![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met Bouterse, een couppleger en veroordeelde handelaar in verdovende middelen, hebben we geen band. De veroordeling voor drugshandel heeft Bouterse internationaal aan banden gelegd. Dat is wat hier telt.
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 25 augustus 2010 om 06:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...-knippen.dhtml Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 augustus 2010 om 09:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook buurlanden als Brazilië moeten niets van Bouterse hebben. De enige buitenlandse vertegenwoordiger tijdens de inauguratie van Bouterse was de ambassadeur van Venezuela, waar Hugo Chavez president is. Dat zegt al meer dan genoeg ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik respecteer de keuze van het Surinaamse volk uiteraard. Het zal de consequenties van zijn keuze ook onder ogen moeten zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Uit de oude doos: de verschillende Surinaamse bevolkingsgroepen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 augustus 2010 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Er zijn nog veel Surinamers die al die leugens van hun ex-slavenmeester, die hen nog steeds als slaven beschouwd, geloven; maar als zij zien hoe Suriname wordt gestraft wordt voor het kiezen van een eigen regering, zal hen dat eindelijk de ogen openen. Dit is wellicht een onbedoeld cadeau aan de Surinamers in Suriname en die hier in Nederland de holocaust zullen zien aankomen.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 augustus 2010 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Gestaalde kaders"? bedankt voor het compliment, maar niet echt hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dát had de Surinamers de ogen moeten openen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is niet geheel waar. Enkel 1 buitenlands staatshoofd zou aanwezig zijn bij de inauguratie van Bouterse, te weten Hugo Chavez. Ondanks dat er reeds 60 beveiligingsbeambten waren geland in Paramaribo heeft deze president verstek laten gaan vanwege 'problemen' met Colombia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 augustus 2010 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Zet dat rassen gedoe uit je hoofd en ga integreren in Nederland ! Of beter ga terug en help een bijdrage te leveren aan ons mooie land !!
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 augustus 2010 om 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat Bouterse nu eenmaal verkozen is, en als staatshoofd geniet hij onschendbaarheid. Als Nederland die regel van het internationaal recht met voeten wil treden, is het Nederland dat het internationaal recht schendt, en dus een misdaad begaat. Naast dit puur juridische element is er natuurlijk het morele, als de Surinamers zelf hem vergeven hebben, waarom kan en zou Nederland dat dan niet doen? Tenzij natuurlijk ze zich nog altijd de moreel verheven kolonisator wanen die beter weten dan de Surinamers zelf wat goed voor hen is. Typisch westerse hy^pocrisie zoals we ook van de Engelsen en Fransen (en belgen) gewoon zijn. Bwahhh... ![]() Heb vandaag een BBC documentaire gezien waarin ze de Russen verwijten Stalin niet genoeg te bekritiseren. Natuurlijk stelt niemand de vraag (ik ben er zeker van dat de geïnter viewde Russen die vraag wel stelden maar werd er mooi uitgeknipt) waarom de Engelsen niet meer hun eigen leiders bekritiseren, toch de leiders van het grootste onderdrukkende rijk ter wereld, dat mensen onderdrukte en de dood injaagde van Pakistan over Kenyaen Irak tot Jamaica, en nog steeds vreselijke gevolgen heeft voor de volkeren die toen gekoloniseerd werden door een koninkrijk dat de concentratiekampen uitgevonden heeft. Toch zie je overal in Londen standbeelden van queen Victoria en andere hoofdverantwoordelijken voor deze gruwel. Idem dito Nederland, in plaats van Bouterse te vervolgen, zouden ze beter niet eens in eigen boezem kijken en de verantwoordelijken (die nog leven) van het Nederlandse kolonialisme (=onderdrukkende racistisch regime dat talloze doden op het geweten heeft) aanpakken? Laatst gewijzigd door tomm : 26 augustus 2010 om 03:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Misschien OT, maar ik luister naar berichten over de troonopvolging in Noord Korea en besef hoe voorzichtig men zich hier uitdrukt want wij hebben als monarchie met dezelfde onzin te doen; een zoon die zijn moeder opvolgt als leider van de staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() ![]() Column mbt Kathleen Ferrier: Ik vrees dat zij overstag zal gaan. Ze zal haar carriere niet opofferen voor de rechten van burgers. http://www.starnieuws.com/index.php/...ieuwsitem/2896 Regeringsverklaring: Bouterse voert dienstplicht weer in, oa als middel tegen jeugdwerkloosheid. Ik hoop op een revolutie in Suriname en daarvaar zullen wij bewaking van de democratie nodig hebben. In die zin juich ik dit voornemen toe. http://nos.nl/artikel/188615-bouters...-invoeren.html Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 oktober 2010 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Omdat EL een stijve krijgt van alles wat de witneus ook maar enigszins kan provoceren.
Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 oktober 2010 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Lieverd, ik ben geboren in Suriname en ontdek nu na dertig jaar dat Nederland Surinamers niet accepteert als gelijkwaardige burgers. Dus kan jij je misschien voorstellen dat ik mij weer orienteer op Suriname. Terwijl ik speur, laat ik jullie meegenieten. Ter illustratie: men zou geen recht doen aan Prins Bernard, de vader van Majesteit Beatrix als men uitsluitend over de Lockheed smeergeld affaire en zijn buitenechtelijke dochters zou spreken. Voor verstandige mensen is er meer gaande rond Bouterse, dan een mogelijk showproces over drugs in Nederland: het Colombia van Europa, volgens de Fransen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() ![]() De laatste Blakaman Dei, Dag van de afrikaanse SurinMER WERD HIER TE BERSABA IN EEN PARADIJSELIJKE OMGEVING, EEN OUDE PLANTAGE GEKOCHT DOOR DE EX-SLAVEN, GEHOUDEN. HEERLIJK WEER, PALMBOMEN, HEERLIJK ETEN, DRANK EN KAWINA MUZIEK. DE VOLGENDE IS OP 30 JAN OP FRIMANGRON. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 januari 2011 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() ![]() De nieuwe Surinaamse First lady: Ingrid Bouterse |
![]() |
![]() |