![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Dat is nu al het 3de topic dat ik tegenkom waar de eerste post een spellingsfout heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toch krijg ik nog steeds meer vandaal-impulsen als ik een hoed zie met pijpekrullen onder dan bij een Perzisch oud vrouwtje.
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Partijlid
|
![]() Heel dat pro-geleuter over de hoofddoek waar de hedendaagse moslima's zo'n affiniteit voor koesteren slaat op twee keer niks.
Ze hebben zelf nog geen letter gelezen in hun dierbeminde schrift als ik hun geraaskalk zo hoor over de voorschriften die een onwrikbaar onderdeel uitmaken van hun geloofsbelijdenis.