![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een autochtoon zijn mening zegt noemen ze dat racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder , halal ofgeen halal ,kproef geen verschil hoor !! Als't maarlekker smaak ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Partijlid
|
![]() De vermarkting en het multiculturalisme vullen elkaar goed aan.
Of zou er meer achter zitten ? Hmmm!
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat men wil tegemoetkomen aan de moslims; zoals er in de scholen op vrijdag vis wordt geserveerd om tegemoet te komen aan de Katholieken; en er op sommige plaatsen donderdag veggie-dag werd ingevoerd. Dit vind ik een positieve "uitwas"; want vis is gezonder dan vlees. En in het verleden bleek dat onze kinderen te veel vettig eten krijgen op school; o.a. gehakt in al zijn mogelijke vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een biefstuk is niet zomaar halal, stellen dus dat die van dezelfde koe komt is niet waar. Die koe moet ritueel geslacht worden om halal te kunnen zijn. Daar dan nog eens koosjer bij gaan sleuren is helemaal van de pot gerukt, want koosjer heeft dan weer niks met de manier van slachten te maken, maar met de manier van bereiden, (bepaalde ingredienten mogen nooit samen geserveerd, klaargemaakt worden. ) En de recipienten die gebruikt worden mogen ook nooit voor beide voedings groepen gebruikt worden, bij orthodoxe joden die dit koosjere dan nog eens extra doordrijven wordt er zelf nog een extra verschil gemaakt voor het paasfeest ook... 4 verschillende kookpotten sets dus... begin daar maar aan als restaurant/fast food keten... En in veel van die pita`s zit gewoon den overschot, bazaar... voor echte lam pita moogt ge al dieper in de buidel tasten en velen zullen het zelf niet zo lekker vinden (veel smaakvoller) als gekapt of de stukken kiek aan het spit die ze doorgaans eten in zo een pita kot. Wat me gewoon vooral stoort, is dat een keten , gewoon iedereen die halal opduwt. Wel ik mag geen halal eten omwille van dierenrechten, of god weet welke reden, ik eet trouwens ook graag een stuk van het edele dier, Verken of Everzwijn. Dat ze dan een nieuw filiaal oprichten speciaal voor hun halal gedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik moet dat eten van mijn geloof, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Och...'t is toch maar gewoon de invoering van de volgende stap naar de sharia...
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit kan alleen maar mogelijk zijn door goddelijke interventie, als ge het mij vraagt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De autochtoon hoeft (nog) geen ritueel gekeeld vlees te eten (al weten we dat natuurlijk nooit met zekerheid, voor hetzelfde geld wordt er wel enkel halal geserveerd daar omdat het varkensvlees als haram-bron is weggenomen), en hoe dan ook is de autochtoon zijn varkenslapje kwijt. Dit alles is dus een typisch voorbeeld van sluipende halalisering en derhalve sluipende islamisering. Citaat:
Toch nog even dit; hadden die moslims dan geen genoegen kunnen nemen met zo'n visdag, of zo'n vegetarische dag? Waarom moet persé dat varkensvlees helemaal weg, altijd en overal? Appeasement? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Submission (de letterlijke vertaling van islam)
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() [Paniekerige poco-fluisterstem]shhhhht, niet zulke dingen zeggen. Dat hoeven die domme, racistische autochtonen helemaal niet te weten. Geen slapende honden wakker maken anders zouden ze wel eens vervelend kunnen gaan doen, en gaan protesteren enzo.[/Paniekerige poco-fluisterstem]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben inderdaad ni graag gezien in pocolinkieland. En dat is hun eigen fout. Door de stem van de meerderheid (? niemand kan het zeggen omdat ze ook deze bevraging verbieden) volledig uit de media te houden is pocolinkieland totaal onvoorbereid en ongetraind als het over fundamentele basisbegrippen binnen onze maatschppij gaat en blijft hun niets anders over dan een fulminerend gebeuzel in "hun" eigen spreekplaatsen (gesubsidieerde media).
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap echt niet wat ze tegen die lieve varkens hebben. 't Zijn schattige beesten en vreselijk lekker. Wat smaakt er beter dan spek en eieren, of gewoon maar een boterham gebakken in spekvet, hmhmmm, of een mals varkensgebraadje. Bovendien is varkensvlees niet duur.