Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2010, 22:40   #121
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
met "aap" bedoelde ik natuurlijk die schorriemorrie, die crapuleuze ventjes van op straat, doorgaans met namen die in de verste verte niet lijken op "jan" of "peter" of "brecht".

Kijk, als zo'n snotneus iets uithaald, en alle vlaamse mannen van tussen de 15 tot 75 durven er niks tegen doen, of zelfs maar iets tegen te zeggen, dan wordt het de volgende dubbel zo erg en zal die snotneus zich god weet wat wanen.

Direct een lap in zijn gezicht. Dat zal het wel oplossen. als ze met meerdere zijn, moet je er natuurlijk zeker van zijn dat je een lap in je gezicht terugkrijgt maar dat hoort er nu eenmaal bij een gevecht.

en als je dat niet durft doen, moet je op een forum dan ook niet komen zagen en beiten dat je steeds afgeranseld wordt door "apen". wees een keer zelf een leeuw hé.
Je hebt gelijk. Maar als je lappen geeft, ben je een " nazi ". Wat is het nu ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 22:43   #122
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar lees je dat? Me dunkt dat ik hier enkele weddenschappen gewonnen heb!

En?
Jij weet helemaal niet of ik kinderen heb.
Mag ik nu nog weten waarom jij dit wil weten? Welk belang heeft dit?
Heeft geen enkel belang . Uitgezonderd voor die kinderen dan. Want als die er zijn, vind ik dat ze pech hebben. Pas maar op dat het geen skinheads worden in hun pubertijd.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 23:05   #123
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar lees je dat? Me dunkt dat ik hier enkele weddenschappen gewonnen heb!
Ah, do we really have a winner ? Proficiat, u heeft gewonnen.
Gezien je gretige aanspraak erop, is ie helemaal voor jou en op te nemen wanneer je maar wil en je mag nog zelfs iemand naar keuze meenemen. Tof he ?
De hoofdprijs is dus een voetreis van de eigen woonplaats naar Scherpenheuvel en terug, volledig gratis en liften is toegestaan.
Vergeet wel niet om die dag een extra paar sokken en wat lunchpaketten met wat frisdrank te voorzien, voor de honger onderweg.
Zo, alvast nog een fijne reis gewenst. Doei.

Citaat:
En?
Never mind, Arti, zoals ik reeds schreef hebben "politiek-correcte voorstanders van multi-cultuur" altijd wel een of ander excuus achter de hand om, nogmaals, "de buitenproportionele misdaadbijdrage van allochtonen uit de wind te zetten".

En verder komt het nogal veelvuldig voor dat, wanneer kinderen hier ter sprake komen, de poco's van dienst meestal niet thuis geven of beginnen te ridiculiseren met rond-de-pot-vragenstellerij ea niet ter zake doende afleidingsmaneuvers, zoals we van linkse multi-lovers gewoon zijn.
De rede is dan soms ver te zoeken, hallucinant ver soms, wegens dogmatisch versluierd in het mentale kluwen van een over de kop geslagen verdraagzaamheid, die hand in hand gaat met een diep afgrondelijke 'ruimdenkendheid' en dit in een combinatie die sterk neigt naar het perverse, zeker als die poco-intellectuele verwarring ten dienste staat van een totalitaire, onderwerpende en absoluut discriminerende ideologie, u weet wel, diegene waar moslims zo onbetamelijk dol op zijn.

Dat vernietigend sociaal gegeven ontkennen of minimaliseren, getuigt mi van een maatschappelijke blindheid en mocht je zelf kids hebben, dan zou je wsl heel anders praten, vandaar m'n vermoeden dat je d'r geen hebt, al zijn het uiteraard mijn zaken niet.
Maar mocht je d'r toch hebben en als ze dan ook zo eens belaagt worden door islamitisch-opgevoede jongeren, zoals dat meisje in deze topic, hoop dan maar heel hard dat er mensen als Djimi of Svennies in de buurt zijn of die twee jonge helden, om je kind een handje te helpen.

