![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg enkel dat het gevaar verre van denkbeeldig is dat extremisten hier hoe langer hoe meer voet aan de grond krijgen. Hitler is ook begonnen met 5 man en ene paardekop en de domsten (= de meerderheid) marcheren héél snel mee en worden in no time extremistisch, see history. Bijgevolg is opperste voorzichtigheid geboden. Onbegrijpelijk dat jullie daar zo blind voor zijn en blijven: er zijn feiten zat, al tot in den treure herhaald. Slaapwel (over)verdraagzame mensen!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 1 juni 2010 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 1 juni 2010 om 20:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Staatssecretaris
|
![]() ??? Ik ben niet voor illegaliteit, waar haal je dat uit? Ik heb een officiële firma, ok? Stop trouwens met persoonlijk te worden, dat bewijst jouw zwakheid. Deze topic gaat over de feiten in Diest, niet over mij.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 1 juni 2010 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent tegen illegaliteit, maar beoefent wel een stiel die officieel verboden is. Hoe legaal is dat dan ?? Officiële firma ??? Je verzorgt "Tupperware-avonden" zeker ???
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar terzake nu, wat neemt u deze schepen eigenlijk kwalijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() Toch niet. Het had geen "oplossing" hoeven te zijn indien het nooit was toegestaan. Wat is er extremistich aan als een land zichzelf beschermd door geen stemrecht (en verkiesbaarheid) toe te kennen aan een onverdraagzame ideologie? Toch raar hoe jullie zo walgelijk verdraagzaam blijven, kunnen jullie lezen, horen en zien? Verander je pas van mening als je zélf in elkaar geramd wordt? Wees gerust, een groot percentage van de VB-stemmers hébben de verrijkende multiculturaliteit aan den lijve ondervonden. Geen probleem voor jullie, die sukkels doen dat omdat ze kansarm zijn enzovoort enzoverder. My ass!
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog eens, ik neem deze schepen niks kwalijk en het kan best een toffe gast zijn. Maar ik ben tegen het stemrecht en de verkiesbaarheid van niet West-Europeanen, de vervreemding in onze steden en de bedreiging en onveiligheid die er heerst. Het is door de extreme laksheid van links en co dat de situatie hoe langer hoe meer uit de hand loopt.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 1 juni 2010 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Staatssecretaris
|
![]() "achterlijk", "bekrompen". Ik ga niet in op personen die zulke termen gebruiken.
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
|
![]() De stiel die ik beoefen valt onder een gedoogbeleid. En dat is veel beter dan een legalisering �* la Nederland. Oordeel niet over een materie waar u geen ballen van afweet en die niets te maken heeft met deze topic.
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen niet-Westeuropeaan En ik neem hoeren en illegalen ook niets kwalijk op persoonlijk vlak, maar om hier dan hoog van de toren komen tegen een perfect legaal verkozen politicus? In het Frans zou ik zeggen: Il faut avoir le toupet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En waarom zouden we dan stoppen bij de islam? Mss ook alle VB-stemmers stemrecht ontnemen? VB staat ook niet bekend om zijn verdraagzaamheid. Dat is ook de reden dat ze veroordeeld zijn. En zo kan je bezig blijven. Ik ben daar geen voorstander van. En u moet niet proberen mij in het linkse hoekje te duwen. Ik ben centrumrechts. Ik ben voor streng maar rechtvaardig. En ik ben vooral tegen veralgemeningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals steeds draaien jullie de zaken om. Proficiat.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 1 juni 2010 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan maar best zwijgen over de illegaliteit van anderen, terwijl jezelf voortdurend in een "grijze zone" vertoeft.