Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2010, 13:49   #121
BlueThunder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zo streng zijn ze daar niet meer sinds Jefke Geeraerts kwam uitleggen hoe hij de negers harder liet werken met de zweep.
dat is normaal, al die schijnheiligheid.... dat oud ventje toch zijn tenslotte luiaards en door der goed op te kloppen gaan ze wel werken.... net wanneer ik dacht alles te hebben gezien en gehoord, krijg je zoiets.... nog een speciale docu erbovenop op den Canvas ... waarom geen standbeeld voor den Jef op den Gruute Moarkt

BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 13:50   #122
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Wat denkt gij dat werkloze jongeren doen, zonder toekomst, zonder capaciteiten en zonder opleiding ?

Als men te stom is om de juiste beslissingen voor zichzelf te maken moet iemand anders die maar voor u maken. Zoals gezegd, ik ben geen democraat. Het zijn nog steeds jongeren.
Ik hoor wel dat je het goed meent, maar niettemin denk ik dat je de situatie een beetje verkeerd inschat.

Eerstens is de term "jongeren" uitgevonden door links om de werkelijkheid te maskeren. Het gaat niet over een groepje kinderen, het gaat over grote gangsterbendes.

Denken dat die mensen die o.a. hun geld verdienen als macro en dopedealers en gewapende overvallen, even gaan veranderen door ze wat scholing te geven zodat ze een of andere laag betaalde strontjob kunnen gaan doen en verder uit de problemen blijven, is erg naief.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 14:05   #123
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoor wel dat je het goed meent, maar niettemin denk ik dat je de situatie een beetje verkeerd inschat.

Eerstens is de term "jongeren" uitgevonden door links om de werkelijkheid te maskeren. Het gaat niet over een groepje kinderen, het gaat over grote gangsterbendes.

Denken dat die mensen die o.a. hun geld verdienen als macro en dopedealers en gewapende overvallen, even gaan veranderen door ze wat scholing te geven zodat ze een of andere laag betaalde strontjob kunnen gaan doen en verder uit de problemen blijven, is erg naief.
Tobback (linkiewinkie) wou gisteren ook de 'sociale' tour opgaan in Phara met zijn minderbedeelde sukkelaars...toen de agent van de metro police begon over sukkelaars met duizenden euro's aan merkkleding viel Louis zijne theorie duidelijk in het water...
Het zijn wel degelijk jongeren maar zeker geen kinderen..en zij vormen de basis én toekomst van een allochtone georganiseerde misdaad in Brussel..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 14:10   #124
BlueThunder
Banneling

Standaard

wat weet die flik veel, duizenden euro's, afgunst , dat is alles..... in Brussel vol van namaak... heb zelf t-shirt van La Coste gekregen, trainingsbroeken voor de gasten, sjakossen.... en je ziet amper verschil van de echte

Laatst gewijzigd door BlueThunder : 21 april 2010 om 14:40.
Oud 21 april 2010, 14:38   #125
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
wat weet die flik veel, duizenden euro's, afgunst , dat is alles..... in Brussel vol van namaak... heb zelf t-shirt van La Coste namaakt gekocht, trainingsbroeken voor de gasten, sjakossen.... en je ziet amper verschil van de echte
En gij zegt dat hier zo maar ? Dat is namelijk strafbaar, die namaak-brol kopen !
Maar voor de rest heb je het mis : de namaak, dat is voor zo mannen zoals gij, dat geen geld hebben. Die allochtoonse bandieten, die hebben wél geld, die hebben échte merkkleding. En échte BMW's, Mercedessen en Kalachnikov's.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 14:44   #126
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Vertel mij eens, waarom zouden we partij moeten kiezen voor die "jongeren" ? Wat is hun toegevoegde waarde aan de maatschappij ?