En hoe ga jij je dan voelen, als die 'jongeren' een paar dagen later terug opduiken, om hun 'eer' te wreken op je kind of wie dan ook die daar toevallig passeert ? En weer ? En weer ?
En welke oplossing heb jij daarvoor, zonder hierbij 'racistische maatregelen' te gebruiken ?
Extrapoleer dan eens dat gratuite geweld naar de beginjaren van de massa-immigratie sinds eind jaren '70 in alle Europese steden tot nu en je komt al snel aan een paar (?) miljoen ineengeslagen, bestolen, verkrachtte en vermoorde burgers.
Die losgeslagen multi-shit is dan blijkbaar evenredig synoniem met het aantal moslims dat hier verblijft, gezien andere religies of levensbeschouwingen veel minder vertegenwoordigd blijken in de Europese gevangenissen en crime scene. Rara ??

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 18 mei 2010 om 23:09.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 00:38   #124
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het kan ons vierkant aan onze reet roesten of U nu kinderen heeft of niet....

Citaat:
Deze vraag hier beneden in het vetgedrukt mijn beste,daarom dat wij wilden weten of U kinderen hebt of niet...
Ik stel hem nu persoonlijk aan U, graag Uw antwoord aub....
Dank U alvast bij voorbaat....

zou U het tolereren dat omstaanders het toelaten dat Uw eigen dochter gemolesteerd wordt zonder dat er één iemand een hand uitsteekt om haar te helpen....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 00:50   #125
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

zou U het tolereren dat omstaanders het toelaten dat Uw eigen dochter gemolesteerd wordt zonder dat er één iemand een hand uitsteekt om haar te helpen....
Ik denk dat iedereen boos zou worden als iemand zijn dochter niet geholpen wordt, men zou de wereld als onrechtvaardig beschouwen.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 00:53   #126
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Ik denk dat iedereen boos zou worden als iemand zijn dochter niet geholpen wordt, men zou de wereld als onrechtvaardig beschouwen.
Inderdaad,Ik zou diegene die mijn dochter helpt ontzettend dankbaar zijn....

Nét zoals ik mijn uiterste best zal doen om andermans dochters in bescherming te nemen tegen hun belagers....
Oud 19 mei 2010, 00:55   #127
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad,Ik zou diegene die mijn dochter helpt ontzettend dankbaar zijn....

Nét zoals ik mijn uiterste best zal doen om andermans dochters in bescherming te nemen tegen hun belagers....
Ik zal wel een oogje int zeil houden voor je dochter.

Eens je een kind hebt is dat het belangrijkste in de wereld, het gedacht dat iemand hem/haar pijn doet is al pijnlijk op zich.

Laatst gewijzigd door Inno : 19 mei 2010 om 00:56.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 01:27   #128
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dank je...

En vice versa natuurlijk ook....

De mijne herken je vast aan haar stem,die maakt zoveel lawaai als de beiaard in de sint romboutstoren...

Citaat:
Eens je een kind hebt is dat het belangrijkste in de wereld, het gedacht dat iemand hem/haar pijn doet is al pijnlijk op zich.
Inderdaad, zo is dat....
Oud 19 mei 2010, 05:22   #129
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ah, do we really have a winner ? Proficiat, u heeft gewonnen.
Gezien je gretige aanspraak erop, is ie helemaal voor jou en op te nemen wanneer je maar wil en je mag nog zelfs iemand naar keuze meenemen. Tof he ?
De hoofdprijs is dus een voetreis van de eigen woonplaats naar Scherpenheuvel en terug, volledig gratis en liften is toegestaan.
Vergeet wel niet om die dag een extra paar sokken en wat lunchpaketten met wat frisdrank te voorzien, voor de honger onderweg.
Zo, alvast nog een fijne reis gewenst. Doei.

Never mind, Arti, zoals ik reeds schreef hebben "politiek-correcte voorstanders van multi-cultuur" altijd wel een of ander excuus achter de hand om, nogmaals, "de buitenproportionele misdaadbijdrage van allochtonen uit de wind te zetten".

En verder komt het nogal veelvuldig voor dat, wanneer kinderen hier ter sprake komen, de poco's van dienst meestal niet thuis geven of beginnen te ridiculiseren met rond-de-pot-vragenstellerij ea niet ter zake doende afleidingsmaneuvers, zoals we van linkse multi-lovers gewoon zijn.
De rede is dan soms ver te zoeken, hallucinant ver soms, wegens dogmatisch versluierd in het mentale kluwen van een over de kop geslagen verdraagzaamheid, die hand in hand gaat met een diep afgrondelijke 'ruimdenkendheid' en dit in een combinatie die sterk neigt naar het perverse, zeker als die poco-intellectuele verwarring ten dienste staat van een totalitaire, onderwerpende en absoluut discriminerende ideologie, u weet wel, diegene waar moslims zo onbetamelijk dol op zijn.

Dat vernietigend sociaal gegeven ontkennen of minimaliseren, getuigt mi van een maatschappelijke blindheid en mocht je zelf kids hebben, dan zou je wsl heel anders praten, vandaar m'n vermoeden dat je d'r geen hebt, al zijn het uiteraard mijn zaken niet.
Maar mocht je d'r toch hebben en als ze dan ook zo eens belaagt worden door islamitisch-opgevoede jongeren, zoals dat meisje in deze topic, hoop dan maar heel hard dat er mensen als Djimi of Svennies in de buurt zijn of die twee jonge helden, om je kind een handje te helpen.

En hoe ga jij je dan voelen, als die 'jongeren' een paar dagen later terug opduiken, om hun 'eer' te wreken op je kind of wie dan ook die daar toevallig passeert ? En weer ? En weer ?
En welke oplossing heb jij daarvoor, zonder hierbij 'racistische maatregelen' te gebruiken ?
Extrapoleer dan eens dat gratuite geweld naar de beginjaren van de massa-immigratie sinds eind jaren '70 in alle Europese steden tot nu en je komt al snel aan een paar (?) miljoen ineengeslagen, bestolen, verkrachtte en vermoorde burgers.
Die losgeslagen multi-shit is dan blijkbaar evenredig synoniem met het aantal moslims dat hier verblijft, gezien andere religies of levensbeschouwingen veel minder vertegenwoordigd blijken in de Europese gevangenissen en crime scene. Rara ??
Waar haal je dit vandaan? Waar lees jij dit?
Ach neen; dat mag ik niet vragen; dat kan je immers niet aantonen.

Niemand zet "de buitenproportionele misdaadbijdrage van allochtonen uit de wind"; ook niet de zogenaamde "politiek-correcte voorstanders van multi-cultuur".
Maar blijkbaar moet je meegaan in het steeds weerkerende racisme; anders wordt je daarvan beschuldigd.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 05:26   #130
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het kan ons vierkant aan onze reet roesten of U nu kinderen heeft of niet....
Diego Raga was daar nochtans ten zeerste in geïnteresseerd; en vroeg dit expliciet. Maar ik mag niet weten waarom.

Citaat:
Deze vraag hier beneden in het vetgedrukt mijn beste,daarom dat wij wilden weten of U kinderen hebt of niet...
Nu wil je het toch weer wel weten!
Citaat:
Ik stel hem nu persoonlijk aan U, graag Uw antwoord aub....
Dank U alvast bij voorbaat....

Neen; natuurlijk zou ik dit niet tolereren. Wie wel?
Wat is je punt?

Laatst gewijzigd door artisjok : 19 mei 2010 om 05:27.
Oud 19 mei 2010, 07:59   #131
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Hoeft zelfs niet je eigen dochter te zijn.
Als ik op kids maat pas ...idem hoor
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 09:45   #132
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hoor jij tot de categorie mensen die een jood en een homo direct "herkennen"?
hier wordt weer filosofie van 't zevende knopsgat gepraktiseerd.

behoor jij tot de categorie die geen chinezen of eskimo's herkent?
herken jij trouwens mannen en vrouwen?

