![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alcohol is ook een drug; maar krijgt in de media inderdaad een aparte behandeling. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
... flooden (2 bp) ... bron : http://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules Laatst gewijzigd door artisjok : 3 maart 2010 om 19:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel dus vast dat je er op geen enkele manier in slaagt om te bewijzen dat er geen oorzakelijk verband is tussen drugsinname en de geweldplegingen op die gehandicapte jongen. Je insinueert, zonder enig bewjs dus, dat er geen verband is. Dat is dus flauwekul. Enkel de gerechtsexperten zullen op die vraag kunnen antwoorden. Hetgeen maakt dat al jouw flooding pogingen uiterst nutteloos zijn. Ik maan je dus met aandrang aan om het forumreglement te respecteren en de draad niet te verbrodden en op het verkeerde been te zetten door de methoden waarmee je intussen al een bepaalde reputatie verworven hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan jij een bewijs leveren van deze meldingsopdracht vanwege de moderatie ? Heb je een proxy? Ik verwacht dat je onmiddellijk een bewijs levert, anders kan enkel geconcludeerd worden dat je je boekje te buiten bent gegaan aan een ongeloorloofde praktijk en de verwijzing naar de moderatie - zonder dat zij daar kennis van hebben - misbruikt om aan censuur te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar haal je het vandaan? Ik maakte je enkel attent op een deel van de inhoud van het forumreglement. Ik zette dit er ook bij als bron. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat lijkt me een inbreuk op het forumreglement. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 3 maart 2010 om 20:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees het nu toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Savatage : 3 maart 2010 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve er ook niet over te liegen. Uw bewering staat wel degelijk in post 124. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||||||||||||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ook. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De 1 staat voor een normale dosis om het gewenste effect te krijgen, de 1000 en de 10 staan voor de dodelijke dosis. (Wie banaliseert hier wat?) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Inderdaad - Even terzijde: wat vindt u zo leuk aan Schopenhauer? |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Puntensysteem" Heb je enerzijds "Wettelijk niet toegelaten zijn:" met vijf punten en anderzijds "Te vermijden op vraag van de moderatie: * onderwerp in een verkeerd subforum posten (1 bp) * dubbele thread openen (1bp) * kopiëren van zaken die strijdig zijn met het forumreglement (1 bp) * flooden (2 bp) * plaatsen van expliciet materiaal (3 bp) * spammen (een link naar je eigen site kan eenmalig in K&K, de rest aanzien we als spam) (4 bp) * schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) * persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) * het openen van persoonlijke topics over forumdeelnemers (5 bp)" Lees het forumreglement zelf. http://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me een inbreuk op het forumreglement. |
|
![]() |
![]() |