL : 21 februari 2010 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Onze kinderen (althans de mijne) hebben bijzonder weinig last van de aanwezigheid van andere culturen. Ze hebben wellicht de soepelheid van geest en de sprankelende frisheid die u ontbeert. Ze zijn nog niet volledig gescleroseerd natuurijk. 3) het concept 'multicultureel' is fout en onzinnig. Het gaat uit van de idee dat culturen als statische entiteiten naast elkaar zouden kunnen bestaan, en zich los van elkaar ontwikkelen, quod non. Culturen zijn de facto dynamisch. Ze zijn niet alleen aan verandering onderhevig, ze zijn in essentie niets anders dan verandering. Daarom lijkt het concept 'transcultureel' me veel geschikter: het wijst op het feit dat mensen elementen uit verschillende culturen plukken en daarmee een nieuwe cultuur bouwen. Culturen interageren en zijn nooit zuiver. Eigenlijk kan je niet naast die realiteit: 'onze' cultuur is een mix van facetten uit tal van andere culturen en dat is al honderden, zoniet duizenden jaren zo. Het is niet alleen een feit, het is de enige garantie voor het voortbestaan van cultuur. Ook die van ons.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 21 februari 2010 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het niet nog véél respectabeler (èn spannender) zijn als de torero de stier met de blote vuist te lijf zou gaan?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ook is het zo dat cultuurverschillen met een reden zijn ontstaan. Ik denk dat u slim genoeg bent deze reden te achterhalen?
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo dapper zijn die torero's nu ook weer niet hoor. Ze ''vechten'' liever tegen een dier dat na een lange marteling totaal uitgeput in de arena komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat we nu zien is echter een gans ander verhaal. We worden binnenkort verplicht om 1 cultuur over te nemen, omdat wij te laf zijn om dit gevaar te onderkennen en te stoppen. volgens vele moslims moet Europa zich onderwerpen aan de islam: morgen nog enkel halal vlees overmorgen alle vrouwen gesluierd en binnenkort is stemmen op een niet islamitische partij een zonde, waar heb ik dat nog gehoord ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in zo'n schouwspel nooit iets anders kunnen zien dan pompeuze lafbekkerij, maar moet tegelijkertijd toegeven dat ik nog veel te leren heb.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=92 Laatst gewijzigd door daiwa : 22 februari 2010 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik alleszins waarom u dat verboden wilt zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta nog altijd niet dat een beschaafd land als Spanje dit in deze tijd nog toelaat, traditie of niet.
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 februari 2010 om 02:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
¡PROU! > Genoeg! Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 februari 2010 om 04:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bart De Wever in De Morgen,13/2 "Het is tekenend dat de statistieken na vier generaties nog altijd over allochtonen spreken. Er loopt iets mis in de normale ketting van aankomen, integreren en assimileren. Waarbij assimileren niet betekent dat de identiteit van de nieuwkomer's verdwijnt, maar wel dat de gemeenschap zich met die nieuwkomers herdefinieert tot een nieuwe gemeenschap. Een nieuwkomer kleurt letterlijk en figuurlijk af op een gemeenschap. Zo is het altijd gegaan in de geschiedenis. Er komen migrantengroepen en dan zie je altijd hetzelfde gebeuren. Eerst komen er gemengde huwelijken, op die manier integreren de migranten en dan leidt assimilatie ertoe dat er opnieuw een één gemeenschap ontstaat. Een andere gemeenschap, maar wel één gemeenschap. Dat proces komt hier al VEERTIG JAAR NIET OP GANG. wij blijven de derde en vierde generatie nog altijd allochtonen noemen. En veel erger: ze blijven zichzelf ook allochtonen noemen. Waar moet dit eindigen? Al mijn leeftijdsgenoten zijn weggevlucht uit de stad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat betekent niet dat er voor dat soort zaken in onze realiteit geen plaats moet zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw heeft een drankprobleem! Telkens ik zat thuiskom is het boel en maakt ze ruzie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het daar niet te moeten over hebben is men hier misschien overgeschakeld naar de wreedheid van de stieren in de Spaanse arena's... Waar ik ook volledig tegenstander van ben. Uiteindelijk blijf je met meer respect over voor dieren dan voor sommige mensen... |
|
![]() |
![]() |