![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() ik denk dat we op raf zullen moeten wachten om te weten hoe de vork aan de steel zit
|
![]() |
![]() |
#122 |
Staatssecretaris
|
![]() Onzin! Het celibaat heeft niets met pedofilie te maken. Er zijn x aantal pastoors die een minnares of een homovriend hebben en/of naar de hoeren gaan. D�*t komt uiteraard door het tegennatuurlijke celibaat. Maar er is wel een groot verschil tussen vrijwillige volwassensex en gedwongen kindersex. Enkel een geboren pedofiel geniet van sex met kinderen, je wordt NOOIT een pedofiel door gebrek aan sex, wat een waanzin!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 30 mei 2010 om 15:09. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zie echter niet in wat d�*t te maken heeft met mijn mening over kokketerende holebi's op praalwagens.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 30 mei 2010 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo werkt het natuurlijk niet. AC is parlementslid voor het VB, het spreekt dan ook voor zich dat zij niet alleen uit eigen naam spreekt. Ze zullen lachen op het Madouplein: eerst een jaar of twee krampachtig proberen te doen alsof je voor gelijke rechten voor holebi's bent omdat je dan iets hebt om moslims mee aan te vallen, en dan schrijft la Colen een stuk dat zo uit de pen van iemand van Sharia4Belgium zou kunnen komen. Holebi's die nog in de war zouden zijn, zijn bij dezen gewaarschuwd: dit is wat jullie van het VB mogen verwachten.
|
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Dit is incorrect, ook het feit dat flyers werden uitgedeeld aan klanten gaf daar aanleiding toe.
#127 |
|
![]() En wat exact mogen Holebis van het VB verwachten?
#128 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerstens, wat je zegt over dat er genoeg pastoors zijn die homo's zijn of naar de hoeren gaan of een minares hebben, die hebben geen last van het celibaat, want ze passen het niet toe. Dat kan je dus niet gebruiken om mijn stelling over het celibaat af te wijzen. Hier ga je dan toch in op het stuk van mijn post dat je niet quote: Citaat:
Alleen al het enorme volume van pedofilie in de kerk, met als betrokkenen bewust celibatairen, spreekt toeval tegen.
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke rechten heeft een homo dan niet die een hetero wel heeft?
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Lokaal Raadslid
|
![]() formele gelijkheid is niet gelijk aan substantiële gelijkheid.
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg u welke rechten de homo dan niet heeft die een hetero wel heeft.
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Dan was het "discriminerend" om een onderscheid te maken tussen samenwonenden en gehuwden. Dus alles wat gehuwden kregen, moesten wettig samenwonenden ook krijgen. En NU komen ze af met het homohuwelijk. Waarom eigenlijk, vraag ik me af? Wat brengt het hun nog op, behalve het shockeren en treiteren van de normale mensen?
![]() |
#136 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb geen flyers uitgedeeld en ik heb mijn beroep niet uitgeoefend op de camping. Dat zijn waanzinnige beschuldigingen, vandaar dat ik procedeer tegen die leugenaar. Maar ik ga hier niet alles herhalen, ik heb er enkele blogs over geschreven op mijn site.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 30 mei 2010 om 15:47. |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal er dan verder vanuit gaan dat homo's en hetero's dezelfde rechten hebben. Het geween mag dus stoppen.
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() |
![]() |