Tuurlijk is het mogelijk om Mocro's te herkennen (zelfs het etiket "Noordafrikanen" vind ik laf en politiek correct - want er zijn namelijk geen noemenswaardig aantal Lybiërs, Algerijnen of Egyptenaren in en rondom de Benelux)

Uiteraard is dat niet altijd mogelijk. Sommige mensen moeten het dus maar beter niet proberen... zij zijn waarschijnlijk niet eens in staat om een verschil te zien tussen iemand uit het Midden Oosten en Latijns Amerika.

Maar als het mee ziet kun je zelfs een onderscheid maken tussen islamieten onderling - het is b-voorbeeld relatief makkelijk te zien of iemand (een vrouw maar vooral een man) een Marokaan is of een Turk
.

Laatst gewijzigd door Tempest : 19 mei 2010 om 09:52.
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 11:22   #133
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Diego Raga was daar nochtans ten zeerste in geïnteresseerd; en vroeg dit expliciet. Maar ik mag niet weten waarom.
Dat was in verband met mijn vraag,niet méér en niet minder....

Citaat:
Nu wil je het toch weer wel weten
Djeezes, jij bent wél erg argwanend zeg....

Mens mens, ikzelf heb twee kinderen...

is het nu écht zo moeilijk om op zo'n vraag met een simpele ja of nee te antwoorden...

Citaat:
Neen; natuurlijk zou ik dit niet tolereren. Wie wel?
Wat is je punt?
mooi zo, eindelijk een antwoord...

Dat er hier sommigen blijkbaar een héél andere kijk op na houden ...

Laatst gewijzigd door Svennies : 19 mei 2010 om 11:29.
Oud 19 mei 2010, 12:09   #134
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was in verband met mijn vraag,niet méér en niet minder....
Waarom vertelt Diego Raga dat niet gewoon?

Citaat:
Djeezes, jij bent wél erg argwanend zeg....
Dat is niet een kwestie van argwanend zijn.
Eerst schrijf je
"Het kan ons vierkant aan onze reet roesten of U nu kinderen heeft of niet...."
en dan
"daarom dat wij wilden weten of U kinderen hebt of niet..."

Citaat:
Mens mens, ikzelf heb twee kinderen...

is het nu écht zo moeilijk om op zo'n vraag met een simpele ja of nee te antwoorden...
Als men me niet wil vertellen waarom; ja.

Citaat:
mooi zo, eindelijk een antwoord...
Eindelijk? Ik voelde me eerder niet aangesproken om daarop te antwoorden.

Citaat:
Dat er hier sommigen blijkbaar een héél andere kijk op na houden ...
Waaruit moet dit blijken?
Hieruit?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Al te vaak horen en lezen we in de media afkeuring want "niemand kwam tussenbeide om te helpen"

wel, eerlijkgezegd: dit is de reden waarom ik ook niet zou tussenbeide komen om te helpen, voor ge het weet krijgt ge een mes tussen uw ribben, of wordt ge halfdood geslagen, en dan is ook niemand geholpen.
Zou het Den Ardennees zijn die Diego Raga in gedachten had toen hij schreef
Citaat:
Ik denk dat vele linkse posters hier zelf (nog) geen kids hebben, vandaar het grote stilzwijgen op uw directe vraag.
Oud 19 mei 2010, 12:56   #135
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
Ik ben een echte ambetanterik: ik nam ook al verschillende keren andermans zoontje in bescherming tegen belagers.

Ik word daar zelfs voor betaald: op school moet ik vaak genoeg tussenkomen als een kleine Turk, of Congolees, of Marokkaan, of Belg, ... met zeikerdjes te maken heeft.

Buiten de uren/schoolmuren doe ik het ook.

Beroepsmisvorming, wellicht.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 19 mei 2010 om 13:00.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 13:12   #136
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht

Tuurlijk is het mogelijk om Mocro's te herkennen (zelfs het etiket "Noordafrikanen" vind ik laf en politiek correct - want er zijn namelijk geen noemenswaardig aantal Lybiërs, Algerijnen of Egyptenaren in en rondom de Benelux)

Uiteraard is dat niet altijd mogelijk. Sommige mensen moeten het dus maar beter niet proberen... zij zijn waarschijnlijk niet eens in staat om een verschil te zien tussen iemand uit het Midden Oosten en Latijns Amerika.