Anderen werken, worden dokter, ingenieur, loodgieter, etc...en dragen hun steentje bij. Wat voor positieve dingen doen die jongeren ?
Allee gij ! Die brengen stemmen op voor het VB, jong !
Om nog maar te zwijgen over de pers, die altijd iets heeft om over te schrijven, de politie die zonder misdadigers werkloos zijn, de privé-bewakingsdiensten, de advokaten, rechters en procureurs, sociaal assistenten, straathoekwerkers en dergelijke, en indirect geven die ook nog eens werk aan de dokters en verplegers, apothekers en psychologen die hun slachtoffers moeten helpen en verzorgen.
Je ziet het : allochtone gangsters zijn een bron van inkomsten voor héél véél mensen !
Oud 21 april 2010, 14:46   #127
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo streng zijn ze daar niet meer sinds Jefke Geeraerts kwam uitleggen hoe hij de negers harder liet werken met de zweep.
In den tijd van de Jef waren er nog mannen in België.
Oud 21 april 2010, 14:46   #128
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De daders zullen waarschijnlijk wel allemaal blonde Zweden of Noren geweest zijn.

Racist ! Ik heb er niets mee te maken ...
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 14:47   #129
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, als je constant op straat of in stations rond hangt terwijl je op school hoort te zitten kan je moeilijk verwachten dat ze die kennis/capaciteiten verwerven.
De straat is ook een school , hoor. Leren werken doe je daar natuurljk niet. Toch niet in de zin die meestal aan het woord " werken " gegeven word.
Oud 21 april 2010, 14:48   #130
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Racist ! Ik heb er niets mee te maken ...
Bewijs dat ?
Oud 21 april 2010, 14:48   #131
Wisord
Banneling

Standaard

De flikken verliezen .... de wereld op zen kop ...
Oud 21 april 2010, 14:51   #132
BlueThunder
Banneling

Standaard

een 300 tal jongeren verpest de boel ietwat en alle allochtonen zijn leeghangers, profiteurs,
uitkeingstrekkers, overvallers.... met merkkledij en wie namaak koopt es ne sukkeleere die geene nagel heeft om aan zijn gat te scharten....
Oud 21 april 2010, 14:54   #133
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Bewijs dat ?

Dit is Belgie bewijs het tegendeel ...
Oud 21 april 2010, 14:56   #134
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
een 300 tal jongeren verpest de boel ietwat en alle allochtonen zijn leeghangers, profiteurs,
uitkeingstrekkers, overvallers.... met merkkledij en wie namaak koopt es ne sukkeleere die geene nagel heeft om aan zijn gat te scharten....
Luister, als het enkel om 300 jongeren gaat, in héél Brussel, waarom pakken ze die dan niet op, dan is het gedaan, en dan zijn ook de brave allochtonen gerust ?
Ik zal u zeggen waarom, omdat er aan jou 300 een nulletje mankeert, en mischien wel twee nulletjes. Een getal tussen 3.000 en 30.000 jonge schurken zal inderdaad realistischer zijn dan een povere 300...
Oud 21 april 2010, 14:57   #135
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dit is Belgie bewijs het tegendeel ...
België is een illusie.
Oud 21 april 2010, 15:01   #136
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat ALLE allochtonen leeghangers of krapuul zijn..ik zeg dat die 300 het 'zichtbare' topje van een criminele ijsberg zijn..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 15:04   #137
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik zeg niet dat ALLE allochtonen leeghangers of krapuul zijn..ik zeg dat die 300 het 'zichtbare' topje van een criminele ijsberg zijn..
Inderdaad!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 15:07   #138
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad!
Dan hoop ik dat je goed schrik hebt. (wat wil je, mijn legendarisch slecht karakter.)
Ik heb geen schrik.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 15:10   #139
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Luister, als het enkel om 300 jongeren gaat, in héél Brussel, waarom pakken ze die dan niet op, dan is het gedaan, en dan zijn ook de brave allochtonen gerust ?
Ik zal u zeggen waarom, omdat er aan jou 300 een nulletje mankeert, en mischien wel twee nulletjes. Een getal tussen 3.000 en 30.000 jonge schurken zal inderdaad realistischer zijn dan een povere 300...
typische yaka-praat van een beauf zou men in Frankrijk zeggen over dergelijke post.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 15:10   #140
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
En van een ijsberg is enkel een 5de of een 7de zichtbaar. De rest steekt onder water...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be