![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij loopt het aantal Palestijnse doden niet in de miljoenen. We hebben het over hele andere ordes van grootte. Dat betekent niet dat ik de levens van onschuldige Palestijnen niet betreur, integendeel. U daarentegen geeft helemaal niets om de Palestijnen, maar misbruikt ze voor uw laffe politieke agenda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En los daarvan is dit een forum met bepaalde etiquettes. Dat ik uw vrije meningsuiting verdedig betekent niet dat ik ze ook overal te horen wil krijgen. Zeker niet op een forum dat zijn kwaliteit hoog wil houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U betreurt het helemaal niet, u geniet er stilzwijgend van. Goochelen met miljoenen is een kunst idd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Niet aantrekken Liberalist NL. Het is een kwestie van tijd tot hij weer geband zal worden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Precies, je weet helemaal niet wat mijn politieke agenda is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Partijlid
|
![]() Wel ja, inderdaad. Veel discussie is er niet meer. Jij negeert posts, jij post foto's die zouden aantonen dat er niets ergs aan de hand is in Palestina (als je dan toch begint te klagen over spam), je vindt het niet erg dat er huizen verwoest worden in het gebied, je denkt dat de Palestijnse kinderen een leuk leven leiden, enzovoort.
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Hoog tijd dat we voor deze negationisten een paar wetten bijmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Partijlid
|
![]() Mijn posts vond ik anders niet zo inzinnig. Tuurlijk heb jij dat allemaal niet letterlijk gezegd, maar ik maak er leuk een karikatuur van, net zoals jij altijd doet.
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Partijlid
|
![]() Ik vraag me af hoe jij uit zo'n foto's kunt concluderen dat er niets aan de hand is. Die foto's ontkennen niets van de erbarmelijke situatie in het land.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ook maar even iets verder kijkt ziet direct dat daar sprake is van gebouwen zonder huidraad welke zijn voorgeprepareerd voor de sloop .
Vraag u eens af hoe oud de gemiddelde Palestijn word ! Dat is een uitstekende graadmeter . |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.rootsclub.ps/gbook.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil u daar nu toch mee zeggen of aantonen ?? Het zegt werkelijk niets!
Zou je ook de aller slechtse plaatsen in Nederland of België kunnen gaan fotograferen, daar waar veel daklozen en verotte huizen zijn. Deze foto's gebruik je dan om aan te tonen hoe verschrikkelijk het in Nederland en België is. |
![]() |
![]() |