Maar als het mee ziet kun je zelfs een onderscheid maken tussen islamieten onderling - het is b-voorbeeld relatief makkelijk te zien of iemand (een vrouw maar vooral een man) een Marokaan is of een Turk
.
Tjah in België is men al niet in staat het verschil te zien tussen Noord-Afrikanen en Polen.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 mei 2010 om 13:13.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 19:45   #137
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
En ondertussen genieten van het schouwspel hoe twee gasten, die wel de ballen hebben om voor 2 onschuldige meiskes op te komen, afgeklopt worden.

Sorry hoor maar zo zie ik het, ik zou dat ook niet kunnen zien, en al de wetten van den belzen onstaat mogen ze op zo een moment ergens steken waar de zon nooit schijnt.

't is niet moeilijk.
Je schaft je een degelijke pepperspray aan. Indien u getuige bent van dergelijk voorkomend allochtoon gedrag, benaderd u de schermutseling langs de achterkant van de agressor,
zonder iets te zeggen geeft u onverhoeds elk van het crapuul een goede kennis van het product cayenepeper, op technologische wijze verspreid. Omstaanders zullen een lichte prikkeling voelen, maar niets in vergelijking met diegene die rechtstreeks blootgesteld wordt. (zelf al toegepast met het gewenste effect)

Daarna kuist u gewoon uw schup af.

Punt.

het slachtoffer zal u dankbaar zijn, uzelf nam weinig risico en de daders zullen merken dat ze hier niet altijd vrij spel hebben tov een braaf belgisch meisje.
Als 10% van de ontevredenen op dit forum dit doen, zijn e al een stukje verder.

(Ik wacht op de reprimade of ban voor aanzetten tot. Maar soit. Soms moet je goede ideeën gewoon verkondigen, verboden of niet.)
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 19 mei 2010 om 19:48.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 21:08   #138
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oh me oh my... Doe je maar alsof of ben je écht zo euh.., wereldvreemd ??

Sta me even toe, beste Svennies:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies...Dat was in verband met mijn vraag,niet méér en niet minder....
...Deze vraag hier beneden in het vetgedrukt mijn beste,daarom dat wij wilden weten of U kinderen hebt of niet...
U kent de vraag ondertussen al. Wel daarom.

O ja, en dan nog iets:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
...Waarom heb je het over "linkse" posters?...
...Ok dan; waarom doel je op forummers van één bepaalde strekking...
...Je wint je weddenschap;waar haal jij het vandaan dat forummers van één bepaalde strekking wat dan ook vergoelijken...
Niet links, dus hm ?
Citaat:
...Wedden dat jij dit niet kan aanhalen?...
Wat betekent je avatar dan ?
Oud 19 mei 2010, 21:08   #139
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Waar haal je dit vandaan? Waar lees jij dit?
Ach neen; dat mag ik niet vragen; dat kan je immers niet aantonen.
Excuseer me, maar eh ...
Citaat:
Niemand zet "de buitenproportionele misdaadbijdrage van allochtonen uit de wind"; ook niet de zogenaamde "politiek-correcte voorstanders van multi-cultuur".
Maar blijkbaar moet je meegaan in het steeds weerkerende racisme; anders wordt je daarvan beschuldigd.
Brrr, quelle horreur ! U draait meer toertjes dan de ijzeren windhaan die bovenop de schouw van m'n buurman staat, maar daar kan men tenminste nog van op aan dat 'm steeds juist zit. U daarentegen...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 mei 2010 om 21:09.
Oud 19 mei 2010, 21:12   #140
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh me oh my... Doe je maar alsof of ben je écht zo euh.., wereldvreemd ??

Sta me even toe, beste Svennies:

U kent de vraag ondertussen al. Wel daarom.
Ja; nu weet ik waarom.
Waarom wilde jij dat niet vertellen?

Citaat:
O ja, en dan nog iets:
Niet links, dus hm ?

Wat betekent je avatar dan ?
Mijn avatar is het logo van de muziekgroep "Mano Negra".
Zeker eens naar hun muziek luisteren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be