![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nochtans simpel: meld zaken op de plaats waar de grootste kans is dat er iets aan wordt gedaan. Dat is toch wat de melder wilt?
Als het Vlaams Blok zegt te willen fungeren als tussenschakel zegt het daarmee tegelijkertijd ook dat het twijfels heeft over de wil van de politie, al dan niet opgedrongen van hogerhand (politici), om er iets aan te doen. Een beetje zoals de situatie dat je electriciteit wegvalt. Je vraagt eerst aan de buren of ze hetzelfde probleem hebben en dan bel je de leverancier. Dat is het meest efficiënt en zorgt voor de minste kans op vergissingen en onnodige interventies van die leverancier. Een ander voorbeeld is dat programma van de VRT met Lies Martens. Zaken worden daar meestal opgelost enkel en alleen omdat ze in de media komen en de aangeklaagde wel moet luisteren naar het slachtoffer omdat zijn reputatie anders in gevaar komt. Als de politie dus opgelegd is om meldingen te negeren: wel het zal haar lastiger gemaakt worden omdat de media die politici het vuur aan de schenen zal leggen. Een goede zaak in het licht van de wil om een probleem op te lossen. Doet de politie het goed: wel dan bewijst ze dat. Ook een goede zaak. En al hetgeen jullie, Vlaams Blok haters, hier zeggen is gewoon flauwekul om uw haat the manifesteren. |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik doe mijn werk niet. Mijn baas berispt me via mijn direkte overste. De burgers betalen de burgemeester. De burgemeester doet zijn werk niet. De burgers mogen hem terechtwijzen via de oppositie. Ik zie het probleem niet, sorry!
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan voor de ene mag niet voor de andere. Dit is dus geen discussie meer maar gewoon afbraakpolitiek. Notabene hetzelfde waarvan die haters 't Vlaams Blok beschuldigen. Welke reden kan er dan zijn voor deze houding? Simpel: eigenbelang. |
||
![]() |
![]() |
#124 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iemand die een DIEFSTAL pleegt is een DIEF! Iemand die een OVERVAL pleegt is een OVERVALLER! Iemand die hier ILLEGAAL verblijft is een ILLEGALE!
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soit, ik ben het met u eens dat er iets moet gebeuren, maar het verhaal is een pak moeilijker dan "de politie wil er niks aan doen of t is opgelegd van hogerhand". Wat hebben de meerderheidspartijen immers qua nut aan zo'n paar 10000 illegalen in Antwerpen? De aantrekkelijkheid van bepaalde wijken verminderen? Huisjesmelkers financieren? [/quote] En al hetgeen jullie, Vlaams Blok haters, hier zeggen is gewoon flauwekul om uw haat the manifesteren.[/quote] Blij dat u ook zegt wat wij denken. Of zoiets. ![]()
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor nut de meerderheidspartijen eraan hebben?
Nogal duidelijk: ze zijn gewoon niet geïnteresseerd in het probleem, zolang ze een vet salaris en zichzelf genoeg voordeeltjes geven. Alleen als de burger mort vaardigen ze even voor de verkiezingen rap wat prutsmaatregeltjes uit, dat is toch maar met belastingsgeld, en kost hen persoonlijk niks. En als je het probleem wegmoffelt door de politiediensten "door te steken" om er niks aan te doen dan gaat die burger pas morren als er 10 illegalen uit z'n kamion komen vallen. Een beetje zoals uw hoofd in een zak steken en wachten totdat U een trap krijgt. |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aah nee wacht, ik begrijp het al. De volgende stap zal waarschijnlijk bestaan uit het oprichten van een speciaal comité dat kan instaan voor de controle van de meldingen die men binnenkrijgt en dan zal men de politie wel eventjes een handje helpen. En ik zal de essentie eens een keertje een beetje groter schrijven, dan wordt er misschien niet meer over gelezen: [size=6]De partij zou natuurlijk ook gewoon kunnen oproepen om dit rechtstreeks te melden aan de politie, maar dat zou natuurlijk een veel minder spectaculair voorstel zijn hé![/size]
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=6]MOEST DE POLITIE HAAR WERK (MOGEN) DOEN DAN WAREN DEZE TIJL UILENSPIEGEL-STREKEN NIET MEER DAN EEN GRAP. SPIJTIG GENOEG IS DIT GEEN GRAP MAAR EEN NOODZAAK OM IETS GEDAAN TE KRIJGEN. SNAPPIE?[/size] |
||
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() de kliklijn samengevat
![]() criminelen; of diegenen die een link ermee hebben zo u wil , die de bevolking vraagt andere overtreders (illegalen) aan te geven... wie van de twee zorgen maatschappelijk voor de meeste problemen ? zwartwerk , onveiligheidsgevoel enerzijds en anderzijds racisme, haat aanwakkeren met alle maatschappelijke gevolgen : extremisme aan beide kanten en vermoeilijking van de integratie (wil en aanvaarding)... niet zo'n eenvoudige vraag als op het eerste zicht .. |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
#135 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |