![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U kletst dus maar wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach ik noem ze mededaders. Ze zijn alles wat mensen verafschuwen waar die gewetenloze sektes van misdadigers, moordenaars en verkrachters voor staan. Niets is hen te min om die smeerpijpen te verdedigen, ze gaan zoals hun leiders over lijken, om hun eigen eer en glorie te verhogen. Seksueel misbruikte kinderen die voor de rest van hun leven getekend zijn, is kennelijk bijzaak. Sie haben es nicht gewusst!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() W�*�*r, pray tell, heb ik ooit zoiets beweerd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou het ook niet vinden, want zoiets heb ik inderdaad nooit gezegd. Maar ja, het zou ook niet de eerste keer zijn dat je hier anderen woorden in de mond legt, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Ik baseer me daarvoor in de eerste plaats op inzichten van de wetenschap, waar beide fenomenen als totaal verschillend beschouwd en behandeld worden. Daarnaast natuurlijk ook op de wet. En niet in het minst op het feit dat het ene zich tussen 'consenting adults' afspeelt en het andere hoegenaamd niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Consenting adults" is slechts een geldig argument in het strafrechterlijk aanvaarden van homoseksualiteit, maar zegt hoegenaamd niets over het abnormaal zijn, laat staan over het ondeugdelijk zijn van homoseksualiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De psychiatrie. Die wetenschap bestudeert onder meer de parafilieën, waartoe pedofilie gerekend wordt en homoseksualiteit duidelijk niet.
Nee, dat is niet alleen een strafrechtelijk begrip. Het is ook en vooral een sociologisch begrip.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Hoe zou u dan een man noemen die met z'n fikken niet van de jongetjes kan blijven?
Pedofiel oké, maar aangezien hij op jongetjes valt toch ook homo of niet? Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat zulk pervert zich zou mogen vergrijpen aan meisjes zéér zeker niet. Maar als men zo alles leest wat er geschreven en hoort wat er vertelt wordt, zijn het toch merendeel jongens die het slachtoffer worden van zulke perverte. Dus, slachtoffers van homo's. Dus wat is in feite het probleem, als de kerk een bepaalde geaardheid beschouwt als een ziekte gaan zij die erdoor zijn besmet in de aanval tegen de kerk. Indien volgens de verhalen die men nu hoort de kerk zulke personen in bescherming zou nemen, gaan vernoemde weer over tot de aanval. Zou het kunnen dat deze verhalen u en andere hier op het forum goed utkomen enkel en alleen om uw afkeer van de RKK nog eens te benadrukken en niet zozeer hetgeen er zou zijn gebeurt.
![]() |
#135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja? Leg vooral de relevantie ervan uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vb: Geluk van de vrouw/man vooropstellen aan de verantwoordelijkheid van het gezin. Democratie: de macht van de meerderheid. Vrijheid zonder moraal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat geldt net zo voor u, Liberalist. Uw moraal is gebaseerd op modernistische abstracte begrippen uitgevonden door Verlichtingsdenkers, die keer op keer bewijzen totaal te falen